vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Sws, chickies worden helemaal nat als ze die lichtjes zien

Bij welke instelling hossel jij je chicks?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

45 euro ongeveer. Als ik de goede in m'n hoofd heb tenminste, dit kan een duurdere uitvoering zijn.
45 euro ongeveer. Als ik de goede in m'n hoofd heb tenminste, dit kan een duurdere uitvoering zijn.
Was 75 euro ofzowelke video kaart heb je er bij?
hoe zit dat trouwens met haswell en overclocken? Zelfde temperaturen als ivy of beter/slechter?
UPDATE 06/02/13: Haswell just launched, and it looks like Intel did not change the manufacturing process of the thermal paste. Haswell still uses paste instead of solder between the IHS and die. The CPU in the video is an Ivy Bridge, but the delidding of Haswell still applies.

Ik had hem in de winkel gehaald, had alles besteld op internet maar dacht dat me oude kast wel voldoende zou zijn. Niet dus.
Ik de hele stad door gefietst met een ****ing zware doos in me ene handWas 75 euro ofzo
Beetje out of focus, maar voor het idee.. Bovenste bord mag eventueel van eigenaar wisselen
![]()

Mij wel (ook een nerd) maar ik ben geen enkel toetsenbord waardigIk ben best wel een nerd, maar een toetsenbord boeit me dus geen fl**ker![]()

Nah het liefst had ik op dit moment het geld liever in een nieuw systeem met Haswell en custom watercooling geïnvesteerd, want ik heb op dit moment nog een i7-2600 (Sandy Bridge, niet K versie..), maar de 'sprong' lijkt me niet echt de moeite waard. Maar aan de andere kant, om een custom loop op de huidige cpu+gpu te bouwen vind ik zonde..

ik heb btw een ban bij lolIk ben best wel een nerd, maar een toetsenbord boeit me dus geen fl**ker![]()
dit is de 8ste alhardcore