Fitness Seller

JoertjuH: Vanaf 2008

Je deadlift is aardig, maar je zet niet genoeg spanning op je ub/ onderrug inprincipe moet je zo gauw je onderin zit al zoveel spanning hebben op je onderrug dat de bar al van de grond is, nu gaat je kont eerst en daarna komt je rug het moet andersom.

Oja en why straps 175kg moet makkelijk met mixed grip kunnen :P

• Topic Starter Topic Starter
Je deadlift is aardig, maar je zet niet genoeg spanning op je ub/ onderrug inprincipe moet je zo gauw je onderin zit al zoveel spanning hebben op je onderrug dat de bar al van de grond is, nu gaat je kont eerst en daarna komt je rug het moet andersom.

Oja en why straps 175kg moet makkelijk met mixed grip kunnen :P

Oke, thanks man, zal ik de volgende keer even op letten!

haha, straps staan gewoon interessant :P

klopt ja, het heeft ook wel een beetje een anabolisch effect, alleen wordt het daar niet voor gebruikt omdat het effect voor spieraanmaak gewoon heel klein is.
Wielrenners gebruiken dit middel inderdaad, het zorgt er namelijk vooral voor dat je luchtwegen wijder gaan staan, en je dus makkelijker lucht binnen krijgt.

In bodybuilding wordt het juist gebruikt om af te vallen, omdat een bepaald bestandsdeel van clen zich hecht aan je vet cellen en deze hierdoor makkelijker verdwijnen.

(hoop dat ik het goed vertel, maar zo werkt het ongeveer :P )
Het verbetert de ademhaling voor wielrenners, en werkt een beetje spierversterkend. Bovendien kan het ook dopinggebruik maskeren. Het wordt onder meer voorgeschreven tegen astma.... Wielrenners gebruiken het niet veel en de reden is :Clenbuterol heeft een zeer langdurig effect. Dit, doordat het product zeer langzaam afbreekt in het lichaam. Dit gebeurd met 50 procent per 36 uur. Dit lijkt veel, maar is erg weinig. Dit is voor sporters een voordeel maar tevens een nadeel. Doordat het langdurig effect heeft, heb je langer voordeel van de werking ervan. Nadeel is natuurlijk echter dat sporters en voornamelijk wielrenners op elk moment van de dag zowel binnen als buiten competitie gecontroleerd kunnen worden op doping. Indien dan Clenbuterol gebruikt wordt op enig moment, is dit tot lange tijd na het gebruik te traceren.

Btw bij contador was er een te kleine hoeveelheid maar, en die kwam van besmet vlees te eten , want clen wordt in feite gebruikt voor paarden met astmatische aandoeningen....Dus hou eens op hier met altijd wielrenners te beschuldigen van doping ...Wielrenners zijn de meest gecontroleerde sporters van allemaal , en moeten uitzonderlijke prestaties leveren , en moeten er van leven , en binnen zijn in 10jaar .Ze staan continue onder druk of hun contract wordt niet verlengt ,en ze moeten de koers nog altijd spectaculairder maken , en de tdf is het derde grootste sportevenement na de olympische spelen en het wk voetbal ....Een wielrenner traint gemiddeld voor het seizoen 25 tot 30h per week , en tijdens het seizoen rijdt hij minimum een wedstrijd van 200 km , indien een klassieker 250 a 300km en traint dan nog in de week 4 tot 6 h. Een bb die een 5daags split programma doet 5x1h of 1.30 ....Dus wat respect voor wielrenners mag ook denk ik ....HIER

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Laatst bewerkt:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ze geen reet uit voeren ofwel? snap je reactie niet helemaal, je lijkt nog boos ook.. maar waar op?
Ik beschuldig helemaal niemand op gebruik van doping, en het zal me ook vrij weinig interesseren of er fietsers bij zitten die wel aan de doping zitten.
De reden dat het wielrennen aangehaald werd was omdat het pas geleden is voor gekomen dat er inderdaad clen ontdekt was bij een fietser.
Als je dan op internet gaat zoeken naar clen en fiets dan kom je op allerlei pagina`s uit waar op staat dat clen goed gepaard gaat met fietsen.

Niemand die hier fietsers belachelijk maakt, niemand die hier zegt dat fietsers luie mensen zijn. ze zijn alleen erg dun voor het aantal uren dat ze trainen, hadden ze een stuk meer uit kunnen halen :P

Je hebt mij niet horen zeggen dat ze geen reet uit voeren ofwel? snap je reactie niet helemaal, je lijkt nog boos ook.. maar waar op?
Ik beschuldig helemaal niemand op gebruik van doping, en het zal me ook vrij weinig interesseren of er fietsers bij zitten die wel aan de doping zitten.
De reden dat het wielrennen aangehaald werd was omdat het pas geleden is voor gekomen dat er inderdaad clen ontdekt was bij een fietser.
Als je dan op internet gaat zoeken naar clen en fiets dan kom je op allerlei pagina`s uit waar op staat dat clen goed gepaard gaat met fietsen.

Niemand die hier fietsers belachelijk maakt, niemand die hier zegt dat fietsers luie mensen zijn. ze zijn alleen erg dun voor het aantal uren dat ze trainen, hadden ze een stuk meer uit kunnen halen :P

you so funny , heb je al een dikz*k een berg van 2000 m zien beklimmen in de tdf:-) Een wielrenner moet mager of dun zijn broekie:-) Btw armstrong ziet er droger en beter uit dan velen op dit forum:-) bekijk maar eens de kt die armstrong doet off seizoen :-) Daar ga jij nog veel clen en boterhammen voor moeten eten en drinken.Laat de sezamstraat nu maar kritiek geven ....LA is tenminste binnen qua money, met dope of zonder , en hij blijft een uitzonderlijk atleet , loopt zelfs eeen volle maraton in een redelijk scherpe tijd, en een triatlon eveneens ....RESPECT . EN stop nu eens met jullie aas te vergelijken met wat wielrenners nemen , want die nemen helemaal andere spullen , ik zal je de details besparen , want jullie hebben nooit wielrenner geweest van beroep , jullie zien maar de kranten en op tv als er eens een grote vis gepakt wordt op dope en dat is dan groot nieuws ....Ja van een bb gaan ze niet praten op het nieuws he ....IK apprecieer alle sporten en alle sporters , maar altijd die vinger wijzen naar wielrenners vind ik niet fair.

how-to-get-a-body-like-lance-armstrong.jpg

Laatst bewerkt:
you so funny , heb je al een dikz*k een berg van 2000 m zien beklimmen in de tdf:-) Een wielrenner moet mager of dun zijn broekie:-) Btw armstrong ziet er droger en beter uit dan velen op dit forum:-) bekijk maar eens de kt die armstrong doet off seizoen :-) Daar ga jij nog veel clen en boterhammen voor moeten eten en drinken

Haha, die zin had je niet al te serieus moeten nemen man :P Ik weet hoe armstrong traint, vind het ook heel knap ;) Maar ik hoef geen fietser te worden, dus blijf lekker door gaan zoals ik nu bezig ben :)

....LA is tenminste binnen qua money, met dope of zonder , en hij blijft een uitzonderlijk atleet , loopt zelfs eeen volle maraton in een redelijk scherpe tijd, en een triatlon eveneens ....RESPECT . EN stop nu eens met jullie aas te vergelijken met wat wielrenners nemen , want die nemen helemaal andere spullen , ik zal je de details besparen , want jullie hebben nooit wielrenner geweest van beroep , jullie zien maar de kranten en op tv als er eens een grote vis gepakt wordt op dope en dat is dan groot nieuws ....Ja van een bb gaan ze niet praten op het nieuws he ....IK apprecieer alle sporten en alle sporters , maar altijd die vinger wijzen naar wielrenners vind ik niet fair.

Alle wielrenners zitten aan de clen en andere hulpmiddelen!

je bent goed bezig en begrijp ook niet wat die andere kwast hier heel de tijd zit te zeiken en zinloze discussies probeert uit te lokken :)

Alle wielrenners zitten aan de clen en andere hulpmiddelen!
---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------
Jij zal het wel weten zeker:-)
je bent goed bezig en begrijp ook niet wat die andere kwast hier heel de tijd zit te zeiken en zinloze discussies probeert uit te lokken :)
Wat zit jij hier te zeiken , als ik je stats zie wordt ik al ziek:-):angstig::angstig: en ik heb geen zin om hier met kids in discussie te gaan , t'is hier erger of sezamstraat

Laatst bewerkt:

Thanks bro!

Zoals alle bb you right kiddy

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Wat zit jij hier te zeiken , als ik je stats zie wordt ik al ziek:-):angstig::angstig: en ik heb geen zin om hier met kids in discussie te gaan , t'is hier erger of sezamstraat

Precies, zoals alle bodybuilders ;) U bent een wijs mens.

Dat is mooi, dan kan je de wielrenner discussies mooi op een wielrenners forum houden!

Ik snap je reactie hier niet jpv. Hij heeft nergens wat negatiefs over wielrenners gezegd.
En die jongen is gewoon goed bezig,hoef je hem hier niet af te kraken.

Ten eerste hij is niet goed bezig , om te cutten clen nemen is fout, dat ie een cut dieet neemt en wat testo e om zijn massa te behouden en wat eiwitspaarders zoals primo etc kan ik nog verstaan. En vooral dat ie cardio gaat doen om zijn bf te verlagen , laat hem alle dagen 1h30 op een lage hs op de fiets rollen rijden (maar daar is ie te lui voor, dus maar naar de clen grijpen) , dan gaat ie evengoed minder bf hebben dan dat paardeshitt middel:-) waar hij met tijd hartkloppingen van zal hebben - damn hij is 21 jaar waar is hij mee bezig, als je clen neemt of gelijk wat een aas of andere hulmiddelen moet dat onder dokterscontrole gebeuren ...ja en hij had gehoord dat een wielrenner ook clen neemt , is wel een wielrenner die 1.000.000 € verdient per jaar en de hoeveelheid was zo minimaal dat het niet kon genomen zijn , hij had het via de voeding van een bepaald vlees gekregen...case closed:-)

En damn ik zie er op mijn 45 zeker even goed uit als hij met soms een kuurtje wel te verstaan, waar hij ook heel zeker aangezeten heeft :-) Dat ziet een blinde:-) Maar ervoor uitkomen zal hij niet .....

Laatst bewerkt:
laatmaar

Laatst bewerkt:
Dude :P Beetje zinloze discussie denk je niet? Zoals hierboven al gezegd werd zie ik nergens een negatief woord over wielrenners staan.. maar als je daar in discussie over wilt gaan, om welke reden dan ook (ben wel benieuwd naar wat jou zo pissig heeft gemaakt) doe dat dan in een andere thread

Ten eerste hij is niet goed bezig , om te cutten clen nemen is fout, dat ie een cut dieet neemt en wat testo e om zijn massa te behouden en wat eiwitspaarders zoals primo etc kan ik nog verstaan. En vooral dat ie cardio gaat doen om zijn bf te verlagen , laat hem alle dagen 1h30 op een lage hs op de fiets rollen rijden (maar daar is ie te lui voor, dus maar naar de clen grijpen) , dan gaat ie evengoed minder bf hebben dan dat paardeshitt middel:-) waar hij met tijd hartkloppingen van zal hebben - damn hij is 21 jaar waar is hij mee bezig, als je clen neemt of gelijk wat een aas of andere hulmiddelen moet dat onder dokterscontrole gebeuren ...ja en hij had gehoord dat een wielrenner ook clen neemt , is wel een wielrenner die 1.000.000 € verdient per jaar en de hoeveelheid was zo minimaal dat het niet kon genomen zijn , hij had het via de voeding van een bepaald vlees gekregen...case closed:-)

En damn ik zie er op mijn 45 zeker even goed uit als hij met soms een kuurtje wel te verstaan, waar hij ook heel zeker aangezeten heeft :-) Dat ziet een blinde:-) Maar ervoor uitkomen zal hij niet .....

Waar maak je je druk om? Ik maak een keuze voor mezelf, daar belast ik alleen mezelf mee, en daar ondervind alleen ik de gevolgen van. Wie ben jij om er op deze manier over te praten?
Je weet niet eens waar en met wat ik bezig ben.. Als je iets wil weten dan pm je maar, maar dit gelul van jou staat me totaal niet aan. Je bent 45 jaar, gedraag je daar alsjeblieft naar.
En nu begin je weer over dat schijt wielrennen van je, daar ben ik nu ook klaar mee, dus als je nu eindelijk eens kan stoppen met dat gelul over wielrennen dan ben ik al tevreden.

Je ziet er even goed uit? blij om dat te horen man..

Ga toch fietsen :)

[Link niet meer beschikbaar]

ouwe on roidrage

Agree so ****ing much!

Zoveel kilo's is ontzettend netjes, veel stellen doelen en behalen ze niet, deze jongen uiteindelijk wel! Hoe hij die weg bewandeld, laat dat hem zelf bepalen. Enige wat ik daarvoor kan zeggen is doe het bewust. Aan deze jongen zijn gains te zien, is hij er wel degelijk bewust mee bezig!

Waar maak je je druk om? Ik maak een keuze voor mezelf, daar belast ik alleen mezelf mee, en daar ondervind alleen ik de gevolgen van. Wie ben jij om er op deze manier over te praten?
Je weet niet eens waar en met wat ik bezig ben.. Als je iets wil weten dan pm je maar, maar dit gelul van jou staat me totaal niet aan. Je bent 45 jaar, gedraag je daar alsjeblieft naar.
En nu begin je weer over dat schijt wielrennen van je, daar ben ik nu ook klaar mee, dus als je nu eindelijk eens kan stoppen met dat gelul over wielrennen dan ben ik al tevreden.

Je ziet er even goed uit? blij om dat te horen man..

Ga toch fietsen :)

En jij ga wat clen halen fat ass

Terug
Naar boven