MuscleMeat

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
Gelukkig bloed je dan ook niet dood. :rolleyes:

Er zijn maar zeer weinig gevallen van overlevenden die aangevallen zijn door een haai, dus waarom zou het in een 1v1 gevecht wel zo zijn.
Hoe kom je hierbij?
Bijvoorbeeld in de V.S. zijn er in de laatste 340 jaar 1049 aanvallen geweest waarvan slechts 43 fataal. Sowieso geloof ik dat er de afgelopen paar honderd jaar maar iets van 1000 doden zijn gevallen door een aanval van een haai terwijl het aantal aanvallen wel 30x-50x zo hoog ligt..

(Jouw naam, realist, is zeker gekozen uit sarcasme?)

Toch heel simpel?? Stier strategie: Sta voor een boom/rots whatever, laat die woeste stier vol aggressie vol op je af rennen, en zorg dat je op het laatste moment weg duikt.. Stier heeft dan een hersenschudding, grijp dan je kans om zijn ogen eruit te prikken of in zijn ballen te trappen en hij gaat neer. Just use ur brain:)

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 16:28 ----------

Jij hebt ook zuurstof nodig hoor L. Red je nooit als een mens gemiddeld maar 1-2min onderwater kan blijven :)

Doet weinig bij een stier. Voor die stierengevechten worden ze al non stop in de ballen getrapt om ze op te focken. Ze worden van tevoren ook met zwaarden in hun nek gestoken zodat hun kop niet meer goed omhoog kan.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 18:51 ----------

Waarom niet in een boom klimmen of in het water rennen bij sommige dieren

Omdat er dan niemand dood gaat.

Doet weinig bij een stier. Voor die stierengevechten worden ze al non stop in de ballen getrapt om ze op te focken. Ze worden van tevoren ook met zwaarden in hun nek gestoken zodat hun kop niet meer goed omhoog kan.

Ownee? Hij zal zich doodvervelen

Laatst bewerkt:
Zonder wapens is het bij al die beesten gewoon onmogelijk om te winnen.

Hoe kom je hierbij?
Bijvoorbeeld in de V.S. zijn er in de laatste 340 jaar 1049 aanvallen geweest waarvan slechts 43 fataal. Sowieso geloof ik dat er de afgelopen paar honderd jaar maar iets van 1000 doden zijn gevallen door een aanval van een haai terwijl het aantal aanvallen wel 30x-50x zo hoog ligt..

(Jouw naam, realist, is zeker gekozen uit sarcasme?)

Denk nou is na, je hebt haaienaanvallen en haaienaanvallen, als ze gewoon even komen proeven is dit geen echte aanval, haaien jagen immers niet op mensen, maar als een haai jou gewoon als ontbijt wilt dan maak je geen schijn van kans, of dacht je dat al die overlevenden soms zonder ledemaat weer aan kant zijn gezwommen of een karatetruuk uitgehaald hebben?

Huub huub huub, Barbaratruc :)

Denk nou is na, je hebt haaienaanvallen en haaienaanvallen, als ze gewoon even komen proeven is dit geen echte aanval, haaien jagen immers niet op mensen, maar als een haai jou gewoon als ontbijt wilt dan maak je geen schijn van kans, of dacht je dat al die overlevenden soms zonder ledemaat weer aan kant zijn gezwommen of een karatetruuk uitgehaald hebben?
Je maakt zelf in eerste instantie geen onderscheid tussen haaienaanvallen en haaienaanvallen, waarom verwacht je dan dat Tjok dat wel doet

Gorilla. En dan hopen dat als ie me raakt het in 1 keer over is. Natuurlijke omgeving van zo'n aap zul je stokken/stenen kunnen vinden en misschien een kleine kans maken lijkt mij.

kleine grizzly denk ik :P

Ja maar mijn punt is meer, gebruik het terrein omdat het je enige mogelijkheid is om te winnen. Voor hetzelfde geld sta je voor een afgrond, en laat je die woeste stier op je afrennen en duik je weg waardoor de stier tot zijn dood valt :) TS gaf zelf aan een opgefokte stier.. Die denken natuurlijk nie na in die staat, maak daar misbruik van door zelf wel helder na te denken en je maakt kans om te winnen :) Vind het btw raar dat mensen nijlpaarden kiezen, zowat de gevaarlijkste dier in Afrika:) zorgt voor de meeste doden :)

Laatst bewerkt:
Stier of gorilla. Nog steeds bitter weinig kans, maar dan hoef je iig niet in het water te vechten.

vraag me af wat een gorrila zou kunnen deadliften:p

Je maakt zelf in eerste instantie geen onderscheid tussen haaienaanvallen en haaienaanvallen, waarom verwacht je dan dat Tjok dat wel doet

Daar heb je een punt.

Maar het is een feit dat haaien 80% van de keren niet aanvallen uit agressie, honger of om te doden, als dit wel het geval is dan is je overlevingskans 0,0

Een mens kan nou eenmaal geen kant op in 't water.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 22:32 ----------

vraag me af wat een gorrila zou kunnen deadliften:p

Ze hebben een keer geprobeerd om een gorilla 1500 kilo te laten bankdrukken, de gorilla pakte de halter, keek er verbaasd naar van "wat moet ik hier mee", en pleurde em zo weg alsof het een colablikje was.

:D

Laatst bewerkt:
Daar heb je een punt.

Maar het is een feit dat haaien 80% van de keren niet aanvallen uit agressie, honger of om te doden, als dit wel het geval is dan is je overlevingskans 0,0

Een mens kan nou eenmaal geen kant op in 't water.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 22:32 ----------

Ze hebben een keer geprobeerd om een gorilla 1500 kilo te laten bankdrukken, de gorilla pakte de halter, keek er verbaasd naar van "wat moet ik hier mee", en pleurde em zo weg alsof het een colablikje was.

:D

Haha nice shit, mooi om te bedenken hoe zulke beesten dan in elkaar moeten zitten om zulke kracht te bezitten.

ik wil wel man to beast met een silverback moet kunnen toch!
Dom topic, volgens mij heeft een mens nog nooit zoiets gewonnen

Maakt me niet welk dier zodra ze me aanvallen maak ik een schijnbeweging en duw ik me duim in de anus om het beest te kalmeren

Niet echt eerlijk zonder wapens, elk dier in de OP heeft immers eigen wapens (klauwen, hoorns, tanden)

Sowieso kanloos tegen elk dier, dan maar tegen de grote poes, heeft toch nog iets schattigs voordat ik verslonden wordt

Ik kies ook voor het stiertje, kan ik wel hebben..:)

Terug
Naar boven