MuscleMeat

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
epic :roflol:

Epic dat grizzlyberen in het eerste artikel 600kg kunnen wegen en in het tweede artikel 'maar' 270kg.

tegen de tijd dat ze in winterslaap gaan zijn ze op hun zwaarst omdat ze onbeperkt zalm kunnen eten. Dan eten ze een paar maand niks en dan zijn ze de helft van hun gewicht kwijt.

een chimp maak is zo af met een keukenmes, niets bijzonders aan.

topic is dead

haai, loop ik gewoon weg van, hij kan toch niet rennen

Ik kan ze allemaal hebben. Ik graaf gewoon een diepe put, leg er wat takken overheen, beest komt op me afrennen, plettert in de diepe kuil, klaar.

Met een haai werkt dit natuurlijk niet, maar je kunt altijd een legertje transparante giftige kwallen mobiliseren. Taaie haai die daar doorheen komt.

Ik denk dat je hier een geniale gameshow van kan maken in china of zo. Gewoon een mooie arena die de natuurlijke omgeving van je tegenstander moet voorstellen en geld inleggen maar. Wel ervoor zorgen dat de deelnemer met behulp van bijv. 1 of 2 tactieken dat beest dood kan krijgen, zodat de oplettende en nadenkende mensen het wel zouden kunnen halen, anders zie je gewoon elke keer een mens dood gaan op tv en dat zal ook wel een keer gaan vervelen.

Ik denk dat je hier een geniale gameshow van kan maken in china of zo. Gewoon een mooie arena die de natuurlijke omgeving van je tegenstander moet voorstellen en geld inleggen maar. Wel ervoor zorgen dat de deelnemer met behulp van bijv. 1 of 2 tactieken dat beest dood kan krijgen, zodat de oplettende en nadenkende mensen het wel zouden kunnen halen, anders zie je gewoon elke keer een mens dood gaan op tv en dat zal ook wel een keer gaan vervelen.

:roflol:

Goed idee, maar de mensheid is er niet echt klaar voor om mensen op te offeren voor dit soort amusement, we leven immers niet in de Romeinse tijd.

:roflol:

Goed idee, maar de mensheid is er niet echt klaar voor om mensen op te offeren voor dit soort amusement, we leven immers niet in de Romeinse tijd.

True, maar daarom moet het ook op mondiale schaal want ik weet zeker dat er een paar gekken zijn die zeggen: Pff.. zo'n beer... dat beest is gewoon dik en heeft lange nagels, die kan ik hebben. Dan heb je ook al een stukje vrijwilligheid van uit de deelnemer ;)

Terug
Naar boven