Ik heb echt wat geniaals bedacht! Let op:
Ik kies de gorilla: Het mannetje heeft een hoogte van tussen de 1,65 m en 1,75 m, en weegt tussen de 140 en 165 kilo. (
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gorilla's)
Met onderstaand plan kan ik het beest VERSLAAN!
Ok let op:
Ik heb versch survivaltips bestudeerd en ff actief geweest op een forum voor commando's/mariniers en daar de jungletrainingsectie opgezocht en vragen gesteld en ik ben er achter gekomen wat te doen om het beest te DODEN, jawel.
Voor een miljard euro zou ik zelfs in zn natuurlijke omgeving met hem te vechten.
Yes, ok daar komt ie:
Als de gorilla pissed off is gaat hij je altijd eerst intimideren. Het is een slim beest! Hij slaat op de grond, brult en gaat op zn achterpoten staan.
Ik doe alsof ik niet onder de indruk ben, maar ik kijk hem ook niet in de ogen! De truck is om 2 dingen NIET te doen: je moet dus niet het beest uitdagen; niet in de ogen kijken; niet groter maken of proberen de Gorilla te overbluffen door zelf te gaan brullen.
Wat ik wel doe: Ik maak me direct klein en ga zitten zoals een aap. En nu komt het slimme gedeelte; mannetjes vechten ALLEEN tegen andere mannetjes dus als je je "vrouwelijk" gedraagt, kun je redelijk eenvoudig het beest manipuleren. ik maak smakkende geluiden en hoge korte tonen (oeh oeh, of ah ah) die "verbaasd" klinken, zoals van een vrouwtjes gorilla.
Als hij dan nog pissed off is dan voert het beest vaak eerst een schijnaanval uit. Hij komt aangestormd, maar loopt langs je heen. Dit met de bedoeling om je wederom te intimideren.
dan punt 2: aan de andere kant; ook NIET bang lijken, dus wel wegkijken, maar bezig zijn met wat anders, plukken aan jezelf, ik gedraag me iig aapachtig! Controle over je emoties is natuurlijk niet makkelijk en zeker dieren zijn goed in het aanvoelen van angst, maar valt te faken, een kwestie van super cool blijven.
De kans dat hij me nu nog aanvalt is minimaal en waarschijnlijk zal hij zelfs even willen zien wat voor raar vrouwtje ik ben

(lach, maar, zodadelijk maak ik hem af)
Zodra hij in de beurt is begin ik hem te vlooien terwijl ik smakkende geluiden blijf maken. Vlooien is echt van GROTE betekenis bij die dieren dus dit zorgt direct voor meer vertrouwen en ik geef aan dat ik onderdanig ben. Ik kijk hem heel even kort aan om dan weer snel weg te kijken --> verlegen, onderdanig en doen alsof ik me aangetrokken tot hem voel. (apen hebben emoties)
Het beest heeft dan geen ENKELE reden meer om je aan te vallen. De enige reden dat hij ook met andere apen vecht is zodat ze zich DAARNA onderdanig tegenover hem gedragen.
Goed; dan wacht ik tot hij uitgekeken is om mij, duurt mss 10 minuten ofzo, in de tussentijd blijven vlooien en geluiden blijven maken.
Dan heb ik de vrijheid om mn eigen gang te gaan. Ik ga op zoek naar een stok, bamboe is behoorlijk sterk en kan vlijmscherp gemaakt worden. Ik zoek een dikke bamboestok en sla hem kapot met een steen. Hij splijt dan open en je hebt hele scherpe en keiharde speerpunt. (elke marinier die op jungletraining geweest is krijgt die tip)
Je voelt hem al aankomen: Terwijl ik "vrouwelijk" geluiden maak en wat smak loop ik naar de gorilla toe. Het beest heeft er geen idee van wat ik van plan ben want hij ziet geen gevaar in de scherpe punt. Hij denkt dat ik hem ga vlooien ofzo, iig ben ik super onderdanig.
En zodra ik dicht bij hem ben steek ik de keiharde en scherpe bamboespeer in zn keel zo hard als ik kan. Hoewel zn nek meer gespierd is dan van een mens steek ik daar makkelijk doorheen. Met deze wond ik hij gelijk uitgeschakeld, alle adrenaline in de wereld kan er nu niet meer voor zorgen dat dit beest nog kan vechten.
Overigens heeft het geen zin om voor de ogen te gaan. Ze zijn natuurlijk niet dood en Gorilla's kunnen heel goed ruiken en weten je ook blind te vinden.
Jaja, ik denk dat we dr uit zijn: I win!
karma plz