MuscleMeat

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Peiling Peiling Welke?

• Totaal stemmers
    156
100 marines

oh wait die zit er niet bij.

Dan maar de honey badger.

kans dat een haai je aanvalt is niet zo gigantisch groot. Zou daarvoor gaan dus.

Bwa , ik denk dat de beste vechters zeker kans maken tegen een chimp. Qua kracht is het verschil niet groot en een mens is veel slimmer (meeste toch).

Nope, heb het ervoor even opgezocht, een vrouwtjes chimp is hoewel, lichter (75kg) en kleiner (1.50 gem) 5 (VIJF DUS!!) keer sterker dan een gemiddeld volwassen mens van het mannelijk geslacht. Hun botstructuur is veel dichter dan van een mens dus, zo zinken ze bijvoorbeeld in het water, terwijl mensen kunne blijven drijven. Onderzoekers zagen hoe mannelijke chimps vrachtwagenbanden in elkaar vouwden.

Maar de kracht doet er niet eens toe, ze bijten je gewoon. 1 flinke bijtwond en van vechten komt denk ik weinig meer terrecht. Van een hond van 30kg winnen we al niet denk k. (heel mss, maar ook die zal ons flink toetakelen)

"After last week's chimpanzee attack in Connecticut, in which an animal named Travis tore off the face of a middle-aged woman, primate experts interviewed by the media repeated an old statistic: Chimpanzees are five to eight times stronger than people"

http://www.slate.com/id/2212232/

Laatst bewerkt:
als ze zinke verzuip je zo'n chimp toch gewoon?:D

kzou zand in die stier zijn ogen smeren/gooien terwijl ik achter een boom blijf ofzo

of die grizzly, in zijn natuurlijk terrein. betekend rotsen enzo, gewoon een nice plek opzoeken waar hij nie kan komen en dan met stenen gooien? :')

of die grizzly, in zijn natuurlijk terrein. betekend rotsen enzo, gewoon een nice plek opzoeken waar hij nie kan komen en dan met stenen gooien? :')

Waar zou die niet kunnen komen. hij is sneller dan jij, kan ik bomen klimmen en gaat ook t water in. Denk dat wat stenen gooien weinig uithaalt.

Allen maak je geen schijn van kans, dus haai --> zo snel mogelijk dood.

Een stier. De kans dat die uit het wild komt is klein, en dat geeft me om een of andere reden een veiliger gevoel.

Tenzij het gevecht met die haai op het droge is, dan wist ik het wel.

Nijlpaard of stier, klim snel de boom in en ga met bladeren gooien(of appels/peren). Breng ze ernstige schade toe waardoor ze dood gaan.

Bwa , ik denk dat de beste vechters zeker kans maken tegen een chimp. Qua kracht is het verschil niet groot en een mens is veel slimmer (meeste toch).

You serious? Een chimp is zeker een pak sterker dan welke vechter dan ook. Daarnaast zal een chimp waarschijnlijk bijten..

Nope, heb het ervoor even opgezocht, een vrouwtjes chimp is hoewel, lichter (75kg) en kleiner (1.50 gem) 5 (VIJF DUS!!) keer sterker dan een gemiddeld volwassen mens van het mannelijk geslacht. Hun botstructuur is veel dichter dan van een mens dus, zo zinken ze bijvoorbeeld in het water, terwijl mensen kunne blijven drijven. Onderzoekers zagen hoe mannelijke chimps vrachtwagenbanden in elkaar vouwden.

Maar de kracht doet er niet eens toe, ze bijten je gewoon. 1 flinke bijtwond en van vechten komt denk ik weinig meer terrecht. Van een hond van 30kg winnen we al niet denk k. (heel mss, maar ook die zal ons flink toetakelen)

"After last week's chimpanzee attack in Connecticut, in which an animal named Travis tore off the face of a middle-aged woman, primate experts interviewed by the media repeated an old statistic: Chimpanzees are five to eight times stronger than people"

http://www.slate.com/id/2212232/

You serious? Een chimp is zeker een pak sterker dan welke vechter dan ook. Daarnaast zal een chimp waarschijnlijk bijten..

En het vervolg van het artikel.

But the "five times" figure was refuted 20 years after Bauman's experiments. In 1943, Glen Finch of the Yale primate laboratory rigged an apparatus to test the arm strength of eight captive chimpanzees. An adult male chimp, he found, pulled about the same weight as an adult man. Once he'd corrected the measurement for their smaller body sizes, chimpanzees did turn out to be stronger than humans—but not by a factor of five or anything close to it.

Repeated tests in the 1960s confirmed this basic picture. A chimpanzee had, pound for pound, as much as twice the strength of a human when it came to pulling weights. The apes beat us in leg strength, too, despite our reliance on our legs for locomotion. A 2006 study found that bonobos can jump one-third higher than top-level human athletes, and bonobo legs generate as much force as humans nearly two times heavier.

Is al lang geleden achterhaalt dat een chimp inderdaad sterker is maar bijlange niet zo sterk als eerder werd gedacht (4-8x).

Sorry maar ik zie een Overeem bv echt niet verliezen van een chimp als het op leven een dood gevecht is , kracht is belangrijk (alhoewel het zeker niet zoveel scheelt dan je denkt) maar slimmer zijn is belangrijker tegen een chimp.

Hehe toen ik in de testo kuur zat had ik serieus gedacht een aantal van die gevechten te hebben kunnen winnen.

Sommige dieren kun je misschien nog afbluffen zonder dat het tot een gevecht komt

Terug
Naar boven