MuscleMeat

Jongeren mishandelen mindervalide vrouw in Zutphen

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Jongeren mishandelen mindervalide vrouw in Zutphen
Een groep jongens heeft dinsdag in het Nederlandse Zutphen een mindervalide vrouw in een scootmobiel, een gemotoriseerd wagentje, mishandeld. De vrouw liep twee gebroken ribben en een gekneusde rechterhand op en moest enige tijd in het ziekenhuis blijven, zo heeft de politie woensdag laten weten.

De 49-jarige vrouw uit Zutphen reed achter de jongens op het fietspad. Toen ze vroeg of ze er langs mocht, trokken de jongeren haar uit de scootmobiel en schopten en sloegen haar. Het gaat om zes jongens tussen de veertien en zestien jaar. De politie heeft nog niemand aangehouden en roept getuigen op zich te melden. (anp)

Hoe laag kan je vallen zeg?

Geen idee hoe hoog zo'n scootmobiel is, dus weet niet hoe laag ze gevallen is

de politie zoekt getuigen..

die mogen ze dan ook gelijk opknopen. als je zoiets ziet gebeuren blijf je toch niet staan?

de politie zoekt getuigen..

die mogen ze dan ook gelijk opknopen. als je zoiets ziet gebeuren blijf je toch niet staan?

Hier sluit ik me volledig bij aan. Elke keer als ik denk dat het niet nog laffer kan, hoor je wel weer zo'n bericht als deze.

Ome Dave woont in Zutphen:D, er zullen dan ook snel 6 plaatsgenoten spoorloos verdwenen zijn en een aantal weken later opduiken in de IJssel;) :mad:.

Misschien deed ze rascistisch tegen die jongens?

Gewoon ****ing eerloos
Hebben die mensen geen eer?
Hoe kun je iemand aanvallen met een groep?

:( Triest verhaal weer.
Ik kan me niet voorstellen dat een normaal mens zoiets doet.

;) Zutphen stond jaren lang in de top 10 van meest criminele steden en dat is niet omdat Ome Dave er woont:D, volgens mij zijn we hier Amsterdam nog eens voorbij gestreefd een aantal jaren terug:( .

Er is weleens onderzoek naar gedaan, Zutphen en omg. blijkt buiten protioneel veel instellingen te hebben (gevangenissen, verslaafdenzorg, geestelijke gezondheidzorg, pedagogische jongeren instituten etc.), relatief
weinig hoog opgeleiden en een hoger pecentage dan vergelijkbare gemeenten
m.b.t. laag opgeleide/werkloze allochtonen. Veel volk, die ooit verbleven in de voorgenoemde instellingen zijn blijven hangen b.v............
Degenen die het iets beter hebben trekken naar de rand van de stad (betere wijken) of verlaten Zutphen;) .

Het verbaast me ook nooit als ik Zutphen weer eens voorbij zi komen op Opsporing Verzocht:D. Maar zeer trieste zaak dat weer.......:(

Misschien deed ze rascistisch tegen die jongens?

Zo is dat. Iemand mag invalide zijn, als iemand tegen mij zegt terug naar je eigen land, zou ik ook boos worden. Tja, en bepaalde bevolkingsgroepen uiten dat nu eenmaal buitengewoon gewelddadig.

wat een zielige gasten, ik ben blij voor ze dat ik het niet gezien heb.

Het waren jongens met een lichtgetint uiterlijk.....

Zo is dat. Iemand mag invalide zijn, als iemand tegen mij zegt terug naar je eigen land, zou ik ook boos worden. Tja, en bepaalde bevolkingsgroepen uiten dat nu eenmaal buitengewoon gewelddadig.

ik vroeg me al af waneer men de allochtone kaart ging trekken.

;) Zutphen stond jaren lang in de top 10 van meest criminele steden en dat is niet omdat Ome Dave er woont:D, volgens mij zijn we hier Amsterdam nog eens voorbij gestreefd een aantal jaren terug:( .

Er is weleens onderzoek naar gedaan, Zutphen en omg. blijkt buiten protioneel veel instellingen te hebben (gevangenissen, verslaafdenzorg, geestelijke gezondheidzorg, pedagogische jongeren instituten etc.), relatief
weinig hoog opgeleiden en een hoger pecentage dan vergelijkbare gemeenten
m.b.t. laag opgeleide/werkloze allochtonen. Veel volk, die ooit verbleven in de voorgenoemde instellingen zijn blijven hangen b.v............
Degenen die het iets beter hebben trekken naar de rand van de stad (betere wijken) of verlaten Zutphen;) .

Het verbaast me ook nooit als ik Zutphen weer eens voorbij zi komen op Opsporing Verzocht:D. Maar zeer trieste zaak dat weer.......:(

ik doe met je mee

Terug
Naar boven