Fitness Seller

JoertjuH: Vanaf 2008

Respect hoor!! :lifter:

Laat die jurre maar lulle....

jij hebt tenminste resultaat.

Net !

net fysiek gast. Je oogt massief en dat is best knap @ je lengte ;)!
Grappig pose filmpje ook, al is het filmpje niet al te duidelijk.

Laat die JPV maar lekker lullen;) Die is vast op zijn teentjes getrapt ofzo omdat hij zelf een fietser is/was. Ook zo grappig dat hij je de grond in (probeert) te boren om een beetje clen terwijl hij duidelijk zelf ook niet vies is van kuren.
Beetje triest dat deze reacties van een 45 jaar oude man moeten komen (als dit klopt).

Succes verder!;)

• Topic Starter Topic Starter
En jij ga wat clen halen fat ass

:roflol: Jealousy is a b*ch

Respect hoor!! :lifter:

Laat die jurre maar lulle....

jij hebt tenminste resultaat.

Wat is resultaat ? Zijn stats zijn niets

@ jpv

Daar bedoel ik alleen maar zijn progressie mee.
Ik vind het mooi om te zien dat hij gegroeid is van een knulletje tot wat hij nu is.

Thanks, ben zelf ook blij met wat ik tot nu toe al bereikt heb!

net fysiek gast. Je oogt massief en dat is best knap @ je lengte ;)!
Grappig pose filmpje ook, al is het filmpje niet al te duidelijk.

Laat die JPV maar lekker lullen;) Die is vast op zijn teentjes getrapt ofzo omdat hij zelf een fietser is/was. Ook zo grappig dat hij je de grond in (probeert) te boren om een beetje clen terwijl hij duidelijk zelf ook niet vies is van kuren.
Beetje triest dat deze reacties van een 45 jaar oude man moeten komen (als dit klopt).

Succes verder!;)

Bedankt man! Ik denk dat hij het gewoon vervelend vindt dat hij er 30 jaar over gedaan heeft wat ik in 3 jaar al voor elkaar heb gekregen :p

Zal als ik wat droger sta nog wel een filmpje maken met betere belichting en misschien een goede routine :D

Netjes man.op de eerste foto's leek het wel alsof je een beetje gyno had.maar daar is nu nix meer van te zien.goeie progressie ook.good work

man, echt nice! ken niet veel van bodybuilding ma ziet er nice uit

de laatste vergelijking is echt wel cool

Wow kerel, respect!! goed bezig!!!

mooie progressie leuk om te zien.

De t*fus , nette progressie!

Heb niet alles gelezen maar even samengevat : Je hebt altijd al naturel getrained en je gaat nu clen gebruiken om te cutten? Juist?

Erg interessant eigenlijk. De meesten die clen gebruiken zijn meestal in hun bulk ook niet meer naturel.

Ben benieuwd naar je foto's achter de clen. ( En ja ik reken clen bij AAS, het maakt niet uit hoe je het draait of keert, naturel is het in principe niet meer)

Laatst bewerkt:
Heb niet alles gelezen maar even samengevat : Je hebt altijd al naturel getrained en je gaat nu clen gebruiken om te cutten? Juist?

Erg interessant eigenlijk. De meesten die clen gebruiken zijn meestal in hun bulk ook niet meer naturel.

Ben benieuwd naar je foto's achter de clen. ( En ja ik reken clen bij AAS, het maakt niet uit hoe je het draait of keert, naturel is het in principe niet meer)
i agree 100% met jou :-) you know the drill:-)

jelly and mirin

Goed man! Lijkt me echt een hele relaxte legpress.. die van ons is echt best wel.. verrot en gaat tot 240 kg. Bij welke gym train je? (sry als ik het niet ergens gelezen heb)

Chicks op de achtergrond op het laatst:
linker: hij staat ons te filmen
rechter: he wat? *draait zich om*

Goed man! Lijkt me echt een hele relaxte legpress.. die van ons is echt best wel.. verrot en gaat tot 240 kg. Bij welke gym train je? (sry als ik het niet ergens gelezen heb)

Chicks op de achtergrond op het laatst:
linker: hij staat ons te filmen
rechter: he wat? *draait zich om*

Is inderdaad een super apparaat!
Train bij meerdere gyms, maar deze staat in de Basic-fit in uden.. Volgens mij staat dit ding in iedere basic-fit, want in een andere basic-fit waar ik ook wel eens kom staat hij ook.

Haha :P daar lijkt het inderdaad wel op

Pffff... Nu netjes houden dit topic!

Nette progressie topicstarter, leuk ook die vergelijkings foto's.

Laatst bewerkt:
bewijst maar weer het ongelijk van die mensen die zielig zitten te zeveren & zeuren, van ''stop nou maar met eten en trainen jij hebt je bouw niet mee je zult nooit groot worden'' :(

Ziet er zeker nice uit ben wel jaloers :p, alleen had jij vroeger ook het gevoel dat jouw massa in de lengte verdween 1.93m ?

Pffff... Nu netjes houden dit topic!

Nette progressie topicstarter, leuk ook vergelijkings foto's.

Bedankt voor de sweep! Waren de laatste berichten echt zo erg? :P heb ze niet kunnen lezen.

Bedankt!

bewijst maar weer het ongelijk van die mensen die zielig zitten te zeveren & zeuren, van ''stop nou maar met eten en trainen jij hebt je bouw niet mee je zult nooit groot worden'' :(

Ziet er zeker nice uit ben wel jaloers :p, alleen had jij vroeger ook het gevoel dat jouw massa in de lengte verdween 1.93m ?

Bedankt man! Iedereen kan gelukkig spieren kweken :D al is het voor de ene moeilijker dan de ander.

Wat bedoel je precies? Ik was toen ik begon ook al 1,93m dus alles wat er qua kilo`s bij kwam was echt spier. In het begin lijkt het alleen wel langer te duren voordat je echt vormen begint te zien, ik vind zelf dat ik nu pas, dus na drie jaar trainen, eindelijk vormen begin te krijgen. Dat zal iemand van een kortere lengte veel eerder hebben denk ik.

Terug
Naar boven