XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:roflol:
Bij welke instelling hossel jij je chicks? :)

45 euro ongeveer. Als ik de goede in m'n hoofd heb tenminste, dit kan een duurdere uitvoering zijn.

Ik had hem in de winkel gehaald, had alles besteld op internet maar dacht dat me oude kast wel voldoende zou zijn. Niet dus.

Ik de hele stad door gefietst met een ****ing zware doos in me ene hand :o Was 75 euro ofzo

welke video kaart heb je er bij?

hoe zit dat trouwens met haswell en overclocken? Zelfde temperaturen als ivy of beter/slechter?

http://www.youtube.com/watch?v=XXs0I5kuoX4
quote uit beschrijving:
UPDATE 06/02/13: Haswell just launched, and it looks like Intel did not change the manufacturing process of the thermal paste. Haswell still uses paste instead of solder between the IHS and die. The CPU in the video is an Ivy Bridge, but the delidding of Haswell still applies.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog een paar basic witte v hals..

Sws, chickies worden helemaal nat als ze die lichtjes zien

:roflol:

Goedkoopst is 135 euro bij bol.com (gratis verzending)

45 euro ongeveer. Als ik de goede in m'n hoofd heb tenminste, dit kan een duurdere uitvoering zijn.

Nope de Coolermaster haf X zit tussen de 135 en de 150 euro.

Ik had hem in de winkel gehaald, had alles besteld op internet maar dacht dat me oude kast wel voldoende zou zijn. Niet dus.

Ik de hele stad door gefietst met een ****ing zware doos in me ene hand :o Was 75 euro ofzo

Dan heb je een ongeloofelijk goede deal gemaakt

http://nl.hardware.info/productinfo/102438/cooler-master-haf-x#tab:prijzen

Beetje out of focus, maar voor het idee.. Bovenste bord mag eventueel van eigenaar wisselen :)

D0xAy1E.jpg

Die bovenste bedoel je? Ja dat is hij inderdaad niet helaas, wel verschillende opties als alleen wsda en pijltjes en breathing mode etc. Corsair k70 heeft bijv. wel volledige backlight en komt binnenkort richting de EU, binnenkort ook nieuwe varianten met blue en brown cherry mx switches. Onderste heeft qua licht modus veel meer opties, heb nu alleen de belangrijkste keys aan staan omdat ik het verder niet zo belangrijk vind :)

Vanaf 8:27

http://www.youtube.com/watch?v=b6C9XvWcfRQ

Laatst bewerkt:
Ik ben best wel een nerd, maar een toetsenbord boeit me dus geen fl**ker :o

Nah het liefst had ik ook op dit moment het geld liever in een nieuw systeem met Haswell en custom watercooling geïnvesteerd, want ik heb op dit moment nog een i7-2600 (Sandy Bridge, niet K versie..), maar de 'sprong' lijkt me niet echt de moeite waard. Maar aan de andere kant, om een custom loop op de huidige cpu+gpu te bouwen vind ik zonde..

Nah het liefst had ik op dit moment het geld liever in een nieuw systeem met Haswell en custom watercooling geïnvesteerd, want ik heb op dit moment nog een i7-2600 (Sandy Bridge, niet K versie..), maar de 'sprong' lijkt me niet echt de moeite waard. Maar aan de andere kant, om een custom loop op de huidige cpu+gpu te bouwen vind ik zonde..

Als je nu op een locked versie zit, en vervolgens over gaat op een unlocked versie van 2 nieuwere generaties, met water cooling, zal je toch best wel wat verschil zien.

Maar ligt er ook aan waar je het voor gebruikt. Heb zelf 7950s in crossfire maar gebruik ze nu eigenlijk helemaal niet.. speel geen spellen meer of wat dan ook, beetje zonde dus.

Ik speel op dit moment eigenlijk ook niet veel games vanwege drukte. Normaal vooral Starcraft op een redelijk niveau. Wacht nog een beetje op andere pc games die dit jaar of volgend jaar uitkomen. Heb nu al een tijdje een HD 7870, voor SC snel zat. Voltage van die kaart kan ik niet aanpassen lijkt het. Geprobeerd met Afterburner en nog een andere, maar als ik apply springt hij weer naar originele waarde (bios lock denk ik). Dus er zit verder niet echt rek in mijn huidige systeem. Ja uiteraard ga ik er dan wel iets van merken, ik kan immers dan eindelijk gaan overclocken. Maar een aantal reviews die ik had gelezen zeiden dat de stap van Sandy naar Haswell niet echt de moeite waard was, maar in mijn geval dus misschien juist wel. Daar heb ik zelf niet zoveel ervaring mee. Wil vooral iets nieuws om lekker bezig te zijn met een projectje zeg maar, lekker uitproberen, leren, bouwen en showen :)

Maandje geleden mijn eerste systeem gebouwd dual boot hackintosh en windows. Gelijk ook begonnen met overclocken anar de 4.4ghz.
Er moet alleen nog wel een videokaart in, momenteel draai ik hem nu nog op intel hd4000. Voldoet voor de spellen die ik op dit moment af en toe speel( LoL en CS;go) GPU komt wsl als bf4 uit is. GTX660 oid.

Heb ff gekeken waar mijn i7 2600k op draait, 4400mhz zie ik...
lol nooit meer naar om gekeken zins ik de CPU gekocht heb.......

4.7ghz op een 2500k hiero, lucht gekoeld.

Terug
Naar boven