Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies! CM quickfire Pro (reds) heb ik op dit moment ook, maar ik 'bottom' de toetsen tegen de backplate.. Probeer al maanden lichter te typen, maar als ik eenmaal snel wil typen gaat het vanzelf harder. Met blue schijn je vanzelf lichter te gaan typen. Mochten de Ducky (blue's) mij goed bevallen, dan gaat de CM quickfire Pro misschien de deur uit.

Precies! CM quickfire Pro (reds) heb ik op dit moment ook, maar ik 'bottom' de toetsen tegen de backplate.. Probeer al maanden lichter te typen, maar als ik eenmaal snel wil typen gaat het vanzelf harder. Met blue schijn je vanzelf lichter te gaan typen. Mochten de Ducky (blue's) mij goed bevallen, dan gaat de CM quickfire Pro misschien de deur uit.
Whaha

Van die O-rignen? Nee nog niet, maar ik wil sowieso graag een TKL toetsenbord hebben. Qua ergonomie iets prettiger lijkt me en daarnaast portable. Twee dure toetsenborden is iets teveel van het goede eigenlijk, dus vandaar dat die QF Pro eventueel wel weg mag.
een keyboard van 140+ euro.. damn.. ben best geek maar zo erg![]()
En sommige gasten verzamelen dit soort keyboards net alsof het Lego is, moet je nagaan 
Moncler is een mooi merk, mooie historie ook. Jammer dat het door verkeerde figuren gedragen wordt + veel fake
Moncler is een mooi merk, mooie historie ook. Jammer dat het door verkeerde figuren gedragen wordt + veel fake
welke video kaart heb je er bij?
hoe zit dat trouwens met haswell en overclocken? Zelfde temperaturen als ivy of beter/slechter?

heb je met zo'n kast niet best veel herrie?
Heb het zelf meer voor strakke kasten. Ben toch blij met mijn Silverstone Fortress ft02 met dik staal en geluidsdempende panelen(nee niet de hoofdprijs voor betaald)