markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
39jaar -24/7 op dbb - cash in overvloed (niet zelf voor gewerkt - koopt iedere dag wel prulletjés voor kids - Zaagt op alles wat hij kan -..
Waar ging het fout met jouw ray? Ergens bij 3maand fso?
39jaar -24/7 op dbb - cash in overvloed (niet zelf voor gewerkt - koopt iedere dag wel prulletjés voor kids - Zaagt op alles wat hij kan -..
Laat die kerel toch in zn waarde, als dat toch zijn hobby is.. Is toch niks mis mee?
Hij is mijn soldaat39jaar -24/7 op dbb - cash in overvloed (niet zelf voor gewerkt - koopt iedere dag wel prulletjés voor kids - Zaagt op alles wat hij kan -..

Lekker boeiend, laat em toch. Groot gelijk hoor Ray![]()
Kijk kan ik toch nog een post quoten , dank je lieverdLekker boeiend, laat em toch. Groot gelijk hoor Ray![]()

Kijk kan ik toch nog een post quoten , dank je lieverd
de rest kan lekker de goot in lopen...jaloerse krengen !
lekker laten lullen
Kijk kan ik toch nog een post quoten , dank je lieverd
de rest kan lekker de goot in lopen...jaloerse krengen !
Dat kan ik zekers meneerRay, kan je mij even uitleggen wat die iPhone doet met die remote?

Ray, kan je mij even uitleggen wat die iPhone doet met die remote?

Dat kan ik zekers meneer
door middel van 2 (filmpje) linken.
http://itunes.apple.com/nl/app/traxxas-link/id474948763?mt=8
Maar kort: de iphone word een controle center voor de zender/auto...
lijkt me niet ideaal als je met 70 over een baan stuift