XXL Nutrition

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
stier maak je nog enige hele hele kleine kans, de rest is kansloos, gorilla mept je dood met een klap, tijger scheurt je aan stukken grizzly mept je gelijk neer en haai is ook kansloos aangezien je weerloos bent in het water.

Veel mensen zeggen stier omdat die het minst gevaarlijk is. Maar de stier heeft wel 1 van de sterkste lichamen. Hoe wou je m afmaken?

http://www.youtube.com/watch?v=20EHzZeiThk&NR=1&feature=fvwp
Dikke fail dus voor wie dacht een hippo aan te kunnen

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 00:11 ----------

Veel mensen zeggen stier omdat die het minst gevaarlijk is. Maar de stier heeft wel 1 van de sterkste lichamen. Hoe wou je m afmaken?

Ja inderdaad, zn kop omdraaien met zoveel spier zal moeilijk worden. Maar een hippo al helemaal, zn huid kan een mens niet doorboren en een hoofd omdraaien of een ledemaat breken ook niet, al zou je het vast kunnen pakken zonder door midden gebeten te worden.

• Topic Starter Topic Starter

Wil ik ook weleens weten...

1. boze stier = immuun voor pijn
2. vijftig keer je VO2MAX
3. nek valt niet te breken
4. ogen moeilijk te bereiken (hoorns, bewegen van hoofd, kleine ogen, zitten aan de zijkant)
5. vrijwel onvernietigbaar fysiek (denk dat als je op full force met een boksbeugel op z'n lichaam ramt hij het niet eens merkt) en voelt daarbij geen pijn mocht het hem wel iets doen (zie punt 1)

Ja begin toch wel in te zien dat je tegen een hippo gewoon compleet kansloos bent

Enige zwakke punt van een stier zijn misschien ze dunne poten, gewrichten

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja begin toch wel in te zien dat je tegen een hippo gewoon compleet kansloos bent

Enige zwakke punt van een stier zijn misschien ze dunne poten, gewrichten

Zo dun zijn ze niet, daarbij rust er iets van 500 kilo op en die stier gaat je niet rustig aan zijn poten laten zitten (of zijn poten stilhouden). Wat ga je doen, droppen op je knieen en je vastklampen aan zijn poten?

Tja goed punt ook wel vrij kansloos gevecht dus :o vind dat hele geen wapens niet zo eerlijk :(

De mens is gewoon 1 van de slapste diersoorten op aarde, face it :( Ik heb wel eens een docu gezien over chimpansees. Die rollen in gangs en als ze een andere chimpansee tegenkomen in hun territorium doen ze echt de ergste dingen met die chimpansee (meestal testikels eraf rukken en genoeg andere erge dingen). Een mens is al kansloos tegen een chimp, dus gorilla is al helemaal focktop G! Misschien toch maar kiezen voor de tijger die je nek in 1 keer kapotbijt.

Leuk topic

Doe dan de grizzly maar..

Laat ze maar komen,ik eet ze allemaal op =D ö

Laat ze maar komen,ik eet ze allemaal op =D ö

Pics?

Lol chimps die je nuts eraf trekken.

Filosofisch gezien ook best interessant. De wereld behoort tot de slimsten niet de sterksten. Daar gaat die hele survival of the fittest theorie. Mens heeft relatief een makkelijk en beschermt leventje als je het vergelijkt met de dierenwereld. Zou bijna kunnen zeggen dat mensen niet helemaal realistisch meer zijn. Zoals ze bij beelden van de slager wegkijken bijv.

Laatst bewerkt:
Pics?

Filosofisch gezien ook best interessant. De wereld behoort tot de slimsten niet de sterksten. Daar gaat die hele survival of the fittest theorie. Mens heeft relatief een makkelijk en beschermt leventje als je het vergelijkt met de dierenwereld. Zou bijna kunnen zeggen dat mensen niet helemaal realistisch meer zijn. Zoals ze bij beelden van de slager wegkijken bijv.

Beste aanpassing, sterkst hoeft in dit geval niet fysiek te betekenen toch?

mag je gebruik maken van attributen die je voorhande hebt?

Pics?

Filosofisch gezien ook best interessant. De mens behoort tot de slimsten niet de sterksten. Daar gaat die hele survival of the fittest theorie. Mens heeft relatief een makkelijk en beschermt leventje als je het vergelijkt met de dierenwereld. Zou bijna kunnen zeggen dat mensen niet helemaal realistisch meer zijn. Zoals ze bij beelden van de slager wegkijken bijv.

Fixed :P

Zielige soort zijn we eigenlijk fysiek gezien. De wereldkampioen zwaargewicht mma, straatvechter of muay thia vechter zou het nog 10x afleggen tegen een vrouwtjes chimp. Er zou niet eens sprake zijn van een gevecht, die wordt gewoon afgemaakt.

OT: ik ga ook voor de stier, tactiek om hem te verslaan is de kieteldood. kunnen ze niet tegen

Zielige soort zijn we eigenlijk fysiek gezien. De wereldkampioen zwaargewicht mma, straatvechter of muay thia vechter zou het nog 10x afleggen tegen een vrouwtjes chimp. Er zou niet eens sprake zijn van een gevecht, die wordt gewoon afgemaakt.

OT: ik ga ook voor de stier, tactiek om hem te verslaan is de kieteldood. kunnen ze niet tegen

Bwa , ik denk dat de beste vechters zeker kans maken tegen een chimp. Qua kracht is het verschil niet groot en een mens is veel slimmer (meeste toch).

Terug
Naar boven