XXL Nutrition

jongens gecastreerd door de kerk

Omdat de ****ing katholieken ook helemaal niet de bijbel gebruiken voor hun regels maar dat allemaal zelf verzinnen.
In de bijbel staat toch ook niet dat er een paus moet zijn.

18 En Ik zeg u, dat gij Petrus zijt, en op deze petra zal Ik mijn gemeente bouwen en de poorten van het dodenrijk zullen haar niet overweldigen. 19 Ik zal u de sleutels geven van het Koninkrijk der hemelen, en wat gij op aarde binden zult, zal gebonden zijn in de hemelen, en wat gij op aarde ontbinden zult, zal ontbonden zijn in de hemelen.
Matteüs 16:18-19

18 En Ik zeg u, dat gij Petrus zijt, en op deze petra zal Ik mijn gemeente bouwen en de poorten van het dodenrijk zullen haar niet overweldigen. 19 Ik zal u de sleutels geven van het Koninkrijk der hemelen, en wat gij op aarde binden zult, zal gebonden zijn in de hemelen, en wat gij op aarde ontbinden zult, zal ontbonden zijn in de hemelen.
Matteüs 16:18-19

petrus is de paus?

Ik heb weinig verstand van de theologische verklaring, maar het is zowel in protestantse visie als in katholieke visie op te vatten. Het is niet zo dat het katholicisme wat lult.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 20:52 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Als het niet van God komt, blijft het niet bestaan. Zo simpel is het.

God bestaat, Jezus bestaat en de Heilige Geest bestaat. Ik had beter gekozen van "houd geen stand", ik heb genoeg gezien.

Denk je dat misbruiken ook maar iets met God te maken heeft? Dat God homo's niet lief zou hebben? Wie zulke dingen doen of uitspraken hebben en zeggen dat ze christelijk zijn slaan de plank vreselijk mis.

• Topic Starter Topic Starter
God bestaat, Jezus bestaat en de Heilige Geest bestaat. Ik had beter gekozen van "houd geen stand", ik heb genoeg gezien.

Denk je dat misbruiken ook maar iets met God te maken heeft? Dat God homo's niet lief zou hebben? Wie zulke dingen doen of uitspraken hebben en zeggen dat ze christelijk zijn slaan de plank vreselijk mis.

bewijs eens aan mij dat god bestaat

je kan niet zeggen bewijs dat hij niet bestaat
ik heb een onzichtbare draak, bewijs dat die niet bestaat

kinderachtig, geloof is geloof, zit hem in het woord.

Je bent dom als je denkt dat vanuit chaos iets moois als de wereld met al zijn perfecte orchanisme is ontstaan door een ****ing knal.

out.

• Topic Starter Topic Starter
deze discussie trekt idd weer op niks. geloof is gewoon bedacht om de domme mens onderdanig te houden (vroeger dan)
ook out. geloof wat je wil geloven

Ik moet het bewijzen? Vraag het God zou ik zeggen?? Heb je je nog nooit afgevraagd waarom je zo stelling nee antwoord op het bestaan van God? Krijg je het voor elkaar om een stuk in de bijbel te lezen, zonder dat je je ergert of irriteert? Ik kon het tijden niet en als je dat eenmaal beseft ga je je afvragen wie of wat je denken beïnvloed.

Edit: "ook out'? dat is dus precies wat ik bedoel.

kinderachtig, geloof is geloof, zit hem in het woord.

Je bent dom als je denkt dat vanuit chaos iets moois als de wereld met al zijn perfecte orchanisme is ontstaan door een ****ing knal.

out.

Inderdaad, daarom kunnen we beter kiezen voor een verzameling teksten waarin sprake isvan sprekende slangen, reuzen, mensen die 1000 jaar oud werden en magie.

Het heet gelofen als het echt bestond hete het zekerweten

Deed het zeer of werden jullie verdoofd ofzo?

Ben ik de enige die deze banner krijgt bij dit topic?
4573230162721491224.jpg
:(

Terug
Naar boven