XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

SLI op amd?

Wat een nerds hier zeg

JK :) Zou willen dat ik zoveel wist van computers, altijd handig

Dacht al, haha.. Jammer:p

OT: ****ing beestachtige nieuwe PC besteld zojuist.

osgyKEt.jpg

Kan SLI nog doen, vond 't nu wel ff duur genoeg :p

Waarom heb je niet meteen een Haswell systeem gekocht? Beetje zonde om nu nog de 3770k te kopen ipv de 4770k

Waarom heb je niet meteen een Haswell systeem gekocht? Beetje zonde om nu nog de 3770k te kopen ipv de 4770k

Geen zin meer om te wachten en dit word wss laatste pc die ik koop voor een aantal jaar. Geen zin meer om steeds upgrades te doen van paar honderd waardoor ik uiteindelijk veel meer kwijt ben.

@pantrofl: dafuq heb jij het over man, intel cpu en mobo voor socket :roflol: overigens heeft amd gewoon crossfire als variant op sli.

Ik zit al te denken, AMD waar ?!
intel FTW..........

Geen zin meer om te wachten en dit word wss laatste pc die ik koop voor een aantal jaar. Geen zin meer om steeds upgrades te doen van paar honderd waardoor ik uiteindelijk veel meer kwijt ben.

@pantrofl: dafuq heb jij het over man, intel cpu en mobo voor socket :roflol: overigens heeft amd gewoon crossfire als variant op sli.

Snap ik.. ik was aan 't mierennken over SLI op amd.. crossfire idd ;)

nog weer meer meuk voor klimmen

4027655_1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zootje quick draws

Salewa-Set-hot-G2-straight-wire-Express-Set.jpg

voorraad touw en karabiners paar weken terug aangevuld, geen zin om daar plaatjes van te zoeken

Hij is gewoon op voorraad :D

http://tweakers.net/pricewatch/330324/intel-core-i7-4770k-boxed.html

wel 25 euro extra maar dat mag niet uitmaken op zo'n groot bedrag.

RIP Ovosnovo :(

Ducky DK9087 Shine 2 'tenkeyless' mechanisch toetsenbord. Ondanks dat er 'as we speak' een nieuw model is gelanceerd (Shine 3), heb ik geen zin om daar op te wachten en bied vrij weinig extra ten opzichte van de S2. Kan nog maanden duren (misschien pas 2014) voordat dat model richting Europa/VS komt. Verwacht het zaterdag in huis te hebben :)

Aaa mooi man, zal een centje kosten ?
Het is omdat ik geen keyboard waardig ben :o anders had ik er ook een besteld...

wat is eigenlijk zo bijzonder aan die mechanische toetsenborden (serieuze vraag)

Ducky is een kwaliteitsmerk in het hoge segment, dus daar betaal je wel aardig voor. Deze kost mij 140 euro. Het is verre van mainstream, sinds kort zit er een officiële importeur in NL. Spul moet helemaal uit Taiwan komen, het is geen multinational, dus de productie duurt lang en vandaar dat deze toetsenborden redelijk zeldzaam zijn. Toch is er veel vraag naar, alleen niet iedereen koopt meteen hun vlaggenschip. Bijna alle grote namen (meer mainstream, Corsair, CM Storm) in de computer accessoiremarkt komen nu met mechanische toetsenborden. Voornamelijk dankzij de populariteit van eSports is er veel vraag naar.

Zo'n toetsenbord typt echt heerlijk en je typt al gauw een stuk sneller. Voor gaming heeft het ook zo zijn voordelen. Ook veel programmeurs gebruiken dit soort keyboards liever. Ze maken gebruik van een bepaald type switch, wat weer effect heeft op de manier van typen. Teveel om uit te leggen, via deze link kan je wat meer info vinden: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492723

Komt neer op snellere toetsrespons. Maakt wel lawaai, net als zo'n oud IBM toetsenbord.

Even verduidelijken: met toetsrespons hebben we het hier niet over de snelheid van registratie door toetsenbord maar over het feit dat je de knoppen niet volledig hoeft in te drukken.

Heb hier zelf CM quickfire Pro staan

Even verduidelijken: met toetsrespons hebben we het hier niet over de snelheid van registratie door toetsenbord maar over het feit dat je de knoppen niet volledig hoeft in te drukken.

Heb hier zelf CM quickfire Pro staan

Klopt. En ook daar heb je verschillende typen toetsen/sensors in.

Precies! CM quickfire Pro (reds) heb ik op dit moment ook, maar ik 'bottom' de toetsen tegen de backplate.. Probeer al maanden lichter te typen, maar als ik eenmaal snel wil typen gaat het vanzelf harder. Met blue schijn je vanzelf lichter te gaan typen. Mochten de Ducky (blue's) mij goed bevallen, dan gaat de CM quickfire Pro misschien de deur uit.

Terug
Naar boven