- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Thuiswerken of uitkering?
no hate, ben gewoon nieuwsgierig 

Ik begrijp wat je bedoelt, in een "normale" gym is dit niet mogelijk. Maar waar ik train, dat is een uitzondering haha.
Ik kijk wel vaker voor vacatures op het internet en ik ben weleens langs een bureau gegaan.. maar ik vind niets interessants. Nu geef ik toe dat ik veel te kieskeurig ben en gewoon tijdelijk iets moet pakken .. zal ook wel gebeuren binnenkort. Had mijn hoop gevestigd op die Microsoft bijbaan. Heel af en toe werk ik met twee vrienden zwart als tuinier, 12.50 p/u .. dus dat tikt lekker aan. Helaas is dit maar eens in de zoveel weken en met de winter in het vooruitzicht is dat geen goudmijn.
Edit: kwam net een vacature voor homecleaning tegen. Heb ik me maar meteen voor ingeschreven haha..
Haha ja kieskeurig zijn is idd niet het beste op zo'n moment. Werk momenteel bij sligro op embalage afdeling, echt hersenloos werk beetje kratjes sorteren en wat dingetjes eromheen, maar verdien nu wel wekelijks voor iets meer dan 10 uur werk ruim 100 euro (120-150 euro). Via uitzendbureau heb je namelijk allemaal regeltjes, en al die dingen bij elkaar heb je nog een leuk salaris. Zo krijg ik én vakantie-uren (8%), vakantiegeld (8%), bruto 7,12 en op zondag 300%

.