MuscleMeat

Politie Anderlecht bijna in hinderlaag gelokt

Zie ze kijken teveel tv en denken dat ze n*gers zijn.
n*gers kan ik begrijpen dat ze daar van armoede wel zo een dingen uitsteking.
Alhoewel dat ze meer geld en eten hebben dan bepaalde mensen in andere landen.
En op discriminatie kunnen ze t al niet meer steken met een n*ger als president.
Maar hier mer die royale uitkeringen moeten ze toch niet zagen of klagen.

Dus ik vermoed,ze vervelen zich en willen veel geld en 'respect' dus doen ze maar zo een dingen.
Natuurlijk wordt discriminatie ook als middel gebruikt om achter hun daden kracht te zetten.
Als je zo een dingen niet doet gaan de mensen niet discrimineren kan ik maar zeggen.

Misschien in die wijk een avondklok in stellen en met zeer groot aantal agenten patrouilleren.

Goed luisteren jongens, Cools verteld wel even hoe de vork in de steel zit.

Laatst bewerkt:
Lekker links blijven stemmen komt alles goed daar :D

In de USSR hadden ze het niet gedurfd hoor...:D

Keihard aanpakken die gasten, direct berechten, rotzooi laten opruimen, flinke boete en voor de minderjarigen ook een flinke boete voor de ouders....en allemaal opsluiten. Gaan er dan meer het doen...dan pak je die ook op...zelfde riedeltje...net zolang tot ze de boodschap begrijpen of ze allemaal achter de tralies zitten.

Laatst bewerkt:
In de USSR hadden ze het niet gedurfd hoor...:D

Keihard aanpakken die gasten, direct berechten, rotzooi laten opruimen, flinke boete en voor de minderjarigen ook een flinke boete voor de ouders....en allemaal opsluiten. Gaan er dan meer het doen...dan pak je die ook op...zelfde riedeltje...net zolang tot ze de boodschap begrijpen of ze allemaal achter de tralies zitten.

communism gets shit done . :D

Daar gaat het al een hele tijd slecht, maar ieder feit dat ik lees, moet ik toch even zeggen. Waar zijn we toch mee bezig. Precies de Bronx, als je die foto van youtube ziet staan. Wat hiphoppers op de voorgrond, en dan het verhaal lezen.

edit: crap dat filmpje is van akon, maar had het niet bekeken, zag alleen die foto staan, dacht dat dat beelden van de scene zelf was.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven