Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Link niet meer beschikbaar]

De zwart leren versie :)

Cool, waar heb je die gekocht? Ik heb 'n tijdje geleden bijna dezelfde gekocht maar dan met veters (in zwart ook) in 'n gothicshop in Berlijn. :)

De tippelaarsters in Berlijn dragen bijna allemaal deze laarzen. Ik noem ze dan ook mijn hoerenlaarzen (maar heb ze nog niet aangehad).

:thumbs:

Deze heb ik dus. :)

67fm6j5.jpg

Cool, waar heb je die gekocht? Ik heb 'n tijdje geleden bijna dezelfde gekocht maar dan met veters (in zwart ook) in 'n gothicshop in Berlijn. :)

De tippelaarsters in Berlijn dragen bijna allemaal deze laarzen. Ik noem ze dan ook mijn hoerenlaarzen (maar heb ze nog niet aangehad).

:thumbs:

Ik was zojuist aan het googlen op kiss voor het topic: wat als ;)
Toen zag ik een plaatje met sexy shoes.nl . (Sexy shoes dus ;) )
Dus ik gelijk daarheen en toen kwam ik in heaven :D

In Keulen hebben ze ook een kleine zaak met dit soort schoenen. Super winkel! Alleen gemakkelijk een 100 euro duurder ;)

[Link niet meer beschikbaar] ( alleen dan in het zwart) heb ik ooit eens op zo'n "special" beurs gekocht ;)

Jammer dat dit soort schoenen niet "in" zijn. Maar ik heb er schijt aan ;) dus trek je laarzen maar gewoon aan ;)

Ik was zojuist aan het googlen op kiss voor het topic: wat als ;)
Toen zag ik een plaatje met sexy shoes.nl . (Sexy shoes dus ;) )
Dus ik gelijk daarheen en toen kwam ik in heaven :D

In Keulen hebben ze ook een kleine zaak met dit soort schoenen. Super winkel! Alleen gemakkelijk een 100 euro duurder ;)

[Link niet meer beschikbaar] ( alleen dan in het zwart) heb ik ooit eens op zo'n "special" beurs gekocht ;)

Jammer dat dit soort schoenen niet "in" zijn. Maar ik heb er schijt aan ;) dus trek je laarzen maar gewoon aan ;)

Ik ook, ze zijn gewoon cool!

Wat een gave site!!!! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

Kost wat, maar leuk speelgoed voor op de 400D. :D

Waarom vind je het leuk om in hoerenlaarzen te lopen ???

Alleen om te tippelen?

Precies. :thumbs:

Geile laarzen, van beide dames!

Merci. :)

niet nieuw, maar ik show het toch maar.

m'n 2 arcadekastjes, m'n andere hobby.

audi_a4_01.jpg

maar met deze velgen:

Terug
Naar boven