XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Toen ik nog een iphone had was een jailbreak niet zo uitgebreid als custom roms. Jailbreaken en een andere rom is wel anders, je kunt bijvoorbeeld ook een rom installeren met een android versie die je tel (nog) niet support.
Bij de rom die ik op dit moment heb draaien, ff snel geteld heb ik voor uiterlijk zo'n 125-150 opties extra om te wijzigen, dus naast de standaard opties. Daarnaast kan ik nog overclocken e.d.

Ah, nouja ik heb zelf geen jailbreak meer. 99% van de dingen die je met jailbreak/android meer kan dan iOS zijn van die 'ikke kan het lekker wel en jij lekker niet' - en vervolgens gebruik je het nooit meer-functies

Ah, nouja ik heb zelf geen jailbreak meer. 99% van de dingen die je met jailbreak/android meer kan dan iOS zijn van die 'ikke kan het lekker wel en jij lekker niet' - en vervolgens gebruik je het nooit meer-functies

Kan ik me wel iets bij voorstellen idd, ik vond het ook niet veel soeps toendertijd. Ieder z'n ding :)

belkin-pocket-case-iphone-p_32888281vb.jpg

Samsung liever gehad, maar te groot voor me. Dit moet nog net kunnen en prima middenmoter voor wat ik er mee wil. Inb4 hating: had liever S3 of S4, maar too fukking huge.

Te groot? Altijd het excuus wat mensen tegenwoordig gebruiken. Of je moet 1 meter 30 zijn en broekzakken hebben van een kleuter.

HTC one is het toestel nu;)

Te groot? Altijd het excuus wat mensen tegenwoordig gebruiken. Of je moet 1 meter 30 zijn en broekzakken hebben van een kleuter.

HTC one is het toestel nu;)

Terechte opmerking.. Dat ding is indd te groot net als het toestel dat jij aanbeveelt.
Dan spreek ik voor mij persoonlijk.

Te groot? Passen er zo 3 van in een broekzak

dragen jullie allemaal wijvenbroeken ofzo??? zo'n ding moeten makkelijk in je broek passen

Zelfs een note past makkelijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

swag

Coole Jordans!

Blijkbaar zijn er hier ook een hoop f**gots die in skinny jeans lopen, net als je steeds vaker op straat ziet.
Eeuwige gezeik over mijn Note als ie ergens ligt, draag een fatsoenlijke broek dan kunnen er nog 2 bij.

Jongens, jongens, jongens.

Wat een haat, nergens voor nodig. Een doodordinaire spijkerbroek dragen is niet hetero ?

En tussen huge en mini gaan zitten met een Phone is ook al niet hetero ?

Wat moeten jullie je leven voor jezelf moeilijk maken dan.

Ik ga direct een skinny kopen, stop er een komkommer in en lief kijkend door de stad lopen met rugzak waarin een samsung note zit.

Blijkbaar zijn er hier ook een hoop f**gots die in skinny jeans lopen, net als je steeds vaker op straat ziet.
Eeuwige gezeik over mijn Note als ie ergens ligt, draag een fatsoenlijke broek dan kunnen er nog 2 bij.

Sinds ik tuinbroeken draag kan ik zelfs een 27 inch iMac mee nemen

Als ik mn best doe passen er 3 Note's in mn broekzak, maar erg comfortabel is het niet... Ook in het gebruik vind ik dat ding te groot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven