Fitness Seller

Jeppe's Fototopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rebound bulk update 100+kg :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Vet valt nog wel mee...tis vooral vocht ( en k*tlicht :p ) :

f54y3b.jpg
 
beest!! wat een v shape zeg, gvd.
 
Jeppe, mijn dikke complimenten! Jij bent gewoon een huge beest!

Blijven heffen man, respect! :wl:
 
zijkant buik is heftig man !
 
Is Jeppe op deze pagina niet de meneer met in het begin nummer 4, en later nummer 6 op zijn rode broekie? Ziet er iig heeel goed uit, zware tegenstand ook!
[Link niet meer beschikbaar]

Of je hebt een tweelingbroer :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd!

Je kuiten lijken zo klein op deze foto's.
 
Kom er anders volgende keer eens naast staan? :D

Nee kuiten zijn een minpunt idd, ik ben ook niet superhuman hé ;) iedereen heeft z'n zwakke punten.

Oh en thx voor die lelijke foto's nog is te bumpen .. :p
 
hoe kan het toch dat je op de foto's bovenaan zo gods groot lijkt en op de fotos van contest zo ''klein''? lijkt wel een heel ander persoon
 
hoe kan het toch dat je op de foto's bovenaan zo gods groot lijkt en op de fotos van contest zo ''klein''? lijkt wel een heel ander persoon
Op zijn contest heeft hij een lager vetpercentage denk ik, en tijdens een bulk zie je er meestal voller uit :D
 
Kom er anders volgende keer eens naast staan? :D

Nee kuiten zijn een minpunt idd, ik ben ook niet superhuman hé ;) iedereen heeft z'n zwakke punten.

Oh en thx voor die lelijke foto's nog is te bumpen .. :p

Ik had er niet aangedacht van te zeggen dat je fysiek super is, ik ben er een beetje door overweldigd. van zoiets kunnen velen hier alleen maar dromen maar het zal wel bloed, zweet en tranen gekost hebben ;)
 
Je kuiten lijken zo klein op deze foto's.

Shredded = klein maar fijn. :D
Ziet er geweldig uit Jeppe, is ook een bewijs dat je natuurlijk wedstrijd hebt gewonnen en bij de 85+ was het? 2e bent geworden toch? :p
Anyways, nette prestatie alleen moet ik eerlijk zeggen dat je bij een FB picture je quads wat kleiner ogen als bij een zoom-up van ze. Alsnog top en geweldig dat je zo laag in % kan komen! :thumbs:
 
hoe kan het toch dat je op de foto's bovenaan zo gods groot lijkt en op de fotos van contest zo ''klein''? lijkt wel een heel ander persoon

hoek waaruit de foto gemaakt is...
afstand camera tot persoon...
Deel van het lichaam, op contest geheel lichaam...
Vetpercentage, gewicht...

Iig is voor mij duidelijk dat Jeppe het in zich heeft heel groot te worden:cool:
 
zoiets zou zomaar mijn doel kunnen wezen, netjes man.. complimente!
 
hoe kan het toch dat je op de foto's bovenaan zo gods groot lijkt en op de fotos van contest zo ''klein''? lijkt wel een heel ander persoon

Lol klein? Zijn rug is groter dan het tafelblad bij je moeder.
 
Goede shape beest!

Damn mooie lengte heb je ook voor bodybuilding dat vult echt goed.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jeppe, je benen zijn echt beestachtig!

ik vind ook je seratus anterior super mooi!

ga zo door!
 
Armen lijken beetje out of shape. Rest: geweldig fysiek.
 
Back
Naar boven