AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Precies! CM quickfire Pro (reds) heb ik op dit moment ook, maar ik 'bottom' de toetsen tegen de backplate.. Probeer al maanden lichter te typen, maar als ik eenmaal snel wil typen gaat het vanzelf harder. Met blue schijn je vanzelf lichter te gaan typen. Mochten de Ducky (blue's) mij goed bevallen, dan gaat de CM quickfire Pro misschien de deur uit.

En dan noemen mensen mij hier een ict nerd :o:o

Precies! CM quickfire Pro (reds) heb ik op dit moment ook, maar ik 'bottom' de toetsen tegen de backplate.. Probeer al maanden lichter te typen, maar als ik eenmaal snel wil typen gaat het vanzelf harder. Met blue schijn je vanzelf lichter te gaan typen. Mochten de Ducky (blue's) mij goed bevallen, dan gaat de CM quickfire Pro misschien de deur uit.

Al van die rubber ringetjes geprobeert ofzo?

een keyboard van 140+ euro.. damn.. ben best geek maar zo erg :o

Moncler is een mooi merk, mooie historie ook. Jammer dat het door verkeerde figuren gedragen wordt + veel fake

Haha, de historie van een merk is 300% marketing man. Mss dat het ooit wat voorstelde maar als een bedrijf wereldwijd spullen afzet is het zo groot dat je zeker weet dat alles zorgvuldig door de marketing/PR mensen in elkaar gezet is.

Ach jullie hoeven er niet mee rond te lopen toch, what seems to be the problem

En? Werkt het een beetje, heb ook zo'n ding nodig

zelfs als ict'er vind ik het een zeer vaag en matig apparaat. tot zover heb ik nog niet kunnen vinden of hij mijn wifi ssid kan repeaten met mijn huidige WPA2 key.

ik denk dat ik hem als AP in ga zetten. dus lijntje er naar toe en dan helzefde ssid/pass erop.

zo alvast voor de vakantie:cool:

pierre-cardin-gafas-de-visi%C3%B3n-pc-6149s-7o5eu-mate-foto-285031.jpg

2qlh276.jpg

i5 4670K
z87 moederbord (asrock extreme 6)
8 gb aan ram
En nieuwe dvd drive

En[Afbeelding niet meer beschikbaar]

welke video kaart heb je er bij?

hoe zit dat trouwens met haswell en overclocken? Zelfde temperaturen als ivy of beter/slechter?

Ik heb dezelfde kast, heuu

heb je met zo'n kast niet best veel herrie? :o
Heb het zelf meer voor strakke kasten. Ben toch blij met mijn Silverstone Fortress ft02 met dik staal en geluidsdempende panelen :D (nee niet de hoofdprijs voor betaald)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EF_50mm_f1.8_II_Default_tcm16-939664.jpg

welke video kaart heb je er bij?

hoe zit dat trouwens met haswell en overclocken? Zelfde temperaturen als ivy of beter/slechter?

6950 2gb, wanneer battlefield 4 uit komt ga ik kijken voor een nieuwe.

Schijnt ietsjes beter te gaan, heb het zelf nog niet geprobeerd:p

Heerlijk zon kast he?

heb je met zo'n kast niet best veel herrie? :o
Heb het zelf meer voor strakke kasten. Ben toch blij met mijn Silverstone Fortress ft02 met dik staal en geluidsdempende panelen :D (nee niet de hoofdprijs voor betaald)

Nee hoor helemaal niet, misschien als alle fans op maximaal zouden draaien maar ik irriteer me daar dan toch niet aan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven