- Waardering
- 3.208
Dan heb je nog wat anders gezien, want waar ik het over had kon het slachtoffer het nog navertellen.Had ik ook gezien, ze reden er snel met de Jeep naar toe, echter waren ze al telaat...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je nog wat anders gezien, want waar ik het over had kon het slachtoffer het nog navertellen.Had ik ook gezien, ze reden er snel met de Jeep naar toe, echter waren ze al telaat...
Wel alles lezen.
---------- Post added zo 3 jul 2011 at 23:55 ----------
Wel alles lezen.
Geluk gehad dan.., maar dan zie je maar weer eens hoe kwetsbaar wij zijn tov dieren.
---------- Post added ma 4 jul 2011 at 14:00 ----------
Gedaan, waren slechts 2 regels.
Hoe sterk je jezelf ook kan maken, een Gorilla breekt/verscheurt je instant.
Dat denk ik gewoon nador. Als je weet dat een mannetjes leeuw van 200-250 kg in zn eentje een kaapse buffel die 3 keer zo zwaar is kan killen. Dan kan een beer wel een dikke stier pakken.

De enigste voordeel die je hebt op de great white is "tonic immobility", als je haaien op hun rug weet te krijgen dan gaan ze in tonic immobility en doen ze nik meer. Maar dat verschild ook per haai enja een great white van 3/4meter in het water zonder gear *kuch* your ****ed *kuch*.
Een beer zou je nog kunnen intimideren met veel lawaai, en anders doen alsof je dood bent dan verliezen ze ook de interesse.
En als de beer dan bent over wegloopt spring je overeind en **** him in tha ass! Make him your biatch
Gaat hier om dieren in hun agressiefste vorm, dus bij elk diersoort ben je gewoon ****d!
Misschien dat wnr een haai je in 1 keer opslokt je hem van binnen kan vernietigen haha

(als sterrenbeeld) misschien dat die dan lief wilt knuffelen met me 
als mannetjes leeuwen verstoten worden van de groep moeten ze zelf gaan jagen. Hier een voorbeeldjeDat is onzin, een leeuw verliest het 1 op 1 tegen een dier met hoorns en zoveel massa. Misschien dat een volwassen mannetjes leeuw het 1 op 1 wint van een zwakke buffel. Waarom denk jij dat leeuwen alleen voor de zwakke buffel gaan met een hele groep? Een sterke volwassen buffel is echt wel instaat om een leeuw af te maken, dat geldt ook voor een volwassen stier
is dat een volwassen mannetjes buffel? Ik kijk vaak naar discovery, national en animal planet en daar wordt elke keer vertelt dat een een volwassen mannetjes buffel een leeuw kan afmaken. Ze kunnen varrierend van hun leeftijd en geslacht trouwens van 250-850 kilo worden en ik denk niet dat een leeuw 1 op 1 wint van een dier die 850 kilo weegt.

Maar mijn punt was dat een grizzly wel een stier kan pakken, maar aangezien de meeste roofdieren groot risico uit de weg gaan zal het nooit gebeuren. Een grizzly gaat bijv niet een volwassen eland aanvallen en een leeuw gaat niet snel in zn eentje een buffel aanvallen, maar ze hebben wel de skills om het te doen.
http://www.youtube.com/watch?v=5SqqG_LUss0

Een haai zou je ook bij zn kieuwen kunnen pakken of je arm erin steken, een haai moet blijven zwemmen voor zuurstof.