XXL Nutrition

JoertjuH: Vanaf 2008

• Topic Starter Topic Starter
wat een clown die jurre owns. Goed gedaan kerel. ik heb maar 30 kg gepakt in 3 jaar:(
Maar daarintegen pak ik je wel met me bench van 125:P

**** bench :P More mass!! :D
30 kg is ook nice man!

Mirin' brah, deze progressie. Hoop dat het mij ook lukt :)

Bedankt man!
Hoop het ook voor je, maar het is natuulijk niet voor iedereen weggelegd :P
(zie trouwens dat je 1,70m bent, het zal voor jou een stuk makkelijker zijn om snel groot te ogen ;) dus moet wel goed komen!)

Netjes man.. zelfde lengte als ik, respect!:thumbs:

nice hoor! hopen dat ik ook zo word [a]

Beest

Echt hele nette progressie. Er zijn altijd wel periodes dat je minder traint. De kunst is om dan toch de draad weer op te pakken en er weer extra goed tegenaan te gaan.

Is die clen de eerste AAS die je gebruikt? Of heb je eerder ook al gekuurd?
Hoe dan ook nette progressie!

Bedankt voor de reacties! :heart:

Echt hele nette progressie. Er zijn altijd wel periodes dat je minder traint. De kunst is om dan toch de draad weer op te pakken en er weer extra goed tegenaan te gaan.

Is die clen de eerste AAS die je gebruikt? Of heb je eerder ook al gekuurd?
Hoe dan ook nette progressie!

Kan af en toe aardig lastig zijn om motivatie terug te vinden.. Heb er zelf veel te lang over gedaan helaas :( anders had ik er misschien nog wel meer uit kunnen halen.. Maarja, ik mag niet klagen :P

Heb inderdaad clen gebruikt, maar dat is geen aas he..

Bedankt voor de reacties! :heart:

Kan af en toe aardig lastig zijn om motivatie terug te vinden.. Heb er zelf veel te lang over gedaan helaas :( anders had ik er misschien nog wel meer uit kunnen halen.. Maarja, ik mag niet klagen :P

Heb inderdaad clen gebruikt, maar dat is geen aas he..
Niet:eek:

Waar heb je de jouwe dan vandaan? Want ik zie zwaar op tegen het cutten.

Niet:eek:

Waar heb je de jouwe dan vandaan? Want ik zie zwaar op tegen het cutten.

Clen haal je wel bij dezelfde persoon die ook aas verkoopt :p
Heb het een paar weken gebruikt, en ben behoorlijk wat gewicht verloren.. intotaal zo`n 7kg sinds ik begonnen ben met cutten.. Niet alles is van de clen, maar het meeste wel.. baal er alleen wel van dat ik nu zo veel minder weeg, voel me een stuk kleiner. had gehoopt dat ik op hetzelfde gewicht zou blijven hangen en alleen mijn vet percentage zou dalen, maar dat zou natuurlijk onmogelijk zijn. weeg nu ook al niet meer wat ik woog toen ik die laatste foto`s maakte, ben nu al weer een paar kilo lichter. en dat van maar 2 weken clen.
Een paar weken voor ik mijn laatste foto`s maakte zat ik op een vet percentage van 18/19% nu denk ik dat ik op de 14 zit. Hoop dat mijn verloren kilo`s hier in zitten en anders is het even niet anders.
Wil nu gewoon eindelijk eens een keertje droog staan, als ik op of onder de 10% zit bulk ik gewoon heel langzaam en heel clean verder.

Vette progressie man !!

Kracht stats vallen dan weer een beetje tegen met zo'n fysiek, maar het is natuurlijk het resultaat dat telt.

Keep it up !!

achja hij is 21? dan komt het met die krachtstats nog wel goed

Gruwlijk bro! Idd rustig clean bulken als je op die 10% zit, dan zitten die kilo'tjes er zo weer aan man.. Ga zo door!

Het ziet er al goed uit man, ga zo door :)

Oke,, Dikke respect hiervoor man! Zekker goeie progressie te zien enne wat maakt het uit of hij dit nou in 1 of in 3 jaar heeft bereikt? Feit blijft dat hij gewoon echt hard heeft moeten trainen om dit te bereiken!

Ik ben zelf net een paar maandjes bezig en zie dit (net als een ander) zeker als een voorbeeld hoor! Echt RESPECT!

Clen haal je wel bij dezelfde persoon die ook aas verkoopt :p
Heb het een paar weken gebruikt, en ben behoorlijk wat gewicht verloren.. intotaal zo`n 7kg sinds ik begonnen ben met cutten.. Niet alles is van de clen, maar het meeste wel.. baal er alleen wel van dat ik nu zo veel minder weeg, voel me een stuk kleiner. had gehoopt dat ik op hetzelfde gewicht zou blijven hangen en alleen mijn vet percentage zou dalen, maar dat zou natuurlijk onmogelijk zijn. weeg nu ook al niet meer wat ik woog toen ik die laatste foto`s maakte, ben nu al weer een paar kilo lichter. en dat van maar 2 weken clen.
Een paar weken voor ik mijn laatste foto`s maakte zat ik op een vet percentage van 18/19% nu denk ik dat ik op de 14 zit. Hoop dat mijn verloren kilo`s hier in zitten en anders is het even niet anders.
Wil nu gewoon eindelijk eens een keertje droog staan, als ik op of onder de 10% zit bulk ik gewoon heel langzaam en heel clean verder.
Maar laatst kwam toch naar buiten dat een of andere tourwinnaar clenbuterol had gebruikt?

Als ik het van jou hoor doet het in ieder geval wel wat je wilt dat het doet. Weet nu nog niet hoe ik er aan moet komen, maar dat is waarschijnlijk niet al te moeilijk.

Maar laatst kwam toch naar buiten dat een of andere tourwinnaar clenbuterol had gebruikt?

Als ik het van jou hoor doet het in ieder geval wel wat je wilt dat het doet. Weet nu nog niet hoe ik er aan moet komen, maar dat is waarschijnlijk niet al te moeilijk.

klopt ja, het heeft ook wel een beetje een anabolisch effect, alleen wordt het daar niet voor gebruikt omdat het effect voor spieraanmaak gewoon heel klein is.
Wielrenners gebruiken dit middel inderdaad, het zorgt er namelijk vooral voor dat je luchtwegen wijder gaan staan, en je dus makkelijker lucht binnen krijgt.

In bodybuilding wordt het juist gebruikt om af te vallen, omdat een bepaald bestandsdeel van clen zich hecht aan je vet cellen en deze hierdoor makkelijker verdwijnen.

(hoop dat ik het goed vertel, maar zo werkt het ongeveer :P )

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Vette progressie man !!

Kracht stats vallen dan weer een beetje tegen met zo'n fysiek, maar het is natuurlijk het resultaat dat telt.

Keep it up !!

achja hij is 21? dan komt het met die krachtstats nog wel goed

Dat komt allemaal nog wel inderdaad, en het is niet iets waar ik me echt op concentreer. Zou het ook niet erg vinden als ik de rest van m`n leven op deze gewichten blijf hangen, zolang ik maar groter wordt :cool:

Gruwlijk bro! Idd rustig clean bulken als je op die 10% zit, dan zitten die kilo'tjes er zo weer aan man.. Ga zo door!

Inderdaad :D thanks!

Het ziet er al goed uit man, ga zo door :)

dankje :D

Oke,, Dikke respect hiervoor man! Zekker goeie progressie te zien enne wat maakt het uit of hij dit nou in 1 of in 3 jaar heeft bereikt? Feit blijft dat hij gewoon echt hard heeft moeten trainen om dit te bereiken!

Ik ben zelf net een paar maandjes bezig en zie dit (net als een ander) zeker als een voorbeeld hoor! Echt RESPECT!

Vind ik leuk om te horen! :D

Vond gister een shirt dat ik vroeger graag aan had omdat ik mezelf daar groot in vond :p wist dat ik daar een foto van had, dus maar een nieuwe naast gezet :D (foto is gister gemaakt)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Netjes hoor,wat meten je armen?

Terug
Naar boven