MuscleMeat

||Jonko's|| Road to Redemption

Nog altijd geen training gepost.:D

succes gozer! en ik denk dat ik weet waarom je zo'n pijn hebt aan de onderarmen bij de curls ;) had net hetzelfde ongveer een grote maand gelede ;) ook echt pijnlijke steken als ik de barbell teruglegde enzo. dat komt doordat je onderarm spieren minder ontwikkelt zijn dan je biceps ;) ik heb men onderarmen keihard getraind en wat bijgetrokken met men biceps en kan nu weer vrolijk bicep curls gaan doen, zo zwaar ik maar wil ;).

probeer het eens

Veel succes Jonko, maar waarom weeg je je niet meer?

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes Jonko, maar waarom weeg je je niet meer?

Waarom wel? Pas als ik in wedstrijdvoorbereiding zou zitten ga ik dat doen. Het geeft voor mij niet echt een meerwaarde. Als ik in de spiegel en qua kracht zie dat ik vooruit ga vind ik het goed :)

@thomas: thx

goed bezig jonko :D

Waarom wel? Pas als ik in wedstrijdvoorbereiding zou zitten ga ik dat doen. Het geeft voor mij niet echt een meerwaarde. Als ik in de spiegel en qua kracht zie dat ik vooruit ga vind ik het goed :)

@thomas: thx

graag gedaan gozer! hoop dat het werkt voor je ;) laat het hier weten als je er wat aan gehad hebt ;)

Mn eerste 2 trainingen!!!

Vanochtend:

Rug:

Light Pulldown [warm up]
2 x 15 x 40

Weighted Chins
12 x BW
10 x BW+6
6 x BW+12
5 x BW+16

Wide Pulldown
2 x 12 x 57
8 x 67

Cable Row
3 x 10 x 67

Tussendoor nog wat gripperwerk gedaan, 6 keer de #1 met rechts, met links ging moeilijk. De #2 nog steeds op een cm na :p onderarmen brandde nog een uurtje na :p

Vanavond

Kettlebell:

Swings
1 minuut 16 kg
45 sec 20 kg
30 sec 24 kg

SLDL
20 x 24
15 x 24
10 x 24

Snatch
2 x 30 sec 16 kg [per hand, apart]

Cleans
2 x 30 sec 16 kg [per hand, apart]

Mn eerste KB training weer, er trainde iemand mee waardoor het tempo iets lager lag. Plus de KB's gaan maar tot 24 kg daar. De SLDL ging easy, lekker hoog tempo reps, laatste set lekker langzaam. Van de week heb ik mn eigen KB's daar staan, dus dan kan ik tot 45 kg :D

lekker eerste daggie, lekker getraint en gewerkt.

nice welke van die coc - ers heb je trouwens precies ?
ben je begonnen met de trainer of niet?

nice welke van die coc - ers heb je trouwens precies ?
ben je begonnen met de trainer of niet?

Ik heb de # 1 en 2

meteen begonnen met de 1, eerste 2 coc trainingen kon ik 3 keer met rechts, 1-2 keer met links. Nu, de 3e keer ermee kan ik 6 rechts, keer of 2-3 links.

Altijd leuk die eerste trainingen van het nieuwe jaar. Succes.

Lekker om er weer intekomen

Vanochtend:

Borst:

BP
20 x 60 [warmup]
10 x 70
10 x 80
6 x 80

Inclined BP
2 x 10 x 60
8 x 70

D-fly
2 x 10 x 16

Cable Crossover Low
2 x 10 x 10

Lekker getraint, voel em goed :D. Heb ook aan mn rug en hams spierpijn van gister. Onderarmen voel ik ook goed, en beetje biceps zelfs. Cable Crossover lijkt licht, maar de pulleys bij ons zijn anders met gewicht aangegeven. 10 kg voelt als 20-25 normaal.

Vanavond Triceps en Abs :D heb er zin in :D

20 x 60 als opwarming :scratch:
Als het voor jou goed werkt?

Je zou toch beter wat energie sparen door bv 20 x 30 te doen en dan direct beginnen aan het zware werk?

Vanochtend:

Borst:

BP
20 x 60 [warmup]
10 x 70
10 x 80
6 x 80

Inclined BP
2 x 10 x 60
8 x 70

D-fly
2 x 10 x 16

Cable Crossover Low
2 x 10 x 10

Lekker getraint, voel em goed :D. Heb ook aan mn rug en hams spierpijn van gister. Onderarmen voel ik ook goed, en beetje biceps zelfs. Cable Crossover lijkt licht, maar de pulleys bij ons zijn anders met gewicht aangegeven. 10 kg voelt als 20-25 normaal.

Vanavond Triceps en Abs :D heb er zin in :D

It's a long road ahead brada....Ach ja,je hebt er ook behoorlijk lang uitgelegen he.Benieuwd als je eenmaal weer een maandje of 2 verder bent.;)

:wl:

20 x 60 als opwarming :scratch:
Als het voor jou goed werkt?

Je zou toch beter wat energie sparen door bv 20 x 30 te doen en dan direct beginnen aan het zware werk?
schijnbaar werkt et, mn pecs zijn groot genoeg ^^ Vind het zelf ook fijn, soort pre-exhaust. Als ik het niet zou doen zou ik misschien meer gewicht drukken, maar boeie...
It's a long road ahead brada....Ach ja,je hebt er ook behoorlijk lang uitgelegen he.Benieuwd als je eenmaal weer een maandje of 2 verder bent.;)

:wl:

Ben zelf ook benieuwd. Eerst mn verloren massa, kracht en droogheid terugwinnen. Hopelijk heb ik die in de komende 2 maanden terug :)

Terug
Naar boven