Fitness Seller

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Waarom Spanjaarden, Italianen, Turken, Chinezen hier dan minder last van hebben ( Turken minder denk ik dat de andere ) is omdat hun minder vaak negatief in het nieuws worden gebracht ( dat betekend niet dat ze niets doen ) en dat slaat weer op wat ik zei. de ''verwachting'' ,zeg niet dat dat DE reden is maar het zal vast wel mee spelen.

Toch vreemd dat het schijnbaar alleen in die mate bij Marokkaanse gezinnen voorkomt. Om eerlijk te zijn denk ik gewoon dat redelijk veel van die kids bijgebracht wordt dat ze geen respect hoeven op te brengen voor de Westerse cultuur. Dat ze geen respect op hoeven te brengen voor onze vrouwen en dat we voor de rest allemaal kouffars zijn. Niet dat ik ervan wakker lig ofzo, maar als ik af en toe van die tulholla's met hun veelal hinderlijk gespuis hoor aankomen kan ik me dikwijls niet van die indruk ontdoen.

Toch vreemd dat het schijnbaar alleen in die mate bij Marokkaanse gezinnen voorkomt. Om eerlijk te zijn denk ik gewoon dat redelijk veel van die kids bijgebracht wordt dat ze geen respect hoeven op te brengen voor de Westerse cultuur. Dat ze geen respect op hoeven te brengen voor onze vrouwen en dat we voor de rest allemaal kouffars zijn. Niet dat ik ervan wakker lig ofzo, maar als ik af en toe van die tulholla's met hun veelal hinderlijk gespuis hoor aankomen kan ik me dikwijls niet van die indruk ontdoen.

De oude generatie ( dus die hier het eerst waren vooral om te werken ) is denk de meest respect volle van hun allemaal, denk toch dat het op de straat wordt aangeleerd. Thuis leren ze natuurlijk hun kenmerkende cultuur eigenschappen aan ( ''respect'' voor vrouwen gedoe ). Overlast en alles komt van de straat denk ik en niet uit huis uit, maar dat denk ik dan.

De oude generatie ( dus die hier het eerst waren vooral om te werken ) is denk de meest respect volle van hun allemaal, denk toch dat het op de straat wordt aangeleerd. Thuis leren ze natuurlijk hun kenmerkende cultuur eigenschappen aan ( ''respect'' voor vrouwen gedoe ). Overlast en alles komt van de straat denk ik en niet uit huis uit, maar dat denk ik dan.

Je kan dan iig met zekerheid zeggen dat een groot deel compleet faalt in hun opvoeding. Ze maken kinderen die niet aangepast zijn aan de maatschappij waarin ze terecht komen en dat creëert overlast. Ik wil ook niet zeggen dat het eenvoudig is, maar sommige culturen schijnen het blijkbaar moeilijker te vinden dan anderen om door de zure appel heen te bijten en hun misplaatste trots opzij te zetten. Ik vind misplaatst hier wel degelijk het goede woord aangezien diezelfde relschoppertjes dikwijls profiteren van ons sociale systeem.

Van mij hoeven ze zich btw ook niet te assimileren, ik ben al blij als er wat diversiteit op de straat rondloopt en dat alles vrijwel zonder incidenten verloopt. Een beetje minder lange tenen in ruil voor het geld dat hen maandelijks toegestopt wordt, dat zou wel mooi zijn.

Je kan dan iig met zekerheid zeggen dat een groot deel compleet faalt in hun opvoeding. Ze maken kinderen die niet aangepast zijn aan de maatschappij waarin ze terecht komen en dat creëert overlast. Ik wil ook niet zeggen dat het eenvoudig is, maar sommige culturen schijnen het blijkbaar moeilijker te vinden dan anderen om door de zure appel heen te bijten en hun misplaatste trots opzij te zetten. Ik vind misplaatst hier wel degelijk het goede woord aangezien diezelfde relschoppertjes dikwijls profiteren van ons sociale systeem.

Van mij hoeven ze zich btw ook niet te assimileren, ik ben al blij als er wat diversiteit op de straat rondloopt en dat alles vrijwel zonder incidenten verloopt. Een beetje minder lange tenen in ruil voor het geld dat hen maandelijks toegestopt wordt, dat zou wel mooi zijn.

Totaal mee eens.

Vele autochtone marginalen zijn even aso als sociaal zwakkere allochtonen, dus denk dat de oorzaak wel elders ligt dan hun cultuur of ras.

K*t voor die jongen btw, maar ik zie nergens dat marokkanen ervoor verantwoordelijk zijn ???

Vele autochtone marginalen zijn even aso als sociaal zwakkere allochtonen, dus denk dat de oorzaak wel elders ligt dan hun cultuur of ras.

K*t voor die jongen btw, maar ik zie nergens dat marokkanen ervoor verantwoordelijk zijn ???

Nee, dat zie je nergens. Een Marokkaan is zijn vriend aan het doodslaan met een steen en hij wil hem gaan redden. Hij let even niet op omdat zijn vriend aan pulp wordt geslagen en wordt gegrepen door een trein. Een loutere toevalligheid waar de Marokkaan niks mee te maken heeft. :rolleyes:

Het is trouwens wel episch hoe vaak men hier het woord "Marokkaan" fout spelt.

Vooral leuk als 15 jarige kneuters heel overtuigend willen zijn.

Ik ben van mening dat de huidige generatie Marokkanen niet in Nederland hoort, blijkbaar hebben ze zo veel moeite met ons systeem dat iets in hun weigert mee te werken. Dit kun je niet verhalen op "racisme" of alles over 1 kant scheren, ik zie het vaak zat en de kranten staan er vol mee.
O man wat ben jij een vervelend kruimeltje, begin je weer met je spellen fl**ker toch eens op man. Elke keer als ik jou voorbij zie komen heb je het wel over de nederlandse taal, daar gaat het hier niet over lik me hol ventje!!!:mad:

Nee, dat zie je nergens. Een Marokkaan is zijn vriend aan het doodslaan met een steen en hij wil hem gaan redden. Hij let even niet op omdat zijn vriend aan pulp wordt geslagen en wordt gegrepen door een trein. Een loutere toevalligheid waar de Marokkaan niks mee te maken heeft. :rolleyes:

Maar die relschoppers zijn toch niet verantwoordelijk voor zijn gedrag ? Zijn keuze om al dan niet te reageren ligt volledig bij hem. Ik zeg niet of zijn reactie terecht of niet terecht was, dat boeit mij niet. Het gaat erom dat je niet de relschoppers kan beschuldigen aan de oorzaak van zijn dood, want die hebben hem niet geduwt of wat nog allemaal. Alles wat de slachtoffer gedaan heeft, lag onder zijn controle.

Ook is het niet duidelijk om te zeggen dat zijn vriend 'doodgeslagen' werd. (al doet dat er weinig aan toe, maar je moet niet de zaken erger weergeven zodat de actie van die gast 'extra' gewaardeerd wordt)

Wist ik allang. Maar wat schiet je op met zo'n topic? Het is nu eenmaal een feit dat die jongens veel ellende aanrichten. Al dat soort tuig moet gewoon aangepakt worden, maakt niet uit of ze Marokkaans, Fins of Nederlands zijn.

Als een bepaald segment uit de maatschappij constant afwijkend gedrag vertoond is het toch niet verkeerd om dat te benoemen bij zijn naam? Blijkbaart schort er dus iets in dat bepaalde segment aan opvoeding. Ik zie niet aan waarom dat niet benoemd kan worden. Het is niet dat het persé moet, maar het zijn toch gewoon de feiten.

O man wat ben jij een vervelend kruimeltje, begin je weer met je spellen fl**ker toch eens op man. Elke keer als ik jou voorbij zie komen heb je het wel over de nederlandse taal, daar gaat het hier niet over lik me hol ventje!!!:mad:

Stel je niet zo aan.

Je hebt gelijk, ik heb er meerdere malen wat over gemeld maar niks schokkends verder. Het is uiteraard geen taal forum maar van die belerende stukken tekst vol spel fouten staat ook knullig, niet?

Ik denk dat de beschikbaarheidsheuristieken, representativeitsheuristieken en de confirmatineiging voor de meeste ellende zorgen. Werk daaraan.

I'm serial.

Maar die relschoppers zijn toch niet verantwoordelijk voor zijn gedrag ? Zijn keuze om al dan niet te reageren ligt volledig bij hem. Ik zeg niet of zijn reactie terecht of niet terecht was, dat boeit mij niet. Het gaat erom dat je niet de relschoppers kan beschuldigen aan de oorzaak van zijn dood, want die hebben hem niet geduwt of wat nog allemaal. Alles wat de slachtoffer gedaan heeft, lag onder zijn controle.

Ook is het niet duidelijk om te zeggen dat zijn vriend 'doodgeslagen' werd. (al doet dat er weinig aan toe, maar je moet niet de zaken erger weergeven zodat de actie van die gast 'extra' gewaardeerd wordt)
Zijn vriend was op dat moment al zwaargewond. Als dit voorval er niet geweest was, was die rammeling wss gewoon doorgegaan. Als je ziet dat je vriend zwaargewond is en nog steeds geslagen wordt met een steen kan je er imo vanuit gaan dat ze hem aan het doodslaan zijn. Het is dan bijna je plicht om hem te helpen.

Ik begrijp trouwens niet waarom je hen in bescherming neemt. Zie je nu zelf niet dat de schuld hiervoor volledig bij de Marokkanen ligt? Zij hebben 2 mensen op een levensgevaarlijke manier gemolesteerd en verminkt. Niet dat het voor mij van belang is, maar als ze dat niet zouden gedaan hebben zou er al niemand op de sporen geweest zijn in de eerste plaats. Ze zijn dus zowel rechtstreeks als onrechtstreeks 100% verantwoordelijk wat mij betreft. Dit wil niet zeggen dat ik elke Marokkaan hiervoor zal aanzien, bijlange niet.

Ik vind dit gewoon moord...

alle aangehouden marokkanen medeplichtig stellen aan doodslag en max straf geven, einde verhaal!
:mad:

Ik vind dat ze volledig verantwoordelijk zijn en dat dit idd gelijk staat aan moord.. Zoals Guardian zegt: als die marokkanen niemand aanvielen was er ook niemand op de sporen.

Terug
Naar boven