- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
als ik bij jou ben wel want jij drinkt niet door .....en er zijn getuigen

hier is het altijd half vol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dus woensdag/donderdag, een van die 2.
had net hetzelfde ongveer een grote maand gelede
ook echt pijnlijke steken als ik de barbell teruglegde enzo. dat komt doordat je onderarm spieren minder ontwikkelt zijn dan je biceps
ik heb men onderarmen keihard getraind en wat bijgetrokken met men biceps en kan nu weer vrolijk bicep curls gaan doen, zo zwaar ik maar wil
.Veel succes Jonko, maar waarom weeg je je niet meer?

Mid deze week, in het nieuwe jaarDus woensdag/donderdag, een van die 2.
De spannninnnnggggggggg![]()

Waarom wel? Pas als ik in wedstrijdvoorbereiding zou zitten ga ik dat doen. Het geeft voor mij niet echt een meerwaarde. Als ik in de spiegel en qua kracht zie dat ik vooruit ga vind ik het goed
@thomas: thx

Waarom wel? Pas als ik in wedstrijdvoorbereiding zou zitten ga ik dat doen. Het geeft voor mij niet echt een meerwaarde. Als ik in de spiegel en qua kracht zie dat ik vooruit ga vind ik het goed
@thomas: thx
laat het hier weten als je er wat aan gehad hebt 
onderarmen brandde nog een uurtje na 
nice welke van die coc - ers heb je trouwens precies ?
ben je begonnen met de trainer of niet?
Altijd leuk die eerste trainingen van het nieuwe jaar. Succes.

. Heb ook aan mn rug en hams spierpijn van gister. Onderarmen voel ik ook goed, en beetje biceps zelfs. Cable Crossover lijkt licht, maar de pulleys bij ons zijn anders met gewicht aangegeven. 10 kg voelt als 20-25 normaal.
heb er zin in 
Vanochtend:
Borst:
BP
20 x 60 [warmup]
10 x 70
10 x 80
6 x 80
Inclined BP
2 x 10 x 60
8 x 70
D-fly
2 x 10 x 16
Cable Crossover Low
2 x 10 x 10
Lekker getraint, voel em goed. Heb ook aan mn rug en hams spierpijn van gister. Onderarmen voel ik ook goed, en beetje biceps zelfs. Cable Crossover lijkt licht, maar de pulleys bij ons zijn anders met gewicht aangegeven. 10 kg voelt als 20-25 normaal.
Vanavond Triceps en Absheb er zin in
![]()

schijnbaar werkt et, mn pecs zijn groot genoeg ^^ Vind het zelf ook fijn, soort pre-exhaust. Als ik het niet zou doen zou ik misschien meer gewicht drukken, maar boeie...20 x 60 als opwarming
Als het voor jou goed werkt?
Je zou toch beter wat energie sparen door bv 20 x 30 te doen en dan direct beginnen aan het zware werk?
It's a long road ahead brada....Ach ja,je hebt er ook behoorlijk lang uitgelegen he.Benieuwd als je eenmaal weer een maandje of 2 verder bent.
![]()