XXL Nutrition

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Ik vraag me af wat er met jou gebeurd is ?

Ik dacht dat jij nog een gezond denkend mens was hoe ik je op dbb kende ?
Turkse vriendin ?

Tuurlijk heb je gelijk, maar volgens deze jongeman mag het niet gepost worden, ook heb je gelijk dat er goede zijn.
heb ik ooit gezegd dat het neit gepost mag worden ik zeg alleen dat het niks helpt

heb ik ooit gezegd dat het neit gepost mag worden ik zeg alleen dat het niks helpt

Nee ?

nieuws word eenmaal gepost en het helpt mensen de feiten onder ogen te drukken.Ook eens te zien wat de islamisering ons heeft gebracht.

Of moet dit achtergehouden worden omdat er anders haat gezaaid word ? wat is dit voor een domme kijk...

Dus je wil zeggen ( voorbeeld ) dat als jij ziet dat er een oud vrouwtje word overvallen jij blijft zitten..? en stel je blijft niet zitten en je schiet die oude vrouw te hulp en word daarbij doodgestoken dan is dat dus jou eigen schuld..? ik schaam me echt voor mensen zoals jou.

Oke jij bent dus een held!

Ga jij je leven riskeren voor iemand die over paar jaar zal overlijden? Die jij niet kent?

I dont give a ****!

Arnoldfan check karma, ik ben weer uit dit topic doei.

Dit heef niets te maken met het geloof... des te meer met de cultuur van een bepaalde groep inwoners van ons land. Een cultuur die hier absoluut niet thuis hoort.

En voor degene die riepen dat alleen de misdaden gepleegd door marokkanen worden uitgelicht..wake up. Ook dat van autochtone nederlanders komen vaak genoeg in het nieuws... bijvoorbeeld met voetbalrellen (net zo triest).

Het verschil zit het in het feit dat Marokkanen slechts een klein deel van onze gemeenschap uitmaken maar wel net zo veel of zelfs nog vaker betrokken zijn bij zulke incidenten...als je het nog incidenten kan noemen.

Het is trouwens wel episch hoe vaak men hier het woord "Marokkaan" fout spelt.

Vooral leuk als 15 jarige kneuters heel overtuigend willen zijn.

Ik ben van mening dat de huidige generatie Marokkanen niet in Nederland hoort, blijkbaar hebben ze zo veel moeite met ons systeem dat iets in hun weigert mee te werken. Dit kun je niet verhalen op "racisme" of alles over 1 kant scheren, ik zie het vaak zat en de kranten staan er vol mee.

Dit heef niets te maken met het geloof... des te meer met de cultuur van een bepaalde groep inwoners van ons land. Een cultuur die hier absoluut niet thuis hoort.

En voor degene die riepen dat alleen de misdaden gepleegd door marokkanen worden uitgelicht..wake up. Ook dat van autochtone nederlanders komen vaak genoeg in het nieuws... bijvoorbeeld met voetbalrellen (net zo triest).

Het verschil zit het in het feit dat Marokkanen slechts een klein deel van onze gemeenschap uitmaken maar wel net zo veel of zelfs nog vaker betrokken zijn bij zulke incidenten...als je het nog incidenten kan noemen.

Reden genoeg om criminelen uit te zetten en de grenzen dicht te gooien en alle moskee's af te breken.

Om de fijne nederlandse sfeer weer terug te krijgen.Dat we bekend staan om een boer bij een molen en wat tulpen en in de toekomst niet een behaarde man langs een moskee.

Yep want zonder allochtonen was er in Nederland geen criminaliteit natuurlijk. Criminaliteit is eerder een gevolg van de urbanisatie dan dat het een gevolg is van migratiestromen.

Oke jij bent dus een held!

Ga jij je leven riskeren voor iemand die over paar jaar zal overlijden? Die jij niet kent?

I dont give a ****!

Dus omdat zij toch over een paar jaar zal overlijden is het overbodig om haar te helpen..? haha

Ik zou het erg vinden als ik zie dat iemand voor mijn ogen half dood word geslagen terwijl ik er mischien wel iets aan kan doen maarja just my 2 cents.

verder ik zie dat je er geen **** om geeft. ik hoop bij deze gewoon dat als jij ooit is word beroofd of in elkaar geslagen dat niemand je helpt...
I sure as hell wont.:D

Yep want zonder allochtonen was er in Nederland geen criminaliteit natuurlijk. Criminaliteit is eerder een gevolg van de urbanisatie dan dat het een gevolg is van migratiestromen.

Als de migratiestromen er niet waren geweest waren de mensen die dit doen hier niet geweest, en was die narigheid er dus ook niet geweest, net zo makkelijk te begrijpen als dat de zon er niet geweest was er ook geen leven was geweest.

Eigenlijk zijn jullie net zo eigenwijs als de gelovige die altijd in een god blijft geloven wat er ook aan bewijs komt.

De extremisten onder links moeten maar lekker blijven geloven in deze linkse droom, maar ik hoop toch dat de meerderheid nu echt een wat rechts gaat denken voordat het echt te laat is.

Besef me nu dat dit sowieso een nutteloze discussie is omdat iedereen bij zijn eigen standpunt blijft en niemand zich laat overtuigen van de argumenten van de ander.

Dus blaat maar lekker nutteloos verder, laat mensen lekker brabbelen wat ze willen, links, recht, lelijk etc.

*is gericht op iedereen he* ik nam net ook deel aan deze discussie maarja hehe :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Yep want zonder allochtonen was er in Nederland geen criminaliteit natuurlijk.
Natuurlijk wel. Maar gezien de statistieken kun je niet ontkennen dat het meer onder de allochtonen speelt dan autochtonen.

Criminaliteit is eerder een gevolg van de urbanisatie dan dat het een gevolg is van migratiestromen.

Onzin. Alsof we hier in Amerika leven waar zoveel armoede is dat je moet stelen om te overleven. Nee, in Nederland hoeft niemand honger te hebben en iedereen heeft recht op onderdak.

Criminaliteit van de Marokaanse jeugd is meer uit verveling en om stoer te doen. Dit moet de kop in worden gedrukt.

ach ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken heeft ten eerste geen zin ten 2de word ik moe van al die mensen die roepen wat wel en niet mag worden gezegt. De feiten spreken voor zich, als marokkanen iets flikken dan is het logisch dat dit nieuws is. Wat mij betreft sturen we al het tuig in NL enkele reis naar Kachelotplate.

Natuurlijk wel. Maar gezien de statistieken kun je niet ontkennen dat het meer onder de allochtonen speelt dan autochtonen.

Criminaliteit van de Marokaanse jeugd is meer uit verveling en om stoer te doen. Dit moet de kop in worden gedrukt.

Komt ook door de omgeving ja, het is ook psygologisch omdat het van ze verwacht wordt dat ze zich zo gedragen gaan ze zich zo gedragen. raar maar waar

Komt ook door de omgeving ja, het is ook psygologisch omdat het van ze verwacht wordt dat ze zich zo gedragen gaan ze zich zo gedragen. raar maar waar

Self fulfilling prophecy? Haha, waarom hebben Spanjaarden, Italianen, Turken, Chinezen hier dan minder last van? Over het algemeen ben ik zeer te spreken over het gedrag van de gemiddelde allochtoon. Bij Marokkanen heb ik toch vaker het gevoel dat ze uit een verziekte nest komen. Mss is het een cultureel iets, don't know.

Zo heb ik bv een klein nichtje dat ik effe geleden eens met mn zus moest gaan halen in het eerste kleuterklasje. Standaard hingen ze die Marokkaanse peuters even ondersteboven alvorens ze naar huis mochten. Bij 3/4e viel er wel 1 of meerdere stukken speelgoed uit hun zakken, probleem wat zich niet stelde bij andere allochtone peuters :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zo heb ik bv een klein nichtje dat ik effe geleden eens met mn zus moest gaan halen in het eerste kleuterklasje. Standaard hingen ze die Marokkaanse peuters even ondersteboven alvorens ze naar huis mochten. Bij 3/4e viel er wel 1 of meerdere stukken speelgoed uit hun zakken, probleem wat zich niet stelde bij andere allochtone peuters :roflol:

Conclusie, het zit hun in de genen? :D

Self fulfilling prophecy? Haha, waarom hebben Spanjaarden, Italianen, Turken, Chinezen hier dan minder last van? Over het algemeen ben ik zeer te spreken over het gedrag van de gemiddelde allochtoon. Bij Marokkanen heb ik toch vaker het gevoel dat ze uit een verziekte nest komen. Mss is het een cultureel iets, don't know.

Waarom Spanjaarden, Italianen, Turken, Chinezen hier dan minder last van hebben ( Turken minder denk ik dat de andere ) is omdat hun minder vaak negatief in het nieuws worden gebracht ( dat betekend niet dat ze niets doen ) en dat slaat weer op wat ik zei. de ''verwachting'' ,zeg niet dat dat DE reden is maar het zal vast wel mee spelen.

Arnoldfan, ik ben nog steeds benieuwd wat de islam hier nou mee te maken heeft?

Terug
Naar boven