- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
Die is vast op zijn teentjes getrapt ofzo omdat hij zelf een fietser is/was. Ook zo grappig dat hij je de grond in (probeert) te boren om een beetje clen terwijl hij duidelijk zelf ook niet vies is van kuren.
Jealousy is a b*chRespect hoor!!
Laat die jurre maar lulle....
jij hebt tenminste resultaat.
Wat is resultaat ? Zijn stats zijn niets
@ jpv
Daar bedoel ik alleen maar zijn progressie mee.
Ik vind het mooi om te zien dat hij gegroeid is van een knulletje tot wat hij nu is.
net fysiek gast. Je oogt massief en dat is best knap @ je lengte!
Grappig pose filmpje ook, al is het filmpje niet al te duidelijk.
Laat die JPV maar lekker lullenDie is vast op zijn teentjes getrapt ofzo omdat hij zelf een fietser is/was. Ook zo grappig dat hij je de grond in (probeert) te boren om een beetje clen terwijl hij duidelijk zelf ook niet vies is van kuren.
Beetje triest dat deze reacties van een 45 jaar oude man moeten komen (als dit klopt).
Succes verder!![]()

i agree 100% met jou :-) you know the drill:-)Heb niet alles gelezen maar even samengevat : Je hebt altijd al naturel getrained en je gaat nu clen gebruiken om te cutten? Juist?
Erg interessant eigenlijk. De meesten die clen gebruiken zijn meestal in hun bulk ook niet meer naturel.
Ben benieuwd naar je foto's achter de clen. ( En ja ik reken clen bij AAS, het maakt niet uit hoe je het draait of keert, naturel is het in principe niet meer)
Goed man! Lijkt me echt een hele relaxte legpress.. die van ons is echt best wel.. verrot en gaat tot 240 kg. Bij welke gym train je? (sry als ik het niet ergens gelezen heb)
Chicks op de achtergrond op het laatst:
linker: hij staat ons te filmen
rechter: he wat? *draait zich om*
daar lijkt het inderdaad wel op
, alleen had jij vroeger ook het gevoel dat jouw massa in de lengte verdween 1.93m ?Pffff... Nu netjes houden dit topic!
Nette progressie topicstarter, leuk ook vergelijkings foto's.
heb ze niet kunnen lezen.bewijst maar weer het ongelijk van die mensen die zielig zitten te zeveren & zeuren, van ''stop nou maar met eten en trainen jij hebt je bouw niet mee je zult nooit groot worden''
Ziet er zeker nice uit ben wel jaloers, alleen had jij vroeger ook het gevoel dat jouw massa in de lengte verdween 1.93m ?
al is het voor de ene moeilijker dan de ander.