XXL Nutrition

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Geef ik je gelijk in, tuurlijk mag daar over gepost worden. Alleen de ''rechtse'' leden van het forum openen met name ''marrokanen'' topics open waardoor er veel aandacht op hun wordt gevestigd en het lijkt alsof zij alles doen. Wat niet zo is natuurlijk. daarmee zeg ik niet dat wat zij doen niet erg is etc..
Ik zelf heb ook niet al te leuke ervaringen met marokkanen, dus ik heb hier totaal niets te verdedigen als je dat denkt.
Trouwens en je weet ook niet hoe het verhaal daar echt is gegaan omdat je maar 1 kant van het verhaal hoort. Als je 1 ding belicht betekend niet dat het ''donkere'' deel niet bestaat.
precies dat bedoel ik nou +1

:roflol: tuurlijk heb je schijt aan me, ik had ook niet van een marokaan verwacht dat hij enig respect zal tonen.

Je bent gewoon hartstikke ziek in je hoofd, je moet eens aan zijn ouders en familie denken.....

mens! je kan toch wel lezen
het ging om gang fight zowiezo ga ej niet meej bemoeien doe eve normaal zeg een oude vrouwtje das weer een andere verhaal

zelfs al ging het om een gang fight.
je ziet dat iemand half dood word geslagen en jij bemoeit je er niet mee...
In mijn ogen ben je dan net zo schuldig.
Als meer mensen hier elkaar zouden helpen dan zouden sommige mensen 2x denken voordat ze besluiten om iemand half dood te slaan.

Je weet onderhand toch hoe marokanen zijn.

Als het een marokaan is mag het niet gepost worden want dan ben je een racist.Het volk moet elkaar altijd schoonpraten en voor mekaar opkomen.

Net als deze jonge die geen enkel respect toont voor zijn ouders en vrienden...

Het is blijkbaar heel normaal om iemand zomaar met een steen letterlijk kapot te slaan. Die gasten sporen gewoon voor geen meter.

jonge ik ben Nederlander wat praat het is k*t voor die jonge en heel z'n familie vind ik heel erg erg maar jij loopt alleen maar haat te zaaien

Je weet onderhand toch hoe marokanen zijn.

Als het een marokaan is mag het niet gepost worden want dan ben je een racist.Het volk moet elkaar altijd schoonpraten en voor mekaar opkomen.

Net als deze jonge die geen enkel respect toont voor zijn ouders en vrienden...

Tuurlijk mag het gepost worden, je moet wel toegeven dat vele van de delicten die gepost worden over marokkanen gaat. Dat wilt niet weg nemen dat het niet erg is, maar dat wilt ook niet zeggen dat ze alles doen, of ?

Laatst bewerkt:
jonge ik ben Nederlander wat praat het is k*t voor die jonge en heel z'n familie vind ik heel erg erg maar jij loopt alleen maar haat te zaaien

Niet alleen haat, ik ben tegen elke vorm van islamisering.

Als mensen gaan haten doen ze dat zelf, als marokanen misdaden plegen doen ze dat ook zelf, je kunt mij nergens de schuld van geven en dat doen marokanen maar al te graag, mensen schuldgevoelens aanpraten door ze uit te schelden voor racist enz enz.

Mij maak je niet gek met die praat, ik ben iemand die er niet intrapt.Marokanen zaaien zelf haat met hun gekke toestanden.

Niet alleen haat, ik ben tegen elke vorm van islamisering.

Als mensen gaan haten doen ze dat zelf, als marokanen misdaden plegen doen ze dat ook zelf, je kunt mij nergens de schuld van geven en dat doen marokanen maar al te graag, mensen schuldgevoelens aanpraten door ze uit te schelden voor racist enz enz.

Mij maak je niet gek met die praat, ik ben iemand die er niet intrapt.Marokanen zaaien zelf haat met hun gekke toestanden.
heet jij toevalig wilders ???

ja, dit heeft echt met islamisering te maken... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
gorillor tog, elke week weer....
wordt je het zelf niet zat
MAROAKEN DIT,MAROKANEN DAT, DOE DER ZELF WAT AAN INPLAATS VAN ACHTER JE PC ZITTEN EN EEN BEETJE JE WOEDE AFREAGEREN.
heheh nu ben ik een beetje afgekoeld:D
:sukkeltje:

Wat moet Gorillor er aan gaan doen dan? Het land uitsturen? ze vergassen?
Erkennen dat er een probleem is met de Marokkaanse jeugd is de eerste stap richting een beter Nederland. Het enige dat ik hier aan bij kan dragen is mijn ervaringen en nieuws te delen met anderen.

nee maar elke week weer een topic over marokkanen.
volgens zit hij 24 uur per dag achter de pc op zoek naar marokkanen die zich misdragen zodat hij het hier kan posten :rolleyes:
Nee. Ik volg gewoon dagelijks het nieuws. Iets wat jij ook zou moeten doen.

Helaas hoef je daar niet 24 uur per dag achter de pc voor te zitten hoor...
True.

Wat een idioten om iemand met een steen aan te vallen. Jammer dat de verkeerde persoon werd geschept.

waar staat dat dan dat ze respect betuigen voor de islam

Tuurlijk mag het gepost worden, je moet wel toegeven dat vele van de delicten die gepost worden over marokkanen gaat. Dat wilt niet weg nemen dat het niet erg is, maar dat wilt ook niet zeggen dat ze alles doen, of ?

Trouwens Arnoldfan, heb ik hier nou gelijk in of niet ?, die vraag was voor jou dusja

Pak jij ook 200 kilo met biceps curl ?

Of heb je gedronken ?

?? best logisch antwoord ook toch! generalisatie in dit geval is gewoon bullshit.

Trouwens Arnoldfan, heb ik hier nou gelijk in of niet ?, die vraag was voor jou dusja

Ik vraag me af wat er met jou gebeurd is ?

Ik dacht dat jij nog een gezond denkend mens was hoe ik je op dbb kende ?
Turkse vriendin ?

Tuurlijk heb je gelijk, maar volgens deze jongeman mag het niet gepost worden, ook heb je gelijk dat er goede zijn.

Terug
Naar boven