Dit is te grappig, hahaha.
Restecpa kerel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pffff... Nu netjes houden dit topic!
Nette progressie topicstarter, leuk ook die vergelijkings foto's.
fijn dat je er om kan lachen!
thanks!Was dat nou echt nodig om mijn post te verwijderen?
Was dat nou echt nodig om mijn post te verwijderen?
Een post gericht naar jpv dat hij het eens moet laten om zichzelf elke keer de hemel in te prijzen als "ik ben 46 en kijk mijn fysiek eens" en vervolgens beginnende bb'ers af te zeiken. Ik bedoel, kijk zijn posthistory eens door. Enkel gezever in "post je foto" topics waar hij constant de confrontatie aangaat met andere members. Volgens mij heeft meneer een minderwaardigheidscomplex.
Daarover verschillen we dan van mening. Maar als je dan vindt dat de gezette toon niet kan, dan vind ik dat je de rest van dit topic ook zou moeten opschonen.
Een post gericht naar jpv dat hij het eens moet laten om zichzelf elke keer de hemel in te prijzen als "ik ben 46 en kijk mijn fysiek eens" en vervolgens beginnende bb'ers af te zeiken. Ik bedoel, kijk zijn posthistory eens door. Enkel gezever in "post je foto" topics waar hij constant de confrontatie aangaat met andere members. Volgens mij heeft meneer een minderwaardigheidscomplex.
Daarover verschillen we dan van mening. Maar als je dan vindt dat de gezette toon niet kan, dan vind ik dat je de rest van dit topic ook zou moeten opschonen.
ik kan het wel hebben gelukkig. Al blijft het natuurlijk niet netjes 
Ook mijn plaatje ben 1 uur bezig geweest om die te fotoshoppen

Mooie gains man, laat sommigen maar lullen mijn respect heb je!
wij hebbe ook dezelfde plates, hebbe jullie ook toevallig die barbells van technogym?
ha! wij hebbe ook die leg press van pure Strength technogym! ma je doet wel een slordige 100 kilo meer dan mijwij hebbe ook dezelfde plates, hebbe jullie ook toevallig die barbells van technogym?
Haha ik vind die foto met de gele shirt geweldig , Houden zo !
nog 5 kg er bij en vp van 9% en ik ben klaar 
Vind k al super goed gewerkt man!!!
blijven volhouden en je word BEESTIGGGG
echt een top progressie, je bent van helemaal niks gekomen.
rspct.