AndroidHealthClinic

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
Geluk gehad dan.., maar dan zie je maar weer eens hoe kwetsbaar wij zijn tov dieren.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 14:00 ----------

Wel alles lezen.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 23:55 ----------

Wel alles lezen.

Gedaan, waren slechts 2 regels.

Hoe sterk je jezelf ook kan maken, een Gorilla breekt/verscheurt je instant.

Geluk gehad dan.., maar dan zie je maar weer eens hoe kwetsbaar wij zijn tov dieren.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 14:00 ----------

Gedaan, waren slechts 2 regels.

Hoe sterk je jezelf ook kan maken, een Gorilla breekt/verscheurt je instant.

Ok, dan zeg ik het nog eens.

Onderschat de mens zijn mogelijkheden toch maar niet. We kunnen op meerdere manieren onze fysiek verbeteren. Botdichtheid veranderen bv. zoals deze 2 kerels. Maar tegen deze dieren zijn we vrij kansloos op kracht alleen. Intelligentie, lenigheid en weerstand gaan het verschil maken. Vooral je lichaam sterker maken tegen aanvallen.

Zeg nergens dat je gaat winnen he, maar je kan je kansen vergroten. En geef maar aan dat je een mens op bepaalde vlakken niet mag onderschatten. Bv. als een van deze dieren aanvalt heb ik toch liever wat sterkere botten zoals die 2 kerels. Of wat leniger.

En er is gezegd dat je wel voorwerpen uit de omgeving mag gebruiken. Dus wat kennis van de dieren hun lichaam komt dan ook van pas.

Maar zie niemand direct een van deze dieren afmaken met een voorwerp uit de omgeving. Buiten een tijger, steen tegen de kop zou kunnen helpen mss... of hem nog kwader maken. Erna op zen kop blijven slaan en afmaken. Kans is wel miniem. Ben er nog geen tegen gekomen, dus moeilijk om over te oordelen.

Een nijlpaard heeft een te dikke huid en kop. Aan een grote witte haai heb ik geen idee hoe je die kan afmaken, behalve als je zijn ogen kan uitsteken en nadien op zen rug krijgt. Die valt in een soort van coma/trance dan. Mss gaat ie dood als je em zo lang kan houden. Een stier? Vergeet t maar, je kan alleen weglopen als dat gevaarte op je afkomt. En een grizzly, vergeet dat ook maar.

Als we onze intelligentie niet mogen gebruiken om iets te maken wat ons een groter voordeel geeft is het vrijwel onmogelijk.

Laatst bewerkt:
Dat denk ik gewoon nador. Als je weet dat een mannetjes leeuw van 200-250 kg in zn eentje een kaapse buffel die 3 keer zo zwaar is kan killen. Dan kan een beer wel een dikke stier pakken.

Dat is onzin, een leeuw verliest het 1 op 1 tegen een dier met hoorns en zoveel massa. Misschien dat een volwassen mannetjes leeuw het 1 op 1 wint van een zwakke buffel. Waarom denk jij dat leeuwen alleen voor de zwakke buffel gaan met een hele groep? Een sterke volwassen buffel is echt wel instaat om een leeuw af te maken, dat geldt ook voor een volwassen stier

Laatst bewerkt:
De enigste voordeel die je hebt op de great white is "tonic immobility", als je haaien op hun rug weet te krijgen dan gaan ze in tonic immobility en doen ze nik meer. Maar dat verschild ook per haai enja een great white van 3/4meter in het water zonder gear *kuch* your ****ed *kuch*.

Een beer zou je nog kunnen intimideren met veel lawaai, en anders doen alsof je dood bent dan verliezen ze ook de interesse.

En als de beer dan bent over wegloopt spring je overeind en **** him in tha ass! Make him your biatch :trollface:

De enigste voordeel die je hebt op de great white is "tonic immobility", als je haaien op hun rug weet te krijgen dan gaan ze in tonic immobility en doen ze nik meer. Maar dat verschild ook per haai enja een great white van 3/4meter in het water zonder gear *kuch* your ****ed *kuch*.

Een beer zou je nog kunnen intimideren met veel lawaai, en anders doen alsof je dood bent dan verliezen ze ook de interesse.

En als de beer dan bent over wegloopt spring je overeind en **** him in tha ass! Make him your biatch :trollface:

Gaat hier om dieren in hun agressiefste vorm, dus bij elk diersoort ben je gewoon ****d!

Misschien dat wnr een haai je in 1 keer opslokt je hem van binnen kan vernietigen haha

Laatst bewerkt:
Maar ik zie bij de X-men, wolverine gewoon zijn handen en lichaam gebruiken. Dat is toch gewoon echt? Misschien dat iedereen dit kan doen, zodat we gewoon van alle dieren gaan winnen....

OT: Ik denk niet dat ik kans maak tegen zulke dieren.. de stier lijkt me het meest makkelijk, ik zeg gewoon dat ik ook een stier ben :) (als sterrenbeeld) misschien dat die dan lief wilt knuffelen met me :)

Dat is onzin, een leeuw verliest het 1 op 1 tegen een dier met hoorns en zoveel massa. Misschien dat een volwassen mannetjes leeuw het 1 op 1 wint van een zwakke buffel. Waarom denk jij dat leeuwen alleen voor de zwakke buffel gaan met een hele groep? Een sterke volwassen buffel is echt wel instaat om een leeuw af te maken, dat geldt ook voor een volwassen stier
als mannetjes leeuwen verstoten worden van de groep moeten ze zelf gaan jagen. Hier een voorbeeldje
http://www.youtube.com/watch?v=q8DeJGfZnRk

is dat een volwassen mannetjes buffel? Ik kijk vaak naar discovery, national en animal planet en daar wordt elke keer vertelt dat een een volwassen mannetjes buffel een leeuw kan afmaken. Ze kunnen varrierend van hun leeftijd en geslacht trouwens van 250-850 kilo worden en ik denk niet dat een leeuw 1 op 1 wint van een dier die 850 kilo weegt.

Laatst bewerkt:
Ze pakken ook meestal de zwakke / oudere / gewonden ...

is dat een volwassen mannetjes buffel? Ik kijk vaak naar discovery, national en animal planet en daar wordt elke keer vertelt dat een een volwassen mannetjes buffel een leeuw kan afmaken. Ze kunnen varrierend van hun leeftijd en geslacht trouwens van 250-850 kilo worden en ik denk niet dat een leeuw 1 op 1 wint van een dier die 850 kilo weegt.

Alles valt te doden, zolang je de juiste ader door bijt ;)

Daarbij kan een leeuw op het lichaam van het dier springen en zich daaraan vast klampen, dus dan heb je niet veel meer aan je 850 kilo.

Maar mijn punt was dat een grizzly wel een stier kan pakken, maar aangezien de meeste roofdieren groot risico uit de weg gaan zal het nooit gebeuren. Een grizzly gaat bijv niet een volwassen eland aanvallen en een leeuw gaat niet snel in zn eentje een buffel aanvallen, maar ze hebben wel de skills om het te doen.
http://www.youtube.com/watch?v=5SqqG_LUss0

Maar mijn punt was dat een grizzly wel een stier kan pakken, maar aangezien de meeste roofdieren groot risico uit de weg gaan zal het nooit gebeuren. Een grizzly gaat bijv niet een volwassen eland aanvallen en een leeuw gaat niet snel in zn eentje een buffel aanvallen, maar ze hebben wel de skills om het te doen.
http://www.youtube.com/watch?v=5SqqG_LUss0

Ik denk dat stier vs beer nog vrij interessant kan worden, een beer is niet zoals een gorilla, als de stier met volle snelheid de grizzly raakt dan gaat ie gewoon neer.

Jammer dat die caribou zich niet kan verdedigen .. jammer ;) Had 'm graag die beer zien spiezen met z'n gewei..

Wel grappig dat de stier op 50 votes staat, ik vraag me af hoe je als mens zijnde met je blote handen een stier gaat mollen, maar goed :p

Het minst dodelijk is hij wel uit het rijtje.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 16:14 ----------

Er staan trouwens maar 2 dieren in het rijtje die je als mens zijnde misschien nog wel zou kunnen doden ook al zou hij je amper aanvallen, dat zijn de tijger (wiens nek je zou kunnen breken) of de haai, ik heb een tijd geleden op discovery gezien dat als je een haai met zn rug naar beneden weet te krijgen, hij in een coma raakt, dus dan is hij niet veel meer waard.

Een haai zou je ook bij zn kieuwen kunnen pakken of je arm erin steken, een haai moet blijven zwemmen voor zuurstof.

Er zijn veel filmpjes op youtube te zien waarop je haaien tam krijgt. Duikers hebben dit gedaan met kleine haaien ;) Gewoon op hun neus omhoog tillen, zijn ze levenloos..

Toch heel simpel?? Stier strategie: Sta voor een boom/rots whatever, laat die woeste stier vol aggressie vol op je af rennen, en zorg dat je op het laatste moment weg duikt.. Stier heeft dan een hersenschudding, grijp dan je kans om zijn ogen eruit te prikken of in zijn ballen te trappen en hij gaat neer. Just use ur brain:)

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 16:28 ----------

Een haai zou je ook bij zn kieuwen kunnen pakken of je arm erin steken, een haai moet blijven zwemmen voor zuurstof.

Jij hebt ook zuurstof nodig hoor L. Red je nooit als een mens gemiddeld maar 1-2min onderwater kan blijven :)

Terug
Naar boven