AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nieuwe gymshark kleertjes

2aim3ck.jpg

Haha baas :p alhoewel ik niet van (zulke) tanktops hou

kan niet kleiner is al een s XD wel ff wennen dat me tepels er steeds uitfloepen xD vind ik weer wat minder met die stringers...

Heb zelf ook van die golds gym stringers, had bij L ook wat nipple slips, vond ik ook niet chill. Nu met M nergens last van

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Versie 2, 2013 model.

Heb zelf ook van die golds gym stringers, had bij L ook wat nipple slips, vond ik ook niet chill. Nu met M nergens last van

Ik heb er ook 1 van Golds (maat L) en tot nu toe geen nipple slips. Heb m nu 2 x met de hand gewassen en dan hang ik m op om te drogen maar misschien kan het shirt dan wel uitrekken en gaat ie lager hangen? (dus meer kans op nipple slips)?! Ik ga er meer halen maar twijfel tussen M of L.

Weet iemand of er verschil is qua pasvorm tussen de golds gym stringers en die van world gym?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Obee
Ik heb er ook 1 van Golds (maat L) en tot nu toe geen nipple slips. Heb m nu 2 x met de hand gewassen en dan hang ik m op om te drogen maar misschien kan het shirt dan wel uitrekken en gaat ie lager hangen? (dus meer kans op nipple slips)?! Ik ga er meer halen maar twijfel tussen M of L.

Weet iemand of er verschil is qua pasvorm tussen de golds gym stringers en die van world gym?

Ik heb dezelfde, en gooi ze gewoon in de wasmachine hoor. Was nooit heel erg warm, en er is niks aan de hand. Vind M zelf een betere fit hebben

check karma

jameer.jpg

jammer.jpg

Die GLS klapkop toch nog op tijd..........

Laatst bewerkt:
Deze maar dan in het donkerbruin (lijkt zwart op deze foto)

binnekort deze huiskamer op discovery, serial killer shit dit

lol waarom zitten die 2 baby poppen op een sofa, ****ing creepy

Terug
Naar boven