XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Tyfusdrukte om half 9 's avonds waardoor ik al geen zin meer heb om te trainen.

Yes mad.:mad:

DON'T get me started!
En WAAROM is het altijd op maandag druk en nooit op vrijdag?
Omdat ELKE maandag weer de mensen "goede voornemens" hebben.
NU ga ik ECHT beginnen.
Woensdag zwakt dat al af en vrijdag kan je een bom afsteken.
Niemand te bekennen.
Ook van DEZE gasten -> pasje doorknippen.:splat:

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.

haha heerlijk die bekende frustraties.:D

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.

Ik ga alleen nog maar op vrijdag.:D

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.
Goede voornemens beginnen:

- Met ingang van het nieuwe jaar;
- Aantal weken voor de zomerperiode;
- Meteen na de zomerperiode

Lijkt mij bovendien dat de vrijdagavond voor de meesten niet is gereserveerd om rond te hangen in de sportschool. Trainen op de vrijdagavond is alleen weggelegd voor de echte bazen. Sportschool voor jezelf hebben is super nice.

Lijkt mij bovendien dat de vrijdagavond voor de meesten niet is gereserveerd om rond te hangen in de sportschool. Trainen op de vrijdagavond is alleen weggelegd voor de echte bazen. Sportschool voor jezelf hebben is super nice.

+++ lekker met z'n drieën in de gym. Nu is het nog wat drukker maar 's winters had ik avonden dat ik in m'n eentje aan het trainen was. :cool:

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.

Maandag de eerste dag van de week, je kan het maar gehad hebben :p.

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.

Maandag is gewoon trainingsday :D. Voelt altijd goed om na een zwaar weekendje weer aan de weights te gaan. Train vaak op maandag, dinsdag& vrijdag of zaterdag. Heb dan 3 dagen in de week vrij om andere dingen te doen :). ( en het weekend ook vrij :) )

Maar je redenering klopt wel hoor. Denk dat er een hoop mensen zijn die er altijd op maandag weer met goeie moed invliegen. Niet iedereen traint ook om echt groot te worden, denk dat het voor velen ook een leuke vorm van sport is.

Ik zie in mijn "gym" ( is eigenlijk gewoon een krachtzone die op bepaalde uren open is en waar alle studenten dan kunnen trainen ) bijna altijd ecto-studenten die enkel benchen en met machines bezig zijn. /care, als ze het leuk vinden stoor ik mij daar echt niet aan. Zolang ik maar een barbell heb :D.

+++ lekker met z'n drieën in de gym. Nu is het nog wat drukker maar 's winters had ik avonden dat ik in m'n eentje aan het trainen was. :cool:

Altijd als ik met fitnessbuddies als laatste over zijn de laatste setjes pakken zonder shirt, even op jezelf geilen in de spiegel :D

Goede voornemens beginnen:

- Met ingang van het nieuwe jaar;
- Aantal weken voor de zomerperiode;
- Meteen na de zomerperiode

Ik ga vaak vrijdag rond 7 u trainen, tot rond 9 u en daarna gewoon op café :trollface: en dan laat ik mijn trainingszak gewoon in de vestiaire :').

Maandag is gewoon trainingsday :D. Voelt altijd goed om na een zwaar weekendje weer aan de weights te gaan. Train vaak op maandag, dinsdag& vrijdag of zaterdag. Heb dan 3 dagen in de week vrij om andere dingen te doen :). ( en het weekend ook vrij :) )

Maar je redenering klopt wel hoor. Denk dat er een hoop mensen zijn die er altijd op maandag weer met goeie moed invliegen. Niet iedereen traint ook om echt groot te worden, denk dat het voor velen ook een leuke vorm van sport is.

Ik zie in mijn "gym" ( is eigenlijk gewoon een krachtzone die op bepaalde uren open is en waar alle studenten dan kunnen trainen ) bijna altijd ecto-studenten die enkel benchen en met machines bezig zijn. /care, als ze het leuk vinden stoor ik mij daar echt niet aan. Zolang ik maar een barbell heb :D.

Die ecto muggen zijn er 's middags, dat is op zich al erg genoeg.
Maar probeer eens fatsoenlijk alles van borst te doen op maandag tussen
19.00 en 20.30.
De werkende massa is dan binnen.
Van die krijtstreeppaknichten met cognacbruine veternichtschoenen.
Soms nog hebben ze die nette sokken nog aan.
Je kent het vast wel.
En standaard een handdoekje om hun nek hangen.
Wat aarzelend in de rondte kijkend "waarom het in vredesnaam zo druk is...":headbang:

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.

Meid, rond Utrecht heb je genoeg leuke Gyms. Kom anders een keertje met mij trainen? Haha.

Tasoula, je ergert je echt aan teveel dingen........ Je bent er om te trainen niet om op anderen te letten. Af en toe okey, maar ik zie je hier bijna dagelijks posten.

Ohja, en het is DBB tip numero uno om niet op maandag borst te trainen. Nationale bankdrukkert dag.

19.00 en 20.30.
Je kent het vast wel.
Wat aarzelend in de rondte kijkend "waarom het in vredesnaam zo druk is...":headbang:

Haha :D. Heb het gekend ja :). Nu valt het gelukkig goed mee omdat ik ergens train waar je enkel kracht kan trainen en er niet zoveel mensen afweten van die krachtzone. Er is veel volk als er 5 man is :D. + vaak ook mensen die sprintgerelateerd trainen, daar kan je alleen maar van leren imo.

Snap je wel hoor :D, toen ik nog in een commerciele gym trainde was het op maandag ook altijd huilen met de pet op. Soms gewoon een kwartier zitten wachten tot je ook maar iets van oefening kan doen :(.

Meid, rond Utrecht heb je genoeg leuke Gyms. Kom anders een keertje met mij trainen? Haha.

Ik weet het Ripperman.
Omdat ik twee keer per week full body doe was Fitforfree het buurthuis to be een puur budgettaire keuze en dat is het nog steeds.
Eigenlijk ben ik er ook maar 75 minuten per trainingssessie.
Bij All Inn heb je dezelfde scene alleen voor meer per maand:grumble:

19.00 en 20.30.
Je kent het vast wel.

''Gebruik jij die?'' wijzend naar de handgreep bij de pully's als je m net een halve seconde loslaat.

Tasoula, je ergert je echt aan teveel dingen........ Je bent er om te trainen niet om op anderen te letten. Af en toe okey, maar ik zie je hier bijna dagelijks posten.

Dat zei m'n buurman een keer toen ik met een gipsbeen thuiszat.
"Tasoula, elke keer als ik langs je huis loop zie ik je op de bank zitten".
Ik: "ja... en waar ben jij dan op dat moment?"
Jij ziet mij dagelijks posten?

en r*tard die tijdens t DL'en altijd de bar keihard weer neerdonderd (light weight ecto), en de sportschool eigenaar die hem er TELKENS weer op waarschuwt gecontroleerd te handelen ;D

vind beide personen irritant trouwens

DON'T get me started!
NU ga ik ECHT beginnen.
Niemand te bekennen.

Als je je er zo aan ergert ga je toch lekker ergens anders trainen of pak je op maandag een rustdag. Of ga later trainen wanneer het rustig is. Maandag is nou eenmaal druk, dat weet je dus stel je er op in. Overigens moet iedereen die jou het niet naar je zin kan maken in de gym z'n abo maar opzeggen :thumbup:

Als je je er zo aan ergert ga je toch lekker ergens anders trainen of pak je op maandag een rustdag. Of ga later trainen wanneer het rustig is. Maandag is nou eenmaal druk, dat weet je dus stel je er op in.

"Druk" om de redenen die ik hier net noem.
Op andere dagen gaan trainen zou symptoom bestrijding zijn.
Symptoombestrijding is altijd een lapmiddel. Je moet de oorzaak wegnemen.
Er is een duidelijk verschil tussen acceptatie en "gelatenheid".

"Druk" om de redenen die ik hier net noem.
Op andere dagen gaan trainen zou symptoom bestrijding zijn.
Symptoombestrijding is altijd een lapmiddel. Je moet de oorzaak wegnemen.
Er is een duidelijk verschil tussen acceptatie en "gelatenheid".

Je probeert dus een situatie waar andere mensen een rol bij spelen te vergelekijken met een gezondheidsprobleem? o lawd.

De wereld draait niet alleen om jou hè, dat je het even weet. Die andere mensen komen er ook gewoon om te trainen, ookal zijn ze niet zo serieus als wij dat zijn.

Als jij wilt dat die lui niet meer op de maandag avond gaan trainen dan ga je ze toch lekker allemaal individueel aanspreken om te vertellen dat jij het graag wat rustiger wilt hebben als je traint? Denk dat ze je vierkant uitlachen.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven