Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Mooie auto man! Maar is wel duur hé in de maandelijkse flappen gooien.
Btw ik zie BBS velgen, w00t. Echt netjes!
Mirin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naaaa soms me Gopro erop...
Damn nice waar heb je die vandaan ?
I want it as well![]()
Mirin

Dank je man , vind ze ook heel erg mooihttp://www.fightshop4u.nl/alistair-overeem-walk-out-ufc-141-wit#.UfFjUY2GGPw
Episch shirt, een van de gruwelijkste die ik ooit heb gezien.

Aaaa erg mooi maat ,Vriend van me had 140 gereden met precies dezelfde auto als ik had
Alleen dan andere vertanding en straatbanden...
Uiteraard had ik veel coolere speeltjes dan Ray
[Link niet meer beschikbaar]

Feest stopte toen de auto van een vriend er vandoor ging omdat 1 of achterlijk figuur zijn zender aan deed terwijl wij aan t rijden waren, had zelf 2.4 GHz zender dus geen risico daar op maar hij niet. Resultaat was dat ongeveer 15 kilo stuurloos met 70-80 km/h over dat grasveld vloog en tegen een klein kind klapte
Gelukkig alleen een paar schrammetjes maar t plezier in de hobby was wel voorbij.

haha verkoop precies dezelfde singlets, maar dan zonder u mirin.
Krijg binnen 2 weken veel verschillende soorten singlets van dezelfde leverancier.
Please
Auto 1800
Motor 400
Remmen 500
Uitlaat 300
Zender 500
Servo's 250
Uitlaat en motor waren speciaal op elkaar afgestemd, ding was ziek snel.
Jaren plezier van gehad, toen over gegaan op electronica en daar was toen nog geen wedstrijdklasse in dus werd het op de heide rijden.
Feest stopte toen de auto van een vriend er vandoor ging omdat 1 of achterlijk figuur zijn zender aan deed terwijl wij aan t rijden waren, had zelf 2.4 GHz zender dus geen risico daar op maar hij niet. Resultaat was dat ongeveer 15 kilo stuurloos met 70-80 km/h over dat grasveld vloog en tegen een klein kind klapte
Gelukkig alleen een paar schrammetjes maar t plezier in de hobby was wel voorbij.
Wil je niet weten wat ik ooit aan F@H heb uitgegevenDe t*ring wat een geld verspilling. Mn hart doet er zeer van.

Heb zelf ook zonder tekst en met golds gym, waren maar 15 eu ook
Heb zelf ook zonder tekst en met golds gym, waren maar 15 eu ook
aait lekker obee waar koop jij die dingen dan paas site eens ikwil ook die golds

Mirin
duur om te rijden?
In belgië sowieso niet in belasting en in Nederland is het ook maar net meer dan 100 euro per maand aan belasting
idd mooi horloge, kun je pics maken als je um aan hebt?