MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hij bedoelde dat je het ook via mp €15
http://www.marktplaats.nl/verkopers/19589985.html

En bodybuildingtanktops site kon halen, alleen zijn die volgens mij replicas en was je alsnog goedkoper uit als je via bb.com deed bestellen.
die marktplaats advertenties zijn van het lid Jakes on you op DBB. Heb laatst bij hem een golds en superman singlet bestelt. Zondagavond/nacht geld overgemaakt, maandag op de post gegaan en dinsdag had ik ze binnen :) Durf ze alleen nog niet naar de gym aan te doen want daar voel ik me nog niet buff genoeg voor :p

• Like
Waarderingen: Obee
Goeie prijzen, als dat echte zijn dan ga ik er ook eens 2 bestellen :)

dit is wel beetje jammer:

9. Afbeeldingen en specificaties
9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van BB Tank Tops gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst
.

Ze kunnen dus andere plaatjes erop zetten dan het werkelijke product...

Waren precies hetzelfde als op de afbeeldingen hoor

Goeie prijzen, als dat echte zijn dan ga ik er ook eens 2 bestellen :)

dit is wel beetje jammer:

9. Afbeeldingen en specificaties
9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van BB Tank Tops gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst
.

Ze kunnen dus andere plaatjes erop zetten dan het werkelijke product...

klinkt als een standaard disclaimer

Waarom ga je de 4-daagse lopen op die zware lompe dingen ?

785 gram zijn ze maar, dus dat valt alles mee. Ik heb in dienst gezeten en die kisten waren tweemaal zo zwaar dus dit voelt voor mij als sportschoenen. Ik train idd met zware bepakking en loop onverhard dus kan alle steun gebruiken

Posts verwijderd. Alleen sponsoren en adverteerders kunnen reclame maken en openbaar support bieden. Je kan vragen over aankopen sturen via de shop waar je besteld hebt, of stuur een PM.

785 gram zijn ze maar, dus dat valt alles mee. Ik heb in dienst gezeten en die kisten waren tweemaal zo zwaar dus dit voelt voor mij als sportschoenen. Ik train idd met zware bepakking en loop onverhard dus kan alle steun gebruiken

Nijmegen (De 4-daagse althans) is niet onverhard, en waarom zou je daar met volle bepakking gaan lopen ? Lichter = beter (en dat geldt zowel voor bepakking als voor schoenen. 1 pond aan je voeten = 5 pond op je rug oid)

In de bergen kan ik me er iets bij voorstellen, zeker met 15+ kilo bepakking.

Je moet wat als je jezelf niet met eten mag belonen:

Sennheiser Adidas earplugs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leggings
kado.png

Pumps

Nijmegen (De 4-daagse althans) is niet onverhard, en waarom zou je daar met volle bepakking gaan lopen ? Lichter = beter (en dat geldt zowel voor bepakking als voor schoenen. 1 pond aan je voeten = 5 pond op je rug oid)

In de bergen kan ik me er iets bij voorstellen, zeker met 15+ kilo bepakking.

Omdat het voor mij geen prestatie is om hem zonder bepakking te lopen. Ik weeg zelf 82 en neem rond de 20-25 kilo mee dus er staat nogal wat druk op de schoenen. Dus vandaar cat B schoenen ook al zijn er weinig bergen in nederland.

OT :

en

l.jpg

en 4 boxers online besteld

Het was net voor de zomer uit gegaan met mijn vriendin na bijna 2 jaar. Vakantie dus geannuleerd en van dat geld nu wat aankopen gedaan :D

Wel goedkope verzending, is dat ook bij enkele items of moet je echt meerdere dingen halen? en bodybuildingtanktops.nl is 15 eu ipv 25

Hangt van het gewicht af.pot whey erbij en het was direct 30 dollar verzendkosten..

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 07:56 ----------

die marktplaats advertenties zijn van het lid Jakes on you op DBB. Heb laatst bij hem een golds en superman singlet bestelt. Zondagavond/nacht geld overgemaakt, maandag op de post gegaan en dinsdag had ik ze binnen :) Durf ze alleen nog niet naar de gym aan te doen want daar voel ik me nog niet buff genoeg voor :p

Had ik ook schrik voor, maar het ging me beter af dan ik dacht :p

Hangt van het gewicht af.pot whey erbij en het was direct 30 dollar verzendkosten..

---------- Post toegevoegd 15 August 2013 om 07:56 ----------

Had ik ook schrik voor, maar het ging me beter af dan ik dacht :p

Dat is wel vaag, dat je meer moet betalen als je meer besteld :o

Dat is wel vaag, dat je meer moet betalen als je meer besteld :o
Ik had gekozen voor de super saving delivery of iets, levering tussen 8 en 20 werkdagen en was het goedkoopst. Is aangekomen in een enveloppe.

Zal met het gewicht te maken hebben denk ik? Zou het anders ook niet weten :p

Ik had gekozen voor de super saving delivery of iets, levering tussen 8 en 20 werkdagen en was het goedkoopst. Is aangekomen in een enveloppe.

Zal met het gewicht te maken hebben denk ik? Zou het anders ook niet weten :p

Ah denk dan briefpost ipv pakketpost

Ah denk dan briefpost ipv pakketpost
Op zich kan je bij BB.com wel koopjes doen met kortingen en dergelijke en als je even tijd hebt om op je supps te wachten; maar voor kledij is dit duidelijk geen probleem! Tracking is wel slecht, maar het komt goed en snel aan voor geen geld!

Terug
Naar boven