Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
die marktplaats advertenties zijn van het lid Jakes on you op DBB. Heb laatst bij hem een golds en superman singlet bestelt. Zondagavond/nacht geld overgemaakt, maandag op de post gegaan en dinsdag had ik ze binnen Durf ze alleen nog niet naar de gym aan te doen want daar voel ik me nog niet buff genoeg voor
Goeie prijzen, als dat echte zijn dan ga ik er ook eens 2 bestellen
dit is wel beetje jammer:
9. Afbeeldingen en specificaties
9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van BB Tank Tops gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Ze kunnen dus andere plaatjes erop zetten dan het werkelijke product...
Goeie prijzen, als dat echte zijn dan ga ik er ook eens 2 bestellen
dit is wel beetje jammer:
9. Afbeeldingen en specificaties
9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van BB Tank Tops gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Ze kunnen dus andere plaatjes erop zetten dan het werkelijke product...
785 gram zijn ze maar, dus dat valt alles mee. Ik heb in dienst gezeten en die kisten waren tweemaal zo zwaar dus dit voelt voor mij als sportschoenen. Ik train idd met zware bepakking en loop onverhard dus kan alle steun gebruiken
Posts verwijderd. Alleen sponsoren en adverteerders kunnen reclame maken en openbaar support bieden. Je kan vragen over aankopen sturen via de shop waar je besteld hebt, of stuur een PM.
785 gram zijn ze maar, dus dat valt alles mee. Ik heb in dienst gezeten en die kisten waren tweemaal zo zwaar dus dit voelt voor mij als sportschoenen. Ik train idd met zware bepakking en loop onverhard dus kan alle steun gebruiken
Nijmegen (De 4-daagse althans) is niet onverhard, en waarom zou je daar met volle bepakking gaan lopen ? Lichter = beter (en dat geldt zowel voor bepakking als voor schoenen. 1 pond aan je voeten = 5 pond op je rug oid)
In de bergen kan ik me er iets bij voorstellen, zeker met 15+ kilo bepakking.
Nijmegen (De 4-daagse althans) is niet onverhard, en waarom zou je daar met volle bepakking gaan lopen ? Lichter = beter (en dat geldt zowel voor bepakking als voor schoenen. 1 pond aan je voeten = 5 pond op je rug oid)
In de bergen kan ik me er iets bij voorstellen, zeker met 15+ kilo bepakking.
Omdat het voor mij geen prestatie is om hem zonder bepakking te lopen. Ik weeg zelf 82 en neem rond de 20-25 kilo mee dus er staat nogal wat druk op de schoenen. Dus vandaar cat B schoenen ook al zijn er weinig bergen in nederland.
OT :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en
en 4 boxers online besteld
Het was net voor de zomer uit gegaan met mijn vriendin na bijna 2 jaar. Vakantie dus geannuleerd en van dat geld nu wat aankopen gedaan
die marktplaats advertenties zijn van het lid Jakes on you op DBB. Heb laatst bij hem een golds en superman singlet bestelt. Zondagavond/nacht geld overgemaakt, maandag op de post gegaan en dinsdag had ik ze binnen Durf ze alleen nog niet naar de gym aan te doen want daar voel ik me nog niet buff genoeg voor
Op zich kan je bij BB.com wel koopjes doen met kortingen en dergelijke en als je even tijd hebt om op je supps te wachten; maar voor kledij is dit duidelijk geen probleem! Tracking is wel slecht, maar het komt goed en snel aan voor geen geld!