AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Op zich kan je bij BB.com wel koopjes doen met kortingen en dergelijke en als je even tijd hebt om op je supps te wachten; maar voor kledij is dit duidelijk geen probleem! Tracking is wel slecht, maar het komt goed en snel aan voor geen geld!

Whey etc haal ik vaak op de dag dat het op is :roflol: Dus blijf lekker bij de boardsponsors. Kleding kan ik wel eens checken ja, ben meestal heel erg ongeduldig

Whey etc haal ik vaak op de dag dat het op is :roflol: Dus blijf lekker bij de boardsponsors. Kleding kan ik wel eens checken ja, ben meestal heel erg ongeduldig
Ik ook hoor :p En ja supps laat ik niet uit amerika komen, misschien als ik daar ooit ben. Maar momenteel is dat dan een heel gedoe met douane etc

Ik had gekozen voor de super saving delivery of iets, levering tussen 8 en 20 werkdagen en was het goedkoopst. Is aangekomen in een enveloppe.

Zal met het gewicht te maken hebben denk ik? Zou het anders ook niet weten :p

Heb ook 3 van die tanks besteld van Gold's gym, 2 aug besteld, dat wachten duurt echt lang man haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wordt morgen ingebouwd! :D:D

Is dat zon apparaat waar je ook je sdcard op kan aansluiten en dan al het muziek ziet?
Zat laatst in een nieuwe Audi en die had ook zo iets

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wordt morgen ingebouwd! :D:D

hoop dat ie lang blijft zitten. Bij een collega met een sirocco nog geen 2 weken namelijk.........
Daarom ben ik na 2x een RNS-e in mijn audi a3 overgestapt op een kenwood met afneembaar front. Die zit er nu al een jaar in.

Nieuwe sportbroek. Eindelijk geslaagd. :)
208w87p.jpg
rvc95z.jpg

Strakke buik. Respect. En leuk jouw broek:)

beetje hoog opgetrokken

Strakke buik. Respect. En leuk jouw broek:)
Thanks. :)

---------- Post added 17 August 2013 at 20:11 ----------

Leuk hoor meis.

Zag laatst bij de h&m broeken.. xs hadden ze ook. waren wel mooie en voor leuk prijsje.. Wel helemaal strak en tot aan de enkels.

Zit lekker heb der ook eentje gekocht om te proberen.
Dank je. Dit is gewoon een Medium. s was te klein.... laat staan xs :D
Ik was op zoek naar een 3 kwart...zit soms lekkerder en mijn oude is echt aan vervanging toe.
H&M was er niet in Sneek (althans niet gezien... )... we waren op pad en kwamen deze toevallig tegen.

Thanks. :)

---------- Post added 17 August 2013 at 20:11 ----------

Dank je. Dit is gewoon een Medium. s was te klein.... laat staan xs :D
Ik was op zoek naar een 3 kwart...zit soms lekkerder en mijn oude is echt aan vervanging toe.
H&M was er niet in Sneek (althans niet gezien... )... we waren op pad en kwamen deze toevallig tegen.

is ook een ander soort broek natuurlijk. ik heb een s gepakt omdat ik een strakke broek lekkerder vind zitten..
ik heb gewoon mini benen heheheh:D

Terug
Naar boven