- Waardering
- 34.342
dat die maar oprot naar zijn eigen land
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vieze boetlanjer hub nog leever te make mit unne turk
Woow typisch Limburgs dit... Wejje waat lik Mien bul
Hip Thrust?homo
ik dacht hmm missionaris press, nooit van gehoord... Eens opzoeken.
Bedankt hé
Missionaris press
5x80
5x90
4x105
3x110 paused
2x120 paused
2x130 paused, ez , n**ga whaattt
1x140 dikke grinder
Slingshots
2x145 paused
1x150 paused
5x130 paused
Skwats
6x70
3x90
3x120
3x140
3x160
3x3x170 paused
lateral raise (machine) ss calves
8 sets
en triceps.
en een rondje gereden met tesla s
![]()

Was het wat?
Vind het leuker om in een rs6 te rijden.P100D ja, t*ring wat vliegt dat ding.
Maar vind het interieur met dat scherm maar niets, verder is de rest van binnen ook maar gewoontjes...en ik mis het geluid...ik wil klappen horenVind het leuker om in een rs6 te rijden.
.Is gewoon goedkope.rommel meer dan de helft van de prijs is die waardeloze batterij. Ram maar eens met een andere auto in de achterkant van een Tesla, dan kun je hem.total löss verklaren. Aangezien de gehele batterij onbruikbaar is.P100D ja, t*ring wat vliegt dat ding.
Maar vind het interieur met dat scherm maar niets, verder is de rest van binnen ook maar gewoontjes...en ik mis het geluid...ik wil klappen horenVind het leuker om in een rs6 te rijden.
Is gewoon goedkope.rommel meer dan de helft van de prijs is die waardeloze batterij. Ram maar eens met een andere auto in de achterkant van een Tesla, dan kun je hem.total löss verklaren. Aangezien de gehele batterij onbruikbaar is.
.zit ook wel een klein beetje prijsverschil in.
Ik ben zelf groot fan van het scherm en software in de model 3.
De model S vind ik van binnen ook minder mooi...
Deadss
5x70
3x90
2x110
2x130
2x150
2x170
2x190
5x200
Straight arm pulldown
Lat pulldown
Single arm seated row with holds
Facepull
Biceps kapoet gemached
Voeding met 100-150 omlaag, naar 2650-2700. Verder eiwitten wat omhoog en carbs omlaag. Aders op de schouders beginnen wat door te komen, benieuwd wat er nog af gaat de komende 5,5 week.