MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dank je.
Die heb ik zo ver ik weet niet.
Mooie bloemen rechts in de hoek
Dank je.
binnekort deze huiskamer op discovery, serial killer shit dit
Zekers..
lol waarom zitten die 2 baby poppen op een sofa, ****ing creepy
sofa ?
:D

Heb je nog meer hobby's naast RC wagentjes/vliegtuigjes, Ray?

In zijn tv meubel/kast liggen ook een aantal poppen. net een tombe

Doet me denken aan

1-percent-picture_556x417.jpg

No offense naar Ray trouwens.

je hebt volgens mij de verkeerde site gelinked want ik krijg een soort zwart/glimmende schoenen te zien met een knaloranje veterring, stekels, en slangenleer ofzo....

Serieus de meest lelijke schoen die ik me kan voorstellen en dan nog een fortuin eraan geven ook..
achja smaken verschillen ;)

Nieuw setje loopkleding voor de winter...

fapil3.jpg

(alleen dat loopshirt niet, heb het niet zo op die losse loopshirts dat natte geklets tegen mijn rug aan.. doe mij maar een strak shirt. Plus ik heb nog meer dan genoeg shirts liggen)

Zal ze eens vragen bij de Lidl of ze me niet willen sponsoren :)

het 2012 model ;) Heb mijn 2013 model voor 215 op de kop getikt :D

Outlet op watch2day.nl vandaag

Die nexus 7 is refurbished ipv compleet nieuw en ik kan niet zien of het het nieuwe model is die pas is uitgekomen..

OT: Sonos play 5 i.c.m. bridge :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is een mooie idd! Ik wil al best lang een Casio G-shock maar heb momenteel geen bijbaantje .. :(

Klote.. Ik wel gelukkig, iedere week stijgt mijn bankrekening wat verder en heb bijna geen kosten dus ga dan maar naar dit soort dingen kijken :p
Vond de mooiste in die outlet een TW steel, een zwarte, maar die was nog 200 euro.
Van die stuhrling hebben ze nou 3 verschillende kleuren.. Weet niet welke ik t mooist vind

---------- Post added 26 September 2013 at 16:03 ----------

Heb toch maar besteld.
Deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shock caps en alu wheels..
gelukkig moet bij mij altijd alles in 21 delen komen , dus morgen overmorgen meer :windup:

traxxas.jpg

Terug
Naar boven