XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

is er dan smaakverschil of wat? maar zo'n grote kost ook meer natuurlijk....

Mwa smaakverschil wil ik niet zeggen, gaat meer om de fun factor. Zo'n mini dingetje met 1 slang op tafel zetten is geen reet aan. Valt ook makkelijk om.
Grote is wel wat duurder ja, zag er laatst eentje staan voor 80eu met opbergkoffer erbij. Is wel te overzien dacht ik zo.

Mwa smaakverschil wil ik niet zeggen, gaat meer om de fun factor. Zo'n mini dingetje met 1 slang op tafel zetten is geen reet aan. Valt ook makkelijk om.
Grote is wel wat duurder ja, zag er laatst eentje staan voor 80eu met opbergkoffer erbij. Is wel te overzien dacht ik zo.

Ik vind het wel zeker een stuk anders smaken. Wat zachter/frisser en de smaak komt beter tot zijn recht. Plus het rookt om een of andere reden een stuk beter.

Ja ook nog, en een doekie erbij.

Heb je al een foto van scooby gevonden?
Ja ik heb er genoeg , ik moet ze alleen nog inscannen en gelukkig lukt alles vandaag :o
NOT :mad: scanner werkt altijd prima maar vandaag zegt het apparaat ..doe het lekker zelf .
- wou ik ff snel een foto van de foto's maken , batterijen camera leeg - lalalal...

begin ook langzaam me geduld te verliezen dus heb ik het naar morgen verschoven ..

Oo ik ga trouwens van het weekend weer ff naar de bazaar en daar zit een kraam met grote Shisha's en hele mooie ook,
zelf heb ik nog die 2 kleintjes (1 weg gegeven) maar voor de sier ;)

Ja ik heb er genoeg , ik moet ze alleen nog inscannen en gelukkig lukt alles vandaag :o
NOT :mad: scanner werkt altijd prima maar vandaag zegt het apparaat ..doe het lekker zelf .
- wou ik ff snel een foto van de foto's maken , batterijen camera leeg - lalalal...

begin ook langzaam me geduld te verliezen dus heb ik het naar morgen verschoven ..

Oo ik ga trouwens van het weekend weer ff naar de bazaar en daar zit een kraam met grote Shisha's en hele mooie ook,
zelf heb ik nog die 2 kleintjes (1 weg gegeven) maar voor de sier ;)

Koop meteen een nieuwe scanner, camera, batterijen en nog een quadcopter

Laatst bewerkt:
Zat te kijken voor een nieuwe betaalbare pc en kwam op deze uit. die zag er wel redelijk uit voor de prijs, klopt dat een beetje?
http://www.saturn.nl/mcs/product/MEDION-AKOYA-P5206-E,95952,391591,631018.html?langId=-11

heb op dit moment (van de sticker afgelezen): acer apsire. aspire e380 - 7e79
amd athlon 64 x2 5200+ 2gb ram

Vind die maar traag op het moment. is ook wel een oudje ondertussen

4gb ram is weinig tegenwoordig, k*t videokaart en wss ook een langzame HDD. Koop onderdelen los en zet m zelf in elkaar, scheelt je een hoop geld.

Gaming videokaart :roflol: Het enige goede is de processor.

Heb er alleen weinig kaas van gegeten. Op alternate hadden ze zon samensteller toch?

yup

pc builder heet 't.

Wat wil je eigenlijk voor een PC dan? gamen of gewoon alledaagse shit?

Alledaagse shit maar heb ook nog counter strike global offensive die nu niet lekker loopt.

En een beetje fatsoenlijk video's renderen met sony vegas

Heb er alleen weinig kaas van gegeten. Op alternate hadden ze zon samensteller toch?
Redelijke quadcore processor, goedkope ~6-8 gb ram, HDD naar wens (SSD samen met een grote HDD als je wilt dat Windows errug snel werkt), optische drive als je daar behoefte aan hebt, videokaart wat je budget toelaat (Radeon 7750+ en GTX 660+ en alles daarboven zal wel goed genoeg zijn voor wat jij wilt)

http://mycom.nl/hardware/behuizingen/6169/cooler-master-elite-430-with-window
Goedekope en fijne kast, heb m zelf ook. Of je pakt een goedkopere zonder pauper LED verlichting op de frontfan.

Groenten peanut.

Redelijke quadcore processor, goedkope ~6-8 gb ram, HDD naar wens (SSD samen met een grote HDD als je wilt dat Windows errug snel werkt), optische drive als je daar behoefte aan hebt, videokaart wat je budget toelaat (Radeon 7750+ en GTX 660+ en alles daarboven zal wel goed genoeg zijn voor wat jij wilt)

http://mycom.nl/hardware/behuizingen/6169/cooler-master-elite-430-with-window
Goedekope en fijne kast, heb m zelf ook. Of je pakt een goedkopere zonder pauper LED verlichting op de frontfan.

Groenten peanut.
hij wil video's renderen. denk dat ie dan beter af is met een i7. ;)

kan er wel zelf 1 samenstellen met een i7 en een 7850 oid. cs:go heeft toch geen hoge specs nodig.

Nieuwe serie processoren komen ook gauw uit. Dacht eind juni of zo. Kan je beter nog even wachten mike, misschien dat de prijs nog omlaag gaat.

Werken bij zulke prog's de graka's ook niet srs mee met het renderen?

volgens mij is renderen voornamelijk CPU gebonden.

kan er wel zelf 1 samenstellen met een i7 en een 7850 oid. cs:go heeft toch geen hoge specs nodig.

Nieuwe serie processoren komen ook gauw uit. Dacht eind juni of zo. Kan je beter nog even wachten mike, misschien dat de prijs nog omlaag gaat.

volgens mij is renderen voornamelijk CPU gebonden.

CPU inderdaad, GPU alleen bij acceleraties e.d.. Dus een goeie i7, 8gb 1600mhz ram, Samsung 840 PRO SSD, 7200rpm HDD en een degelijk moederbord met een Nvidia 650TI voldoet wel. CSGO is goed geoptimaliseerd en heb je geen sterke pc voor nodig om goed te draaien.

Edit: als je precieze modelname etc wilt pm maar ff

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven