Japanners hebben over het algemeen duurzamere auto's. Honda roest dan weer snel bij bepaalde plekken :\. Japannertjes hebben vaak ook het minste onderhoud nodig, zeker ten opzichte van de Franse auto's.
Maar inderdaad ik zou zelf ook een BMW 320D willen rijden, alleen die shit is zo overpriced bah. BMW heeft wel de mooiste interieur, laik a vliegtuig. Maar het allerliefste zou ik gewoon een Subaru Impreza uit 2004 willen rijden.
Zo'n underrated merk, Subaru.
Onderhoud zelf doen scheelt veel ja, maar word beperkt door het aantal gereedschap dat je hebt en kan krijgen. Daarnaast zijn dingen zo vast geschroefd tegenwoordig dat je daar niet eens meer bij kan.
Ik heb 2 jaar lang een my99 gtt gereden, heerlijke auto zo'n impreza, enorm veel rijplezier! Eenmaal een impreza gehad en je bent verpest, zoveel mensen gezien die na dat ze impreza hebben gereden een andere merk auto kopen om vervolgens in korte tijd weer een impreza voor de deur hebben staan.

Zodra ik klaar ben me school, wil ik gaan kijken voor 2007 STI.

. Maar het allerliefste zou ik gewoon een Subaru Impreza uit 2004 willen rijden.
Zo'n underrated merk, Subaru.