XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Totale kostenplaatje niet dude. BMW is een van de duurdere merken qua maandelijkse kosten.

Vaste kosten hebben vooral te maken met fiscaal motorvermogen en dan kan je er nog aan knutselen zonder het op te geven bij de belastingen en verzekeraar. 1-reeks zal niet zo duur zijn, heb zelf een 3-reeks en valt ook mee. Onderhoud zelf doen scheelt ook veel.

Welk maat heb jij gekocht obee? Volgens die site met hun maatschaal heb ik xxl nodig, iets zegt me dat ik dan met mijn lengte een mooi jurkje heb. :rolleyes:

L heb ik aan op een foto, staat paar posts terug, denk dat bij XL me tepels eruit zouden komen, dit is precies goed zo

Whoppa, ff naar Wolfsburg op en neer, een echte R pik je daar zelf ff op :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 23:51 ----------

Vaste kosten hebben vooral te maken met fiscaal motorvermogen en dan kan je er nog aan knutselen zonder het op te geven bij de belastingen en verzekeraar. 1-reeks zal niet zo duur zijn, heb zelf een 3-reeks en valt ook mee. Onderhoud zelf doen scheelt ook veel.

Ga jij ff onderdelen VW en BMW met elkaar vergelijken. BMW is zo verschrikkelijk overprijst, maar als jij je graag nog wat extra laat naaien moet je het zelf weten mijn geld is in iedergeval meer waard.
Laat ik het anders stellen, BMW is totaal niet mijn merk hoewel ik graag een moderne M3 of Z4M coupe zou rijden hoor maar daar blijft het dan ook bij.

Whoppa, ff naar Wolfsburg op en neer, een echte R pik je daar zelf ff op :D

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 23:51 ----------

Ga jij ff onderdelen VW en BMW met elkaar vergelijken. BMW is zo verschrikkelijk overprijst, maar als jij je graag nog wat extra laat naaien moet je het zelf weten mijn geld is in iedergeval meer waard.
Laat ik het anders stellen, BMW is totaal niet mijn merk hoewel ik graag een moderne M3 of Z4M coupe zou rijden hoor maar daar blijft het dan ook bij.

Alleen jammer dat vw geen motors kan maken. Bmw is wel een stuk degelijker.

Heb zelf ook vw daar niet van

Alleen jammer dat vw geen motors kan maken. Bmw is wel een stuk degelijker.

Heb zelf ook vw daar niet van

Uhum!! BMW blinkt niet uit in betrouwbaarheid en als er wat aan mankeert betaal je een godsvermogen aan onderdelen en reparatie kosten.
Als je het over betrouwbaarheid wilt hebben kom je uit bij Japaners als Lexus/Toyota, Honda enz die weten hou je een motor in elkaar moet zetten die niet snel stukgaat.
Wat mij betreft is er meer tussen hemel en aarde als betrouwbaarheid en heeft VAG een mooie middenweg, alleen jammer dat de importeur PON zo'n arrogante kwal is, maar die hou ik er lekker tussen vandaan ik importeer zelf wel.

Uhum!! BMW blinkt niet uit in betrouwbaarheid en als er wat aan mankeert betaal je een godsvermogen aan onderdelen en reparatie kosten.
Als je het over betrouwbaarheid wilt hebben kom je uit bij Japaners als Lexus/Toyota, Honda enz die weten hou je een motor in elkaar moet zetten die niet snel stukgaat.
Wat mij betreft is er meer tussen hemel en aarde als betrouwbaarheid en heeft VAG een mooie middenweg, alleen jammer dat de importeur PON zo'n arrogante kwal is, maar die hou ik er lekker tussen vandaan ik importeer zelf wel.

Zeker de 2jz-gte motor uit de Supra van Toyota.

Overigens, mooie bak heb je gekocht!

shjit mooie bolide kerel.

Japanners hebben over het algemeen duurzamere auto's. Honda roest dan weer snel bij bepaalde plekken :\. Japannertjes hebben vaak ook het minste onderhoud nodig, zeker ten opzichte van de Franse auto's.

Maar inderdaad ik zou zelf ook een BMW 320D willen rijden, alleen die shit is zo overpriced bah. BMW heeft wel de mooiste interieur, laik a vliegtuig :P. Maar het allerliefste zou ik gewoon een Subaru Impreza uit 2004 willen rijden. :) Zo'n underrated merk, Subaru.

Onderhoud zelf doen scheelt veel ja, maar word beperkt door het aantal gereedschap dat je hebt en kan krijgen. Daarnaast zijn dingen zo vast geschroefd tegenwoordig dat je daar niet eens meer bij kan :P.

Maar inderdaad ik zou zelf ook een BMW 320D willen rijden, alleen die shit is zo overpriced bah. BMW heeft wel de mooiste interieur, laik a vliegtuig :P.

Mee eens, cockpit naar de bestuurder toe is erg goed bedacht, en zitpositie is ook gewoon top in die Beemers.

Wat voor motor ligt er in die R?

Tuurlijk betaal je flink meer voor onderdelen bij merken die gericht zijn aan de klant die makkelijk meer kan betalen. Als je dat niet kan betalen moet je dat zeker niet doen. De rijervaring kan je net zo goed niet vergelijken.

Ik doe onderhoud altijd zelf en kom zo nog goedkoper uit dan eigenaars van goedkopere wagens die dat niet doen wat vaste kosten betreft. Bovendien is de wagen tweedehands gekocht wat ook tienduizenden euro's uitgespaard heeft.

Ik weet trouwens niet hoe men bij die onderzoeken erbij komt dat BMW minder betrouwbaar zou zijn dan een Japanner of zelfs Franse wagen. Wat een grap. BMW staat juist bekend om de hoge betrouwbaarheid, en ik kan dit beamen. Wagen is bijna 10j oud en motor heeft nooit technische problemen gehad, 0,0 roest of mechanische problemen. Moet je eens met een Japanner of Franse wagen proberen, of zelfs een VW.

Ik ben aan mijn 4 de bmw, nooit kosten aan gehad buiten het onderhoud, maar ze zijn dus onbetrouwbaar..lol

Nette bak inVorm, hoeveel paardjes/koppel haal je er uit met die stage 2 kit?

Zit te kijken naar een nieuwe tv voor op m'n kamer. Zijn er merken die ik beter niet kan kopen? Zijn er merken die beduidend beter zijn dan een ander? En hoeveel verschil zit er tussen 50 en 100hz? Zit nu te kijken naar LG, Samsung, Salora en Philips Tips? Thx.

Terug
Naar boven