Fitness Seller

Juist voedingsschema of...

Roderick89

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
Beste DBBers :cool:,

Ik ben al een enige tijd aan het inlezen hoe het nu allemaal precies zit met het maken van een goed voedingsschema.
Wat hier allemaal bij komt kijken zoals wat nu wel en niet goed voor je is en hoeveel e/k/v je per dag binnen moet krijgen.

Bijgevoegd heb ik een excel bestand met de voeding die ik de afgelopen weken gemiddeld per dag binnen krijg.
Hier zou ik graag reacties op willen of ik de juiste kant op ga, wat beter kan en wat ik beter kan weglaten.

- De 2x sinaasappel moet een vers geperst jus zijn maar die stond helaas niet in de lijst.

Naast de voeding die in het excel bestand zijn weergegeven drink ik zo'n 1.5 liter water per dag, neem ik vitaminepillen, omega-3 en L-glutamine.

Hoop hier graag wat verbeterpunten op te pikken.

Gr.:thumb:

Bijlagen

Wat is je doel? Je eet nu zo te zien rond je onderhoud, je kan denk ik beter echt een keuze maken om te gaan cutten of bulken. Verder vind ik je vetten wel erg laag, er wordt toch vaak ~1gram vet per kilo lichaamsgewicht aangeraden. Daar zit je wel erg ver onder. Je kan dan gewoon wat lager in koolhydraten gaan. En die kipfilet bak je die nog in olijfolie oid? Dan kan je dat nog erin zetten en zit je dus werkelijk misschien al wat hoger in vetten.

Ik zou je dag eindigen met kwark, langzame eiwitten voor de nacht. Wissel je die laatste 2 maaltijden even om oid.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor je reactie,

Ik heb een tijdje gebulkt en op de 3500 calorieën gezeten per dag. De bedoeling nu is om te cutten, ik heb daarom de punten waarop jij me hebt gewezen veranderd.

-Daarnaast heb ik me weightgainer weggehaald.
-Een maaltijd met kip en rijst gewisseld voor twee pistoletjes met kipfilet.
-De tonijn in eigen nat gewisseld naar tonijn in olie.
- 's Morgens 30g whey ipv 50g.
- Tot slot een glas melk minder op een dag.

Hoop dat het zo beter is!

Ga dit wel missen:p

Bijlagen

Terug
Naar boven