MuscleMeat

JoertjuH: Vanaf 2008

Hey mooie progressie man, ziet er goed uit! :thumbs:

Een post gericht naar jpv dat hij het eens moet laten om zichzelf elke keer de hemel in te prijzen als "ik ben 46 en kijk mijn fysiek eens" en vervolgens beginnende bb'ers af te zeiken. Ik bedoel, kijk zijn posthistory eens door. Enkel gezever in "post je foto" topics waar hij constant de confrontatie aangaat met andere members. Volgens mij heeft meneer een minderwaardigheidscomplex.

Daarover verschillen we dan van mening. Maar als je dan vindt dat de gezette toon niet kan, dan vind ik dat je de rest van dit topic ook zou moeten opschonen.

Ook mijn plaatje ben 1 uur bezig geweest om die te fotoshoppen

Mooie gains man, laat sommigen maar lullen mijn respect heb je!

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey mooie progressie man, ziet er goed uit! :thumbs:

Dankje!

Een post gericht naar jpv dat hij het eens moet laten om zichzelf elke keer de hemel in te prijzen als "ik ben 46 en kijk mijn fysiek eens" en vervolgens beginnende bb'ers af te zeiken. Ik bedoel, kijk zijn posthistory eens door. Enkel gezever in "post je foto" topics waar hij constant de confrontatie aangaat met andere members. Volgens mij heeft meneer een minderwaardigheidscomplex.

Daarover verschillen we dan van mening. Maar als je dan vindt dat de gezette toon niet kan, dan vind ik dat je de rest van dit topic ook zou moeten opschonen.

Ah, achja, als die vent zichzelf beter gaat voelen door mij af te zeiken moet hij dat lekker doen :p ik kan het wel hebben gelukkig. Al blijft het natuurlijk niet netjes :)

Ook mijn plaatje ben 1 uur bezig geweest om die te fotoshoppen

Heb je die niet op geslagen? :P

Mooie gains man, laat sommigen maar lullen mijn respect heb je!

Thanks dude!

Goede progressie zeg. All natural?

Haha ik vind die foto met de gele shirt geweldig , Houden zo !

Mooie progressie!! Respect!

Vind k al super goed gewerkt man!!!
blijven volhouden en je word BEESTIGGGG

echt een top progressie, je bent van helemaal niks gekomen.
rspct.

Een voorbeeld voor vele beginners

• Topic Starter Topic Starter
Goede progressie zeg. All natural?

Thanks, all natural! :rolleyes:

ha! wij hebbe ook die leg press van pure Strength technogym! ma je doet wel een slordige 100 kilo meer dan mij :D wij hebbe ook dezelfde plates, hebbe jullie ook toevallig die barbells van technogym?

Heb eigenlijk geen idee wat voor barbells we hebben.. zijn in ieder geval geen olympische stangen.. Volgens mij wegen die dingen bij ons 10kg.

Haha ik vind die foto met de gele shirt geweldig , Houden zo !

Ben er ook erg trots op :D nog 5 kg er bij en vp van 9% en ik ben klaar :P

Dankje!

Vind k al super goed gewerkt man!!!
blijven volhouden en je word BEESTIGGGG

Denk niet dat ik nog veel groter wil worden, misschien nog een paar kilo en dan ben ik wel tevreden.

echt een top progressie, je bent van helemaal niks gekomen.
rspct.

Een voorbeeld voor vele beginners

Thanks! :D

hahah wat een magerscharminkel was je vroeger tog ook ploert:P

Terug
Naar boven