MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Afgrijselijk :o Welke 'duurdere exemplaren' heb je in je bezit dan?

Staan wel te vinden op het forum...

Mijn daily Festina staat in dit topic maandje of 4 terug. Met metalen en lederen bandje.
Nog een Seiko die ik voor mijn plechtige communie gekregen heb. Chopard Mille Miglia toen ik afstudeerde, met mesh bandje en rubberen bandje. En mijn 'paradepaardje' zeg maar mijn IWC Big Pilot. Zwart lederen croco bandje en donkerblauwe wijzerplaat.

Sporthorloge is ook een Casio, een oude g shock. Deze F91-W heb ik gekocht uit nostalgie, ziet er leuk retro uit (inb4 hipster) en omdat ik weet dat die tegen een stootje kunnen. Kosten maar 20 euro lol. Vond het wel leuk voor erbij.

Fly-Emirates-Real-Madrid-Shirt-2014.jpg

Staan wel te vinden op het forum...

Mijn daily Festina staat in dit topic maandje of 4 terug. Met metalen en lederen bandje.
Nog een Seiko die ik voor mijn plechtige communie gekregen heb. Chopard Mille Miglia toen ik afstudeerde, met mesh bandje en rubberen bandje. En mijn 'paradepaardje' zeg maar mijn IWC Big Pilot. Zwart lederen croco bandje en donkerblauwe wijzerplaat.

Sporthorloge is ook een Casio, een oude g shock. Deze F91-W heb ik gekocht uit nostalgie, ziet er leuk retro uit (inb4 hipster) en omdat ik weet dat die tegen een stootje kunnen. Kosten maar 20 euro lol. Vond het wel leuk voor erbij.

Damn, stevig voor een 22 jarige, zo'n chopard en IWC big pilot :o

Damn, stevig voor een 22 jarige, zo'n chopard en IWC big pilot :o

Chopard was een leuk cadeau, staat te koop overigens. Kostte iets van 3500 euro toen. Mille Miglia wegens mijn passie voor auto's en racerij.
De wijzerplaat is een soort van aluminium en als de zon er op schijnt kan je het uur niet eens deftig lezen. Loopt ook keihard fout die automaat dus niet zo een goede koop :roflol:

Die IWC heb ik het 'geluk' gehad op mijn leeftijd al mijn droomhorloge te kopen zeg maar. Naast een omega seamaster planet ocean dan...
Geluk tussen aanhalingstekens wegens teveel geld beschikbaar wegens sterfgeval.

De casio is onder het motto: 'money can't buy happiness but it can buy funny shit from your youth' :D

Ja alleen die van de nl webshop zoals bodybuildingtanktop verkopen de neppe gold's

wel jammer dat ze dat er niet bij zetten.

**** bedoel je? Ik dacht dat jij ze via MP had? en ik weet niet hoe ik het check, maar ze zien er legit uit en ook na het wassen etc

**** bedoel je? Ik dacht dat jij ze via MP had? en ik weet niet hoe ik het check, maar ze zien er legit uit en ook na het wassen etc

ja een maat van me had op die bodybuildingtanktops site besteld, hij had er al een paar liggen van muscletotaal.nl maar deze waren heel anders volgens hem. de fit was anders en slechtere kwaliteit vergeleke met die van muscletotaal

mooie schoen maar zo duur zijn die toch niet? A en B schoenen zijn vaak wel te doen voor onder de 200 euro. Ga maar eens D schoenen kopen :eek:

Student op kamers haha ;). Idd een cat B schoen van rond de 200, wel een flink stevige omdat ik met zware bepakking loop. Ja D is al snel 2x zo duur, maar ik ben dan ook nog niet van plan de alpen in te gaan :p. Jij wel dan ?

Student op kamers haha ;). Idd een cat B schoen van rond de 200, wel een flink stevige omdat ik met zware bepakking loop. Ja D is al snel 2x zo duur, maar ik ben dan ook nog niet van plan de alpen in te gaan :p. Jij wel dan ?

ah oke. Ja tis zeker een mooie schoen voor cat B!!

Ja ik moet wel d hebben ook (stijgijzers). Net weer 3 weken alpen achter de rug. Oa de gran paradiso gedaan dit jaar.

Hoeveel had je betaald per stringer? Je kunt ze ook gewoon in nl halen hè
15.99 dollar per shirt, verzending 7 dollar...vond het allemaal wel meevallen zo.

En ja klopt, maar 25 euro + dan nog eens verzendkosten... liever niet :p

ja een maat van me had op die bodybuildingtanktops site besteld, hij had er al een paar liggen van muscletotaal.nl maar deze waren heel anders volgens hem. de fit was anders en slechtere kwaliteit vergeleke met die van muscletotaal

Zal ie wel verkeerde maat ingeschat hebben, want bij mij paste het perfectos!
En de kwaliteit vind ik zelf beter dan van Muscle Totaal. Die opdruk van bodybuildingtanktops.nl voelt echt nice aan, zelfs na hem nu al een stuk of 10 keer gewassen te hebben.

15.99 dollar per shirt, verzending 7 dollar...vond het allemaal wel meevallen zo.

En ja klopt, maar 25 euro + dan nog eens verzendkosten... liever niet :p

Wel goedkope verzending, is dat ook bij enkele items of moet je echt meerdere dingen halen? en bodybuildingtanktops.nl is 15 eu ipv 25

**** is gewoon legit ik bestel mijne ook daar, nooit problemen mee gehad perfecte opening ook

**** is gewoon legit ik bestel mijne ook daar, nooit problemen mee gehad perfecte opening ook

Goeie prijzen, als dat echte zijn dan ga ik er ook eens 2 bestellen :)

dit is wel beetje jammer:

9. Afbeeldingen en specificaties
9.1 Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van BB Tank Tops gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst
.

Ze kunnen dus andere plaatjes erop zetten dan het werkelijke product...

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven