- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht al, haha.. Jammer
OT: ****ing beestachtige nieuwe PC besteld zojuist.
![]()
Kan SLI nog doen, vond 't nu wel ff duur genoeg![]()
Waarom heb je niet meteen een Haswell systeem gekocht? Beetje zonde om nu nog de 3770k te kopen ipv de 4770k
overigens heeft amd gewoon crossfire als variant op sli.
Geen zin meer om te wachten en dit word wss laatste pc die ik koop voor een aantal jaar. Geen zin meer om steeds upgrades te doen van paar honderd waardoor ik uiteindelijk veel meer kwijt ben.
@pantrofl: dafuq heb jij het over man, intel cpu en mobo voor socketoverigens heeft amd gewoon crossfire als variant op sli.

Geen zin meer om te wachten en dit word wss laatste pc die ik koop voor een aantal jaar. Geen zin meer om steeds upgrades te doen van paar honderd waardoor ik uiteindelijk veel meer kwijt ben.
@pantrofl: dafuq heb jij het over man, intel cpu en mobo voor socketoverigens heeft amd gewoon crossfire als variant op sli.

Hij is gewoon op voorraad
http://tweakers.net/pricewatch/330324/intel-core-i7-4770k-boxed.html
wel 25 euro extra maar dat mag niet uitmaken op zo'n groot bedrag.

wat is eigenlijk zo bijzonder aan die mechanische toetsenborden (serieuze vraag)
Komt neer op snellere toetsrespons. Maakt wel lawaai, net als zo'n oud IBM toetsenbord.
Even verduidelijken: met toetsrespons hebben we het hier niet over de snelheid van registratie door toetsenbord maar over het feit dat je de knoppen niet volledig hoeft in te drukken.
Heb hier zelf CM quickfire Pro staan
zootje quick draws
![]()
voorraad touw en karabiners paar weken terug aangevuld, geen zin om daar plaatjes van te zoeken
Nice!! Heb zelf een 3 maanden geleden deze aangeschaft:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]