Fitness Seller

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010 Maastricht

Brickmen

Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
104kg
Eerste wedstrijd JBC Cup 04-04-2010 Maastricht

Even voorstellen,

Ik heet gabi en ik ga 4 April meedoen met de JBC..
Train de laatste jaren samen met Khalid en Robin in Almere en heb het erg naar mijn zin daar..
Het is mijn eerste wedstrijd en ik ga ervoor...
Zag dat er veel mensen mee gaan doen en wens iedereen succes..
Ik doe mee met de masters en ook mijn gewichtsklasse..
tot dan

gabikhalidrobin.jpg

Afbeelding 1696.jpg

robin2.jpg

gabibody.jpg

hamstring.jpg

Laatst bewerkt:
succes!
hoe oud moet je zijn voor de masters?
heb interesse om een keer mee te doen.

• Topic Starter Topic Starter
vanaf 40 jaar

fotos

nog een paar oude fotos..

DSC02237.jpg

Afbeelding 1672.jpg

Fotos van vandaag.. 4 weken voor JBC

nog 4 weken dieeten ben ik klaar voor de strijd.. ben benieuwd wie er met de masters mee doet en mijn gewichtsklasse..
Zit nu op 6% vet en ga nog lager..

javi2.jpg

javi1.jpg

goed opweg hoor! :) Ben benieuwd hoe je het gaat doen :thumb:

Top fysiek. Komt helemaal goed!

Thanks

Bedankt voor jullie reactie..
Doe mijn best.. meer kan je niet doen..
Moet wel zeggen dat Robin Brantz en Khalid mij zeer goed helpen en het mogelijk hebben gemaakt dat ik er nu zo uit zie..
Ze zijn zeer streng en je moet echt door het uiterste gaan.. maar goed dat is gewoon deze sport..
We zullen idd zien wat het 4 april gaat worden..
Ga komende 2 weken weer massa opbouwen en daarna weer naar beneden.. blijf nu toch rond de 5% en zal op de wedstrijd wel rond de 3 zitten.. zal erg diep gaan.. het is mijn eerste wedstrijd en zal dan meer van leren voor de toekomst..
Ben nu 4 weken vrij en kan mij dan ook 100% gaan voorbereiden voor 4 april.. Ik werk namelijk 40 hr per week en dat gaat nu niet met zo weinig vet natuurlijk.. humeur valt mee.. kan nog steeds lachen en heb nog lol erin..

Bedankt voor jullie reactie..
Doe mijn best.. meer kan je niet doen..
Moet wel zeggen dat Robin Brantz en Khalid mij zeer goed helpen en het mogelijk hebben gemaakt dat ik er nu zo uit zie..
Ze zijn zeer streng en je moet echt door het uiterste gaan.. maar goed dat is gewoon deze sport..
We zullen idd zien wat het 4 april gaat worden..
Ga komende 2 weken weer massa opbouwen en daarna weer naar beneden.. blijf nu toch rond de 5% en zal op de wedstrijd wel rond de 3 zitten.. zal erg diep gaan.. het is mijn eerste wedstrijd en zal dan meer van leren voor de toekomst..
Ben nu 4 weken vrij en kan mij dan ook 100% gaan voorbereiden voor 4 april.. Ik werk namelijk 40 hr per week en dat gaat nu niet met zo weinig vet natuurlijk.. humeur valt mee.. kan nog steeds lachen en heb nog lol erin..

thats the spirit ja je komt er wel, goed hoor. Had zelf een humeur waar ik zelf ziek van werd.:D

Jbc

Dit kan een leuke sport zijn, als je maar ervoor gaat.. werken is niet leuk :-) helaas moet het.. trainen moet niet en is leuk.. JBC word een nieuwe ervaring voor mij en mijn 2 maatjes zijn er ook om mij te ondersteunen.. Dieet was vrij moeilijk, maar ik ben er door heen en zie dat ik vooruit ga.. elke dag zie je iets veranderen echt gaaf.. meestal in offseason weeg je rond de 106 kilo en dan zie je niet wat je onder je jas hebt zitten .. nu met zo weinig vet motiveert het dubbel zo veel..
Ik hoop dat ik het publiek ga verrassen.. ga mijn best doen om een leuke show te geven..
zal helaas mijn heilige pet af moeten doen ahahah kan niet trainen zonder namelijk ahaha.. mochten jullie daar zijn kom dan gewoon naar ons toe..

ziet er zeer goed uit....

vergelijking in 2,5 jaar

eind 2007 rechts en links offseason 2009
Zit aardig wat verschil in kwa massa..:D

fassatkhalidrobingabi.jpg

masterlijk verschil tussen 2007 en 2009 goede massa aangezet!!! en die 2e gozer van links is helemaal in de scene, hij weet er nogal wat vanaf, wat een giga massa en droogheid tegelijk, echte skills zo te zien

Khalid

Ja dat is mijn beste maat Khalid.. hij is een prof bodybuilder... hij begeleid me ook, samen met Robin brantz.. die 2 zijn echt gruwlijk en hun trainingen ook.. sinds ik met hun train ben ik zo hard gegaan..
Khalid is iemand die het leuk vind om iemand te helpen en hij scoort ook altijd hoog tussen de profs in amerika.. Dit jaar gaat hij geen wedstrijden doen, de trainer van Jay Cutler begeleid hem nu en die gaat hem helpen om zijn zwakke punten aan te pakken.
Hij gaat het ook maken hoor.. hij is pas 30 en gruwlijk groot

khalid.jpg

vandaag

even een foutje gemaakt, was van de vis af en nam kalkoen.. hou gelijk wat vocht vast :-( ben gelijk maar weer op de vis gegaan...
Belichting is wat slecht maar voel me wel goed en heb nog genoeg energie.. nog 3 weken te gaan, ga nu niets meer veranderen, zodat ik weer keihard ga worden..
Maar goed even proberen was de moeite waard..

Laatst bewerkt:
je ziet er goed uit!! doen er trouwens ook nog junioren mee hier of ben ik de enige?

Alles doet mee, wat voor gewicht ga je doen denk je?

He Gabi, je bent al aardig aan het droogtrekken.
Kijk iig wel uit dat je niet te gauw vlak slaat, zou zonde zijn.
Hoe zit je nu met je carbs, continu laag of schommel je er mee.
Met jongens als Khalid en Robin heb je aardig wat podiumervaring om je heen, moet wel goedkomen.
4 april zal ik er ook zijn, veel succes met je laatste weken. En tis idd fijn dat je je nu de komende weken 100% kunt focussen op de wedstrijd.

Hè Ibo, alles goed? Laatste keer dat ik je zag lag je te slapen in de BMW bij Harry(-: we hebben idd gespeeld met carbs. Nu niet meer. Ja met hun ervaring leer ik een hoop , word mijn eerste wedstrijd en vind het nu al top. We gaan elkaar daar zeker zien. Voel me top nu en heb nog nergens last van. Alleen tijdens het trainen ben ik dood op, we trainen 35min en achter elkaar

Terug
Naar boven