AndroidHealthClinic

Breaking News Jongens die geschept werd door intercity werden achterna gezeten door Marokkanen!!!

Waar het gebeurd is, boeit toch niet zoveel ? Er kan overal zoveel zaken mislopen waar ze geen controle op hebben. Als ze op straat vochtten, kon er een auto voorbijrazen. Als ze op het stoep vochtten, kon er een 'pita kebab' reclamebord op hun kop vallen. Allemaal zaken die niemand daarvoor verantwoordelijk is.

Je hebt enkel controle over je eigen lichaam en je kan daardoor enkel verantwoordelijk worden gesteld voor de zaken die je zelf hebt uitgestoken.

Denk ook niet dat het juridisch mogelijk is om dood door schuld er aan vast te pinnen.

Waar het gebeurd is, boeit toch niet zoveel ? Er kan overal zoveel zaken mislopen waar ze geen controle op hebben. Als ze op straat vochtten, kon er een auto voorbijrazen. Als ze op het stoep vochtten, kon er een 'pita kebab' reclamebord op hun kop vallen. Allemaal zaken die niemand daarvoor verantwoordelijk is.

Je hebt enkel controle over je eigen lichaam en je kan daardoor enkel verantwoordelijk worden gesteld voor de zaken die je zelf hebt uitgestoken.

Als ik me r'dam alexander goed voor de geest haal is dat een gewoon perron waar je niet zo maar op gaat vechten als weldenkend mens.
Maar je hebt gelijk dat het een factor is die je als beschonken personen wellicht niet in acht neemt.

Het woordje Marokkaan valt en gelijk week bijna 10 pagina's in 1 dag :roflol: Als die arme Afrikanen eens wisten wat ze teweeg brengen in de zielen van de tere Hollanders... :roflol:

Nu je het zegt, Afrikanen slaan een goed figuur in onze gallery.

Gorilla-Monkey ik smeek je op mijn blote knieën hier en nu ''Laat het ophouden''.

Dat de media zijn smoel dicht houdt en het woordje Marokkanen niet eens durft te noemen. Nee dat is racistisch dat weet je onderhand toch wel?

En dat de politie deze zaak geen misdrijf noemt maar een ongeluk vind ik al helemaal belachelijk. Dit is gewoon pure moord.

;)

jammer dat we G0rillor de mond gesnoerd hebben ...hij had nog zoveel meer kunnen zeggen

Laatst bewerkt:
Maar als we het even van de andere kant bekijken. Zo'n gast die er dan voor kiest om een treinspoor op te rennen.. dat is blijkbaar niet 'the sharpest tool in the shed'.. is dit niet gewoon natuurlijke selectie?

het zullen de roetjes weer eens zijn.....altijd die roetmopjes....

(no racist)

Maar als we het even van de andere kant bekijken. Zo'n gast die er dan voor kiest om een treinspoor op te rennen.. dat is blijkbaar niet 'the sharpest tool in the shed'.. is dit niet gewoon natuurlijke selectie?

Als je bezopen bent en je maat wordt met een steen bewerkt, heb je toch een aardig excuus lijkt me.

Bezopen onder een trein rennen = Fail.

Trein, steen, trein, steen, trein, steen..

Ik kies........

TREIN!

Natuurlijk wel. Maar gezien de statistieken kun je niet ontkennen dat het meer onder de allochtonen speelt dan autochtonen.

Wordt ontkend dan? Allochtonen wonen gemiddeld ook meer in wijken waar van oudsher criminaliteit meer voorkomt. Behalve jouw gezellige volkswijk dan.

Onzin. Alsof we hier in Amerika leven waar zoveel armoede is dat je moet stelen om te overleven. Nee, in Nederland hoeft niemand honger te hebben en iedereen heeft recht op onderdak.

Criminaliteit van de Marokaanse jeugd is meer uit verveling en om stoer te doen. Dit moet de kop in worden gedrukt.

Alsof alle criminaliteit voorkomt uit armoede. Urbanisatie zorgt er voor dat mensen dichter op elkaar gaan wonen en dat de sociale controle afneemt. Dat is een voedingsbodem voor criminaliteit, altijd al geweest en ook voor de grote migrantenstromen had je in de steden hele wijken die je maar beter kon mijden als brave burger.

On-topic, de politie is bezig met het bestuderen van de beelden en ooggetuigenverslagen aan het doornemen. Het lijkt me dan ook wat voorbarig om blind te varen op de getuigenis van 1 persoon.

Terug
Naar boven