AndroidHealthClinic

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
Stiertje, als je op zijn eigen terrein moet vechten (bosachtig afgewisseld met bomen?) dan klim ik gewoon in een appelboom en wacht tot ie afgekoeld. Anders por ik met een stok in z'n ogen, fok die stier.

Wat grappig dat mensen hier manieren zitten te bedenken om het zonder wapens te winnen van deze dieren, zelfs Overeem legt binnen 5 minuten het loodje tegen ieder van deze dieren. Ik denk dat je zelfs met een flink mes geen schijn van kans maakt.

Daarbij komt ook nog eens dat iedereen 7 kleuren stront zou schijten als er zo'n gorilla o.d. op je af zou komen.

Enne, Overeem wint 't echt niet van een Chimp hoor :roflol:

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 09:28 ----------

Stiertje, als je op zijn eigen terrein moet vechten (bosachtig afgewisseld met bomen?) dan klim ik gewoon in een appelboom en wacht tot ie afgekoeld. Anders por ik met een stok in z'n ogen, fok die stier.

En hoe ga je die stier uiteindelijk dood maken?

Ik heb begrepen dat een beer altijd op zijn achterpoten gaat staan voor hij aanvalt.
En laat de beer zijn omgeving nou net bosrijk zijn, met veel stokken om hem lekker op te vangen als ie weer neer komt.
Prik em dwars door zijn borst jonguh !
(in film gezien)

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 10:14 ----------

Denk toch dat ik zelf voor de tijger zou gaan.
Die is het kleinste en meest kwetsbaar qua lichaam.
Denk dat je die met een stok of iets nog best aardig van je af kan houden, en misschien hem verwonden... geen idee.
Hoop het nooit mee te maken :D

Stier lijkt me veeeeeel te sterk en lomp, doe je niets mee.
Die taktiek met de ogen klinkt leuk maar geloof daar niet zo in.
Als zo'n beest op hol is kom je echt niet aan hem, en 1 klap met zijn kop dan lig je meters verder op.

Haai! Ik verzuip die mofo gewoon!

Je gaat bij allemaal eraan man

Laatst bewerkt:
Ik heb begrepen dat een beer altijd op zijn achterpoten gaat staan voor hij aanvalt.
En laat de beer zijn omgeving nou net bosrijk zijn, met veel stokken om hem lekker op te vangen als ie weer neer komt.
(in film gezien)

Denk dat je die met een stok of iets nog best aardig van je af kan houden, en misschien hem verwonden... geen idee.

Als zo'n beest op hol is kom je echt niet aan hem, en 1 klap met zijn kop dan lig je meters verder op.

Een tijger scheurt je aan flarden, ze zijn ook nog is vrij snel.

Enne een stok? No weapons remember ;)

Een tijger is groter dan een leeuw hoor. Dus rond de 300kg. Een gorilla 140 tot max 200kg.
Ik zou niet voor de beer kiezen, die kunnen bijna 800! kg wegen en maken gehakt van een stier. En als jouw aanval mislukt ga je echt een nare dood tegemoet. Die beesten beginnen gewoon van je te eten als je nog leeft. Een tijger maakt je snel af door je bij je nek te pakken.

Tijd geleden nog zo'n programma op Discovery of Animal planet gezien waarin iemand levend werd opgepeuzeld door een katachtige (leeuw of tijger weet ik niet meer). Hij liet zich met opzet aan het been opeten om net zijn dood uit te stellen zodat hij gered kon worden. Dus dat ze je direct doden is niet altijd waar. Zolang ze je machteloos kunnen maken is het goed.

Tegen een Puma van 50 kilo maak je al geen schijn van kans. Tijger is echt kansloos.

Een tijger is groter dan een leeuw hoor. Dus rond de 300kg. Een gorilla 140 tot max 200kg.
Ik zou niet voor de beer kiezen, die kunnen bijna 800! kg wegen en maken gehakt van een stier. En als jouw aanval mislukt ga je echt een nare dood tegemoet. Die beesten beginnen gewoon van je te eten als je nog leeft. Een tijger maakt je snel af door je bij je nek te pakken.

Hoe kom je aan die info, dat een beer een stier afmaakt? Het zijn totaal verschillende dieren. Een stier valt rechtstreeks aan met zijn hoorns en kan een beer dus ook doorboren.

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 13:12 ----------

Tegen een Puma van 50 kilo maak je al geen schijn van kans. Tijger is echt kansloos.

Tegen een flinke agressieve schuimbek poes maak je al weinig kans haha

de vraag blijft nog altijd of we het tegen een volwassen dier moeten opnemen?

(in film gezien)

een beer gaat op zijn achterpoten staan om alles goed te kunnen observeren, maar het kan best zijn dat ze daarna gewoon weglopen

Dat denk ik gewoon nador. Als je weet dat een mannetjes leeuw van 200-250 kg in zn eentje een kaapse buffel die 3 keer zo zwaar is kan killen. Dan kan een beer wel een dikke stier pakken.

Tijd geleden nog zo'n programma op Discovery of Animal planet gezien waarin iemand levend werd opgepeuzeld door een katachtige (leeuw of tijger weet ik niet meer). Hij liet zich met opzet aan het been opeten om net zijn dood uit te stellen zodat hij gered kon worden. Dus dat ze je direct doden is niet altijd waar. Zolang ze je machteloos kunnen maken is het goed.

Had ik ook gezien, ze reden er snel met de Jeep naar toe, echter waren ze al telaat...

Waarom zitten mensen toch altijd over de gorilla en over dat hij maar 140 kilo weegt etc.

Ik denk dat je van al deze dieren bij een gorilla de minste kans maakt op overleven, als je een gorilla tegen 1 van deze dieren zet wint hij sowieso (behalve misschien in het water), waarom? Omdat hij ongekend sterk is met zijn hele lichaam. Gorilla's zijn de sterkste dieren op aarde, niemand die het daar van wint zonder wapens.

63558d1275277426-true-drivers-who-drive-big-suvs-must_not_feed_the_troll.jpg

Terug
Naar boven