- Waardering
- 2.952
In een afrikaanse stam moeten jonge gasten van 12-14 een leeuw doden dan pas worden ze als man gezien 1vs1
Ja met wapens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een afrikaanse stam moeten jonge gasten van 12-14 een leeuw doden dan pas worden ze als man gezien 1vs1
wapens mag niet je mag wel alleen dingen gebruiken op de plaats waar je vecht met de leeuw voorbeeld stenen of boomstammen enzovoort.

Stiertje, als je op zijn eigen terrein moet vechten (bosachtig afgewisseld met bomen?) dan klim ik gewoon in een appelboom en wacht tot ie afgekoeld. Anders por ik met een stok in z'n ogen, fok die stier.
Lol, waar heb je dat gelezen? Als het al waar is dan zal het zeker met speer of ander wapen/trap gebeuren.In een afrikaanse stam moeten jonge gasten van 12-14 een leeuw doden dan pas worden ze als man gezien 1vs1

Ik heb begrepen dat een beer altijd op zijn achterpoten gaat staan voor hij aanvalt.
En laat de beer zijn omgeving nou net bosrijk zijn, met veel stokken om hem lekker op te vangen als ie weer neer komt.
Prik em dwars door zijn borst jonguh !
(in film gezien)
---------- Post added ma 4 jul 2011 at 10:14 ----------
Denk toch dat ik zelf voor de tijger zou gaan.
Die is het kleinste en meest kwetsbaar qua lichaam.
Denk dat je die met een stok of iets nog best aardig van je af kan houden, en misschien hem verwonden... geen idee.
Hoop het nooit mee te maken
Stier lijkt me veeeeeel te sterk en lomp, doe je niets mee.
Die taktiek met de ogen klinkt leuk maar geloof daar niet zo in.
Als zo'n beest op hol is kom je echt niet aan hem, en 1 klap met zijn kop dan lig je meters verder op.

Een tijger is groter dan een leeuw hoor. Dus rond de 300kg. Een gorilla 140 tot max 200kg.
Ik zou niet voor de beer kiezen, die kunnen bijna 800! kg wegen en maken gehakt van een stier. En als jouw aanval mislukt ga je echt een nare dood tegemoet. Die beesten beginnen gewoon van je te eten als je nog leeft. Een tijger maakt je snel af door je bij je nek te pakken.
Tegen een Puma van 50 kilo maak je al geen schijn van kans. Tijger is echt kansloos.
een beer gaat op zijn achterpoten staan om alles goed te kunnen observeren, maar het kan best zijn dat ze daarna gewoon weglopenIk heb begrepen dat een beer altijd op zijn achterpoten gaat staan voor hij aanvalt.
En laat de beer zijn omgeving nou net bosrijk zijn, met veel stokken om hem lekker op te vangen als ie weer neer komt.
Prik em dwars door zijn borst jonguh !
(in film gezien)
---------- Post added ma 4 jul 2011 at 10:14 ----------
Denk toch dat ik zelf voor de tijger zou gaan.
Die is het kleinste en meest kwetsbaar qua lichaam.
Denk dat je die met een stok of iets nog best aardig van je af kan houden, en misschien hem verwonden... geen idee.
Hoop het nooit mee te maken
Stier lijkt me veeeeeel te sterk en lomp, doe je niets mee.
Die taktiek met de ogen klinkt leuk maar geloof daar niet zo in.
Als zo'n beest op hol is kom je echt niet aan hem, en 1 klap met zijn kop dan lig je meters verder op.
Tijd geleden nog zo'n programma op Discovery of Animal planet gezien waarin iemand levend werd opgepeuzeld door een katachtige (leeuw of tijger weet ik niet meer). Hij liet zich met opzet aan het been opeten om net zijn dood uit te stellen zodat hij gered kon worden. Dus dat ze je direct doden is niet altijd waar. Zolang ze je machteloos kunnen maken is het goed.