MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoeveel van die dingen heb je ondertussen ray?

Wat kost zo'n rc auto ongeveer? En hoe hard gaat die gravedigger?

Shock caps en alu wheels..
gelukkig moet bij mij altijd alles in 21 delen komen , dus morgen overmorgen meer :windup:

traxxas.jpg

Zijn dat van die lekkere bananen snoepjes in dat potje?

Hoeveel van die dingen heb je ondertussen ray?
ik heb nu 3 Auto's'...
Wat kost zo'n rc auto ongeveer? En hoe hard gaat die gravedigger?
Deze was 400Euro en als ie klaar is, rond de 600Euro..
deze kan met de juiste lipo (11.1v 3s 44.4wh) 100km/u +
Zijn dat van die lekkere bananen snoepjes in dat potje?
Ja zekers :D
alleen zijn het niet de banaantjes van vroegU ! :(

die banaantjes zijn erg lekker ja! Maar speelgoed autootjes zijn ook leuk hoor.

die banaantjes zijn erg lekker ja! Maar speelgoed autootjes zijn ook leuk hoor.

Speelgoed autootjes gaan niet harder dan 10-15 km/h.

T enige moment dat ik kinderen met mijn auto's liet rijden was wanneer gas op 10% stond. Spul is geen speelgoed, t lijkt klein maar als je t met 60/70 km/h tegen je been aan krijgt doet t pijn.

Zeg Ray heb je eigenlijk wel je vertanding aangepast? Die standaard vertanding is voor NiMH accu's. Als je 2s lipo rijd kan t ook nog wel maar bij 3s zou ik offroad zeker andere vertanding er op doen dat die max 60-70 loopt op maximale toeren..

Anders wordt je motor ziekelijk warm en sloop je m.

Damn dat zijn dure dingen
En zo'n rc heli, wat kost dat wel niet dan?

Pijnlijk Ray...Was jij de bestuurder van die auto?:angstig:

Klote.. Ik wel gelukkig, iedere week stijgt mijn bankrekening wat verder en heb bijna geen kosten dus ga dan maar naar dit soort dingen kijken :p
Vond de mooiste in die outlet een TW steel, een zwarte, maar die was nog 200 euro.
Van die stuhrling hebben ze nou 3 verschillende kleuren.. Weet niet welke ik t mooist vind

---------- Post added 26 September 2013 at 16:03 ----------

Heb toch maar besteld.
Deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice! Mooi ding. Ja die TW steel zag ik ook, 200eu.

Ik heb de hele zomervakantie gewerkt dus heb wel iets moois opgebouwd maar ik krijg nu niets binnen, dus uit principe geef ik niet uit. Heb in februari wederom een stage in het buitenland waarvan ik weet dat ik er veel voor moet sparen.

Had me opgegeven als SEO analyst bij Microsoft Bing, heb ik een test voor moeten doen, maar ik wacht nog op de uitslag. Verder had ik het idee om zwart privé krachttraining lessen te gaan geven in de gym waar ik train. (is geen groot concern maar wordt gefundeerd door gemeente, en de voorzitter heeft het er voor het zeggen).. kan het altijd proberen, geef ik hem een deel van de opbrengst voor het ter beschikking stellen vd locatie.

Keep my fingers crossed! I need dat cashhhh

Damn dat zijn dure dingen
En zo'n rc heli, wat kost dat wel niet dan?
Valt nog mee hoor. kan natuurlijk allemaal zo duur als jezelf wilt...
je hebt heli's in alle verschillende maten en of prijs klassen,
Trex600 van mij was rond de 1200Euro...
Pijnlijk Ray...Was jij de bestuurder van die auto?:angstig:
Nee was ergens in America geloof ik...
plus dat ik altijd eerst goed kijk of er niemand op de baan staat , ook al is die gozer die daar staat.. behoorlijk debiel :p

Je krijgt dus geen sadistische neigingen met dat ding in je handen? :p

Je krijgt dus geen sadistische neigingen met dat ding in je handen? :p
Nee totaal niet plus dat ik geen heli's meer heb..
plus dat er bijna alleen op speciale plaatsen gevlogen mag worden...

er is een maand geleden nog iemand onthoofd door z'n ding,
nou was die gozer(19j) niet de verstandigste, aangezien hij ze opze kop boven zijn hoofd liet vliegen (hooveren) :o

zijn vader stond achter hem en zag alles gebeuren,
hij werd is gescalpeerd en daarna onthoofd....
http://nos.nl/op3/artikel/548371-jongen-19-onthoofd-door-eigen-modelheli.html

damn voor 4 van de heli's koop je alweer een auto voor.

t*ring, wat een schade. Heel zijn hoofd was weg xD Gevaarlijke hobby dus. Zeker met die snelle helicopters.

t*ring, wat een schade. Heel zijn hoofd was weg xD Gevaarlijke hobby dus. Zeker met die snelle helicopters.

Misschien een goed idee om op DBB een inzamelingsactie te houden voor jou, zodat jij ook zo'n helicoptertje kunt kopen. Onder de voorwaarde dat je er alleen mee in je toilet mag vliegen.

Dat moet wel een grote toilet zijn dan:rolleyes:

Nice! Mooi ding. Ja die TW steel zag ik ook, 200eu.

Ik heb de hele zomervakantie gewerkt dus heb wel iets moois opgebouwd maar ik krijg nu niets binnen, dus uit principe geef ik niet uit. Heb in februari wederom een stage in het buitenland waarvan ik weet dat ik er veel voor moet sparen.

Had me opgegeven als SEO analyst bij Microsoft Bing, heb ik een test voor moeten doen, maar ik wacht nog op de uitslag. Verder had ik het idee om zwart privé krachttraining lessen te gaan geven in de gym waar ik train. (is geen groot concern maar wordt gefundeerd door gemeente, en de voorzitter heeft het er voor het zeggen).. kan het altijd proberen, geef ik hem een deel van de opbrengst voor het ter beschikking stellen vd locatie.

Keep my fingers crossed! I need dat cashhhh

Begrijpelijk.
Denk dat het zwart lesgeven lastig gaat worden, tenzij het natuurlijk allemaal 'off the books' is maar je wel kleding van de sportschool draagt, maar dan kan-ie je net zo goed wit betalen. Als mensen namelijk iemand zonder werkkleding iemand helemaal zien begeleiden gaan mensen er wel vraagtekens bij zetten/klagen/..
Waarom niet inschrijven bij uitzendbureau en tijdelijk werken tot je op stage gaat?

Valt nog mee hoor. kan natuurlijk allemaal zo duur als jezelf wilt...
je hebt heli's in alle verschillende maten en of prijs klassen,
Trex600 van mij was rond de 1200Euro...

Nee was ergens in America geloof ik...
plus dat ik altijd eerst goed kijk of er niemand op de baan staat , ook al is die gozer die daar staat.. behoorlijk debiel :p

Damn dat zijn echt dure dingen.
En jij leeft atm van een erfenis toch? Daarnaast ook nog beetje thuis werken/uitkering ofzo?

Begrijpelijk.
Denk dat het zwart lesgeven lastig gaat worden, tenzij het natuurlijk allemaal 'off the books' is maar je wel kleding van de sportschool draagt, maar dan kan-ie je net zo goed wit betalen. Als mensen namelijk iemand zonder werkkleding iemand helemaal zien begeleiden gaan mensen er wel vraagtekens bij zetten/klagen/..
Waarom niet inschrijven bij uitzendbureau en tijdelijk werken tot je op stage gaat?

Ik begrijp wat je bedoelt, in een "normale" gym is dit niet mogelijk. Maar waar ik train, dat is een uitzondering haha.

Ik kijk wel vaker voor vacatures op het internet en ik ben weleens langs een bureau gegaan.. maar ik vind niets interessants. Nu geef ik toe dat ik veel te kieskeurig ben en gewoon tijdelijk iets moet pakken .. zal ook wel gebeuren binnenkort. Had mijn hoop gevestigd op die Microsoft bijbaan. Heel af en toe werk ik met twee vrienden zwart als tuinier, 12.50 p/u .. dus dat tikt lekker aan. Helaas is dit maar eens in de zoveel weken en met de winter in het vooruitzicht is dat geen goudmijn.

Edit: kwam net een vacature voor homecleaning tegen. Heb ik me maar meteen voor ingeschreven haha..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven