XXL Nutrition

Nieuws Jongeren verdrijven politie met projectielen in Anderlecht

Dat is ook een mogelijkheid. Maar ik neem niet altijd voor 'hen' op, alleen wanneer ze onterecht beschuldigd worden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er dan zo grappig ? Alsof je zoiets kan uitsluiten ???

@ big T: en zal ik maar afkomen met 'vooroordeel'.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Politie heeft een controle gedaan, ik zie niet in wat daar mis mee is, en ik zie al helemaal niet in waarom ze die controle niet gewoon professioneel zouden doen. Je zoekt spijkers op laag water, en waarom? Dit is overduidelijk tuig, waarom verdedigen?

Het is niet duidelijk af te lezen wat de aanleiding was. Moest het enkel een onschuldige controle zijn en niks anders, dan zou ik hun actie niet goedkeuren. Maar ik ben niet zeker of het een onschuldige controle was en dit leid ik af omdat er zo'n groot oproer is ontstaan.

Misschien moeten ze eens bellen met Rotterdam en dan vragen naar Abou :thumbs:

Het is niet duidelijk af te lezen wat de aanleiding was. Moest het enkel een onschuldige controle zijn en niks anders, dan zou ik hun actie niet goedkeuren. Maar ik ben niet zeker of het een onschuldige controle was en dit leid ik af omdat er zo'n groot oproer is ontstaan.
In Frankrijk zie je net hetzelfde. Politie zit achter een jongere aan, die rijdt zich vervolgens dood in de achtervolging (door eigen rijgedrag) en heel de stad moet eraan geloven. We hebben het hier niet over brave jongens, dit is straattuig dat gewoon zit te wachten op een excuus om te kunnen rellen.

Laat de politie gewoon surveilleren met m16's en wat honden, zet wat sluipschutters op wat willekeurige daken bij relplekken, allemaal standaard kogelvrijvest, helm op de kop en ME-schild. tasergun er nog bij en alle politiewagens laten bepantseren of iig een pantserschild voorop, en ten slotte nog de straffen verhogen op crimineel gedrag dan zal het snel genoeg over zijn.

Laat de politie gewoon surveilleren met m16's en wat honden, zet wat sluipschutters op wat willekeurige daken bij relplekken, allemaal standaard kogelvrijvest, helm op de kop en ME-schild. tasergun er nog bij en alle politiewagens laten bepantseren of iig een pantserschild voorop, en ten slotte nog de straffen verhogen op crimineel gedrag dan zal het snel genoeg over zijn.

inderdaad.

alleen spijtig genoeg denken linkschmensen dat je dit oplost door foei te zeggen en een kopje thee met ze te gaan drinken.

wordt eens tijd dat ze wakker worden.

en met wat geluk gaan er een paar geweren op onverklaarbare wijze af in de massa :o

In Frankrijk zie je net hetzelfde. Politie zit achter een jongere aan, die rijdt zich vervolgens dood in de achtervolging (door eigen rijgedrag) en heel de stad moet eraan geloven. We hebben het hier niet over brave jongens, dit is straattuig dat gewoon zit te wachten op een excuus om te kunnen rellen.

Ik ken die situatie goed en dat is idd een mogelijkheid. Maar je weet niet dat het effectief zo is gegaan, bega je dan geen vooroordeel ?

Waar we wel zeker een conclusie uit kunnen trekken is dat de relatie tussen die jongeren en de flikken behoorlijk ****ed up is dat het moet leiden aan zoiets dwaas.

Het is echt niet meer te doen daar in Brussel. Je moet maar eens scheef kijken naar die ventjes en ze beginnen direct ambras te maken. Ze zouden beter eens zoals toen bij de voetbalrellen bij Euro 2000 de nultolerantie in Brussel terug invoeren!

Waar we wel zeker een conclusie uit kunnen trekken is dat de relatie tussen die jongeren en de flikken behoorlijk ****ed up is dat het moet leiden aan zoiets dwaas.
Vooroordeel? Alsof de reactie normaal zou zijn als het vanwege een fout van politie zou zijn. Ik kan van jou trouwens net zo goed zeggen dat je een vooroordeel hebt tegenover de politie dan.

Mijn post was dan ook bedoeld om een alternatieve verklaring te geven die even goed van toepassing zou zijn, maar was natuurlijk niet serieus bedoelt als dé verklaring (anders zou ik idd dezelfde fout maken) :D

Moest het effectief de schuld zijn van de flikken zou ik mijn schouders ophalen voor hun actie.

klopt. daarom ook naar marokko sturen. of gewoon een paar neerschieten, daar schrikken ze wel van.

Haha, de integratie onmiddelijk stopzetten is de enige oplossing, de gevangenis is een leerschool voor de criminaliteit dus dat "hard aanpakken" wat volgens rechts het probleem zou oplossen is pure onzin.

Medievel heeft het door dankzij ervaring :p

Echt waar cyan dat je het opneemt voor de arme inwoonertjes van anderlecht is gewoon te belachelijk voor woorden. Het is daar allemaal crapul dat te pas en te onpas relt voor de domste reden eerst .

En spreek uit eigen ervaring als het over grond gebied anderlecht gaat.
Aantal jaar geleden gingen wij op school uitstap naar korperwelten. Aangezien dit een educatieve uitstap was en verplicht gingen de paar turkse jongeren mee . Alleen deze bleven aan de ingang staan en dat was ok voor de directie maar niet voor mohamed en ali uit maroko die toevallig voorbij kwamen . En deze jongens begon uit te schelden dat ze een schande waren terwijl ze niet mis deden maar ze gingen door. Toen we terug naar de bus gingen kwamen deze Oh zo onschuldige jongens terug met ijzeren staven en dergelijke toen is het uit gedraaid in een knok partij bus tegen 3a4man. Hierna werd de bus ook nog bijna klem gereden door een auto met jawel weer van deze onschuldige jongens in en zijn we ternauwernood aan een ongeluk ontsnapt.
Dit in gedachte nemend dat dit 5 jaar geleden was en de toestand alleen maar erger is geworden is het volgens mij voldoende om begginen te relen als de politie enkel een controle doet op de verkeerde groep .

Daarom steun ik ook het voorstel van napalm of dergelijke want dit is onhandelbaar tuig en als je het voor hun opneemt zegt het veel over jou of je naïviteit waar je mee voor de dag komt. Terug sturen en laat hun ginder maar wat gaan gooien naar de politie zitten ze samen met cekaki op hotel gezellig toch :D

In zulke omstandigheden moet de ME een vrijbrief krijgen om te taseren, knuppelen en rubberen kogels af te vuren. Inclusief traangas en eventueel wat honden. Geen medelijden maar hard afstraffen, jammer voor gebroken neuzen en verbrijzelde oogkassen, ze kozen er zelf voor.

Terug
Naar boven