XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Samsung Galaxy S3, welcome to the club :) Heb die van mij inmiddels ook al een jaar, werkt nog steeds prima

Zelfde hier, alleen die stock rom zuigt hard
Ja inderdaad, bloatware van Samsung is zo nutteloos. Ik heb nog nooit een van die voorgeinstalleerde programma's gebruikt, stoor me er verder niet echt aan. Irritanter vind ik dat je niet rechtstreeks upgrades krijgt via Google/Android maar moet wachten op provider upgrades.. Van de S4 komen dan wel weer versies uit die rechtstreeks upgrades krijgen

580 euro voor een strontpc met een sterke i7 vind ik zonde van het geld groenten peanut

Idd, ik zou persoonlijk eerder kijken naar een i5-3570k en die overklokken. 4.5ghz is daarop makkelijk haalbaar met een koeler van €30 (coolermaster 412s).

Edit: En als je het verschil in prijs in een SSD stopt zie je volgensmij meer terug in performance verbetering.

Ja inderdaad, bloatware van Samsung is zo nutteloos. Ik heb nog nooit een van die voorgeinstalleerde programma's gebruikt, stoor me er verder niet echt aan. Irritanter vind ik dat je niet rechtstreeks upgrades krijgt via Google/Android maar moet wachten op provider upgrades.. Van de S4 komen dan wel weer versies uit die rechtstreeks upgrades krijgen

Gewoon custom rom erop fl*kkeren, veel meer opties om te customizen en je hoeft niet te wachten tot updates uitkomen.

Ik dacht dat android al open was?

Dat is waar constant over gejankt wordt als ze zeggen dat android beter is dan iOS.

Het is open in vergelijking met iOS. Echter als je m root en een custom rom opzet kun je alles wijzigen, van statusbalk thema's naar grootte van iconen en veel nog veel meer. Vrijwel alles eigenlijk, met de juiste rom.

Het is open in vergelijking met iOS. Echter als je m root en een custom rom opzet kun je alles wijzigen, van statusbalk thema's naar grootte van iconen en veel nog veel meer. Vrijwel alles eigenlijk, met de juiste rom.

Oftewel als je hem root is het net zo open als een iPhone met jailbreak?

Oftewel als je hem root is het net zo open als een iPhone met jailbreak?

Toen ik nog een iphone had was een jailbreak niet zo uitgebreid als custom roms. Jailbreaken en een andere rom is wel anders, je kunt bijvoorbeeld ook een rom installeren met een android versie die je tel (nog) niet support.
Bij de rom die ik op dit moment heb draaien, ff snel geteld heb ik voor uiterlijk zo'n 125-150 opties extra om te wijzigen, dus naast de standaard opties. Daarnaast kan ik nog overclocken e.d.

Ik gebruik m'n telefoon eigenlijk alleen maar om te whatsappen, muziek te luisteren en 9292 te bekijken. Zou echt niet weten waarom ik alles zou willen customizen ???.

Ik gebruik m'n telefoon eigenlijk alleen maar om te whatsappen, muziek te luisteren en 9292 te bekijken. Zou echt niet weten waarom ik alles zou willen customizen ???.

Wat heb ik aan de boodschap dat jij dat niet wilt :roflol:? Sommige mensen vinden het leuk om shit te tweaken en hun eigen draai eraan te geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
belkin-pocket-case-iphone-p_32888281vb.jpg

Samsung liever gehad, maar te groot voor me. Dit moet nog net kunnen en prima middenmoter voor wat ik er mee wil. Inb4 hating: had liever S3 of S4, maar too fukking huge.

Terug
Naar boven