Luukie23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn point is dat de montage van Tarrantino veel tekorten/saaie en zwakke momenten verbergt... en ik vind dat een goedkoop truukje, je gaat pas verantwoord met montage spelen als het echt functioneel in het verhaal past. Desalniettemin kan ik zijn monteerkwaliteiten, zijn uitgekiende camerastandpunten, gevoel voor drama, etc... niet ontkennen...
Als je die goed vind moet je Colors een keer huren, is tien keer beter, wel wat minder humor.
Films :
The Party
Usual Suspects
Star Wars
Schindlers List
Goodfellas
The Great Dictator
(6 omdat ik de laatste er gewoon bij moet hebben staan).
Acteurs :
Peters Sellers
Robert de Niro
Sean Penn
Kevin Spacey
Charley Chaplin
, maar heb the usual suspects nooit echt een fantastische film gevonden, misschien ook wel omdat ik hem pas een jaar geleden voor het eerst heb gezien, maar buiten het leuke raadseltje kan de film me voor geen reet boeien. Alsof hij iets mist, in ieder geval begrijp ik niet dat hij in zoveel filmlijsten zoals imdb zo hoog genoteerd staat.Dit gaat le lijn nek kosten, maar heb the usual suspects nooit echt een fantastische film gevonden, misschien ook wel omdat ik hem pas een jaar geleden voor het eerst heb gezien, maar buiten het leuke raadseltje kan de film me voor geen reet boeien. Alsof hij iets mist, in ieder geval begrijp ik niet dat hij in zoveel filmlijsten zoals imdb zo hoog genoteerd staat.
Als je die goed vind moet je Colors een keer huren, is tien keer beter, wel wat minder humor.
waarom zie ik nergens Chuck Norris en Steven Seagal staan![]()
![]()

1. Apocalypse now
2. Cicade de Deus
3. Amores perros
3. Pulp- fiction
4. The shining
1 Terminator 2
2 Pulp fiction
3 Rocky 4
4 Vanaf hier wordt het toch wel lastig want er zijn er zoveel goed.. bv the descend (fijne horror)
5 Seven / beverly hills cop 2 / coming to america / blade ...
Acteurs
1 Arnold (sorry gaat niet om het acteren maar kijk zijn films toch eindeloos)
2 Stallone (kan iets beter acteren als arnold maar qua motivatie bestaat er niks beter als rocky en rambo)
3 Bruce willis
4 wesley Snipes
5 eddy Murphy