XXL Nutrition

||Jonko's|| Road to Redemption

Jonko

Colossal Veteran
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2
Hier is dan mijn nieuwe log. Knallennnnnn!

Afgelopen jaar was een jaar vol blessures, het nieuwe jaar zal blessureloos zijn. Bijna vanaf het begin dat ik train heb ik blessures gehad, mn linker pols meerdere malen. Na een foto laatst ben ik erachter gekomen dat er een kleine verkalking zit, waardoor ik nogal snel blessures aan die pols krijg. Ook mn peesontsteking laatst kwam hierdoor. Doordat mn rechterhand in het gips zat [middenhandsbeentje gebroken], moest ik mijn linkerhand voor alles gebruiken [ja grappenmakers, zelfs voor rukken]. Naast dat ben ik een maand of 3-4 terug op mn knie gevallen, op het stukje onder de patella. Ik heb afgelopen week voor de eerste keer met redelijk gewicht weer kunnen squaten. Voelde goed, heerlijk weer om te squaten, al moest het in het smithrek door een gebrek aan een squatrek. Ook heb ik tijden last gehad van een pijn in mn rechteronderarm, vooral tijdens curls. Het terugleggen was nog het pijnlijkste, flinke steken in mn onderarm gehad toen. Dit is nog steeds niet 100% goed voel ik, dus hiermee kijk ik ook nog uit.

Maargoed, dat was het blessurepraatje. Vanaf begin Januari ga ik echt knallen. Recht op mijn doelen af!! Een van de doelen zal zijn om deze zomer 85 kg te wegen met een BF van 8-10%. Er zal dus een kleine cut komen, maar niet diep. Ik zat voor mijn botbreuk op een 80 kg, met een % of 11, dus ik heb een flinke weg te gaan. Ik ben goed aan het herstellen nu, massa is nog niet helemaal terug, maar het gaat de goede kant op. Mijn grootste doel is om 2009 wedstrijden mee te draaien, welke het gaan worden weet ik nog niet. De YBF zal et niet worden... :).
Mijn stats nu:
1.70
76-78 kg ongeveer
15% gok ik
Ik weeg al tijden niet, en zal dit ook niet snel meer doen. Pas als ik denk dat ik bij mn doel zit, of iig mn doel nader. Wel zullen er fotoupdates komen in dit log. Ook komen er videos :D.

Door mn werk heb ik alle tijd om te eten en te trainen [kies zelf werktijden], dus ik kan me er volledig op storten. Ik heb ervoor gekozen om mn trainingen korter te maken, en meer te verdelen. Sommige dagen zal ik dan ook 2 keer trainen.

Maandag
-ochtend Benen
-middag
-avond Kuiten
Dinsdag
-ochtend Schouders+Traps
-middag 30 minuten Cardio
-avond
Woensdag
-ochtend Rug
-middag
-avond Kettlebell
Donderdag
-ochtend Borst
-middag
-avond Triceps+Buik
Vrijdag
-ochtend Biceps
-middag
-avond Quadriceps + 30 minuten cardio
Zaterdag
-ochtend
-middag Deadlift+Rear Delts
-avond
Zondag
RUST

Ik ben de afgelopen tijd al een beetje hiernaartoe aan het werken, het voelt iig al goed. Ben zelf erg benieuwd hoe ik hier op reageer. Herstellen zal moeilijker zijn, maar het moet lukken. Als het niet werkt voor me zal ik het gaan aanpassen.
Quads en traps heb ik apart erbij gedaan, ik merk dat ik met 2 keer per week de benen aanpakken meer progressie pak. Hams pak ik met de kettlebell training al genoeg mee. Traps pak ik ook extra aan, doe ik al een tijd, hebben ze nodig ^^

Laatst bewerkt:
Ik kijk al uit naar je trainingen!

Sucses swa :wl:

Veel succes!

Veel succes!

Succes!
Maar zou je de dinsdag niet beter de cardio direct na je schoudertraining doen?

• Topic Starter Topic Starter
Succes!
Maar zou je de dinsdag niet beter de cardio direct na je schoudertraining doen?

Zou kunnen, opzich maakt het weinig uit. De cardio in mijn schema zal ik niet altijd die tijd doen, kan zijn dat ik er na een gewone training zin in heb. [zin hebben in cardio zal nooit gebeuren, maar toch :p]

Hehe paar maanden geproefd aan trainen met Ries en het is nu over.

Ach ooit word je wel een grote knul:D

Succes Jonko!

Succes!

Succes Jonko, dat je maar weer een (gezond) beestje mag worden :kiss:

Succes :thumbs:

Ik snap ook niet goed wat je met die rage dingen moet:)
Maar als jij daar gelukkig van word;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo rage? Kettlebells worden al heel lang door Russische sterke mannen en gewichtheffers gebruikt.

sory maar elke kettlebell maniac die ik al heb gezien, leek nu niet echt op een uitgehouwen brok spier.

Terug
Naar boven