- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fittest is hier een ruimer begrip dan fysieke krachtPics?
Lol chimps die je nuts eraf trekken.
Filosofisch gezien ook best interessant. De wereld behoort tot de slimsten niet de sterksten. Daar gaat die hele survival of the fittest theorie. Mens heeft relatief een makkelijk en beschermt leventje als je het vergelijkt met de dierenwereld. Zou bijna kunnen zeggen dat mensen niet helemaal realistisch meer zijn. Zoals ze bij beelden van de slager wegkijken bijv.

Hoe bedoel je tot de dood? Je kan altijd ontsnappen neem ik aan.
- Als je de mogelijkheid hebt om te ontsnappen:
Stier, kan met je spelen, maar je overlevingskansen zijn relatief groot en er zijn veel kansen om het dier voor de gek te houden en te ontsnappen.
- Als je sowieso gaat sterven:
Grote witte haai, waarschijnlijk de snelste dood.
Maar realistisch gezien weet je nooit op voorhand of je gaat sterven, dus de hypothese is nutteloos. Als je gaat vechten, dan vecht je voor je leven. In dat geval is een stier de beste keuze.
Nijlpaarden zijn trouwens één van de gevaarlijkste dieren, één beet en het is afgelopen.
Maar dat is nog steeds geen 100% garantie dat jij dood gaat. De mens is slimmer dan een dier...als OP zegt tot de dood op "hun" terrein (i.e ideale omstandigheden voor hen), mag je aannemen dat je niet kan ontsnappen (i.e je staat bij de stier in het midden van een open veld van 10km.
Bijv. je maakt de stier moe, en op een goed moment steek je met je vingers zijn ogen uit. Dier bloed dood, mens wint. Moeilijk, maar in een gevecht op leven of dood kan alles.

Ok, maar het punt is dat het niet uit te sluiten valt dat je niet dood gaat, en zolang die kans bestaat, hoe klein ook, kan ik niet zeggen dat ik de snelste dood wil. Als hij nou zou zeggen 'ga er vanuit dat je sowieso dood gaat' dan kies je dus het dier dat het minst met je speelt voor het je verslindt.je bent naakt en hebt niets bij je stond in de op, hoe ga je de stier moe maken in een open veld? je kan niet zoals een stierenvechter de stier afleiden, want je hebt geen doek en ook niets in de buurt wat kan gebruikt worden als doek![]()
Maar het punt is dat het niet uit te sluiten valt dat je niet dood gaat, en zolang die kans bestaat, hoe klein ook, kan ik niet zeggen dat ik de snelste dood wil.
)Hm ik lees net dat een gorilla maar net zo snel kan lopen als een mens. Bovendien kan hij niet zwemmen... Zou dus misschien toch voor de gorilla kunnen gaan, aangezien de jungle meer mogelijkheden biedt tot ontsnapping dan een grasland.daar verschillen we in. In een nuchtere toestand (geen onmiddelijke dreiging van de dood) ben ik in staat om de "slimste" beslissing te nemen (liever dood, dan een leven invalide, of erger).
ben me er van bewust dat ik op het moment dat die gorilla me aan het verscheuren is, ik waarschijlijk nog ga denken van "had ik de stier maar gekozen" (voor zover ik nog helder kan denken op zo'n moment tenminste)
kzou zand in die stier zijn ogen smeren/gooien terwijl ik achter een boom blijf ofzo

Hm ik lees net dat een gorilla maar net zo snel kan lopen als een mens. Bovendien kan hij niet zwemmen... Zou dus misschien toch voor de gorilla kunnen gaan, aangezien de jungle meer mogelijkheden biedt tot ontsnapping dan een grasland.
Bovendien hebben gorilla's zelfs als ze agressief zijn wel eens de neiging van te kalmeren als je hen de rug toekeert en onderdanig blijft zitten.