XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Als de mode politie je daar mee ziet lopen word je opgepakt en krijg je levenslang. Jezus man mijn ogen gaan er bijna van bloeden, wat een modeflater!

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:47 ----------

Vergeet deze helemaal.
pijp.jpg

Nou kom maar op :rolleyes:
Wat is dat nou voor apart geval?

Als de mode politie je daar mee ziet lopen word je opgepakt en krijg je levenslang. Jezus man mijn ogen gaan er bijna van bloeden, wat een modeflater!

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 09:47 ----------

Wat is dat nou voor apart geval?

:roflol: Bizar he :eek:
Moet je voor de gein eens googlen op jeans van humor... :roflol:

Just cuz cheap.

2eea5270-451a-4407-86bf-61d690ae97a9.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lenovo Y500 gaming pc is binnen ^^
Nu nog die schéle windows 8 eraf en het is inorde :)

mijn gaming pc is al 3 jaar oud, nieuwe laptop gekocht (asus n56vz).

laptop heeft betere specs maar me oude bakkie blijft soepeler met games

Voor mijn mede gadget freaks, 21% korting bij Saturn :) Net zelf hele leuke koop gedaan, filled wit happiness

funny_pictures_kitten_is_too_happy-s492x466-31391.jpg

Wat heb je gekocht dan? :p
Hence the topic subject :D

Het zal hier wel weer stront gaan regenen... dus in be4 alle haters :p

Ik heb altijd Chasin Boxers, maar vind de kwaliteit de afgelopen tijd een stuk minder geworden. De stof is dunner en de banden zijn soms keihard ipv soepel. Daarnaast zijn de prijzen alleen maar omhoog gegaan, dus tijd om wat nieuws te proberen. Zag een mooie actie bij Dressforless... Merk Björkvin (zegt me overigens niets) Maar ipv 20,- p/st nu voor 8,- p/st en als je een mailadres over hebt krijg je ook steeds weer 10,- korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief bij hun. Al met al 5 nieuwe boxers voor 35,- om eens wat anders te proberen :)

Let the shitstorm begin :o

bj-0124_0.jpg

bj-0126_0.jpg

bj-0127_0.jpg

bj-0131_0.jpg

bj-0132_0.jpg

Dit waren overigens de enige nog in mijn maat, al lijk ik nu natuurlijk wel de grootste nieuwe bryce van het forum met al dat roze :roflol:

Potverdomme, bryce hangt hier dus wel nog rond.

Ik heb altijd Chasin Boxers, maar vind de kwaliteit de afgelopen tijd een stuk minder geworden. De stof is dunner en de banden zijn soms keihard ipv soepel. Daarnaast zijn de prijzen alleen maar omhoog gegaan, dus tijd om wat nieuws te proberen. Zag een mooie actie bij Dressforless... Merk Björkvin (zegt me overigens niets) Maar ipv 20,- p/st nu voor 8,- p/st en als je een mailadres over hebt krijg je ook steeds weer 10,- korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief bij hun. Al met al 5 nieuwe boxers voor 35,- om eens wat anders te proberen :)

Dit waren overigens de enige nog in mijn maat, al lijk ik nu natuurlijk wel de grootste nieuwe bryce van het forum met al dat roze :roflol:

Wat een chicken legs heeft die gast.

Buffer dan mij

Terug
Naar boven