AndroidHealthClinic

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010 Maastricht

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat goed Dolleyes.. jij komt er ook wel hoor.. je bent wel fanatiek dus dat heb je nodig om verder te komen..
Hou nog vol en denk aan je onderrug.. dat vocht trekt wel weg natuurlijk.. je hebt nog 1,5 week.. genoeg tijd... dus..

hoe gaat het hier?

Succes iedereen morgen :thumb:

De wedstrijd is morgen en het is behoorlijk dood weer zoals gewoonlijk. Valt me altijd tegen op dbb. Maar goed succes aan iedereen, ik ben morgen iig bij in maastricht als coach. Ben ziek geworden en slaap ook bijzonder slecht de afgelopen dagen en moet morgen ruim 220km heen en weer rijden dus niet gek opkijken als je me met een zuur gezicht ziet zitten :D

De wedstrijd is morgen en het is behoorlijk dood weer zoals gewoonlijk. Valt me altijd tegen op dbb. Maar goed succes aan iedereen, ik ben morgen iig bij in maastricht als coach. Ben ziek geworden en slaap ook bijzonder slecht de afgelopen dagen en moet morgen ruim 220km heen en weer rijden dus niet gek opkijken als je me met een zuur gezicht ziet zitten :D
pics maken modda****er

Brickmen 1e bij masters?

Kuki en Chandri dan, hoorde dat ie niet zo hard was, klopt ? HEb nog geen pics gezien.

Kuki en Chandri dan, hoorde dat ie niet zo hard was, klopt ? HEb nog geen pics gezien.

hij had zeker meeste massa in zijn klasse. Benen wat minder. Alleen was hij idd niet zo hard als de rest. En dan met name zijn onderlichaam. Anders zat de top 3 er zeker in voor hem. De jury twijvelde ook een beetje. Hij werd aan het einde nog van de laatste 3 bij de eerste 3 toch gezet voor de vergelijking maar uiteindelijk toch 5de geworden. Jammer, maar goed ik vind dat hij het zeer goed heeft gedaan. Ondanks dat die toch bijna alles zelf heeft gedaan qua voorbereiding. Hij heeft ook een moeilijk lichaam, had zelf vanaf begin al niet verwacht dat hij zijn benen niet scherp genoeg kon krijgen.

Staan er nog ergens foto's van de cbb klasse?

Waren beiden wedstrijden nog een beetje druk bezocht? Of beide lage opkomst?

ik heb al een plaatje van MrJ gezien....nie gek :D

Wie weet waar ik pics kan vinden van de wedstrijd? Heb al ff gezocht op i-net maar kan nog niks vinden :(

op BR staan er een aantal.

jup. Ik had veel meer van hem verwacht. Wel knetter hard. Maar waar is al dat massa heen man. Viel me een beetje tegen.

Je hebt goeie massa en slechte massa. Al het slechte is ie nu kwijt ( vocht en vet) en dit is wat er onder het jasje zat/zit. 11 april is hij te zien in Middelburg en vanaf dan is het alleen maar weer bouwen maar dan zoveel mogelijk schone massa. :)

• Topic Starter Topic Starter
Bigger is better

Dag Allemaal,

afgelopen zondag was me een dag.. niet alles ging helemaal ok.. was wat leeg en dat zagen jullie.. was wel keihard.. na mijn wedstrijd kwam veel terug en toen ben ik idd verder gegaan.. vandaag sta ik heel anders dan vorige week 5 kilo zwaarder en droger dan ooit...!!! weeg nu 79 en alles is rond en keihard en voller..
Voor de gene die dit nog leest en straks weg gaat naar de wedstrijd.. zie er anders uit danvorige week en ga er voor.. 1 en 2 plaats van vorige week was niet slecht maar ik kan veel beter..
Ik hoop dat ik het nu goed kan laten zien..
en ja Robin heeft gelijk eerst heel diep gaan en slechte massa weg halen en daarna vult je lichaam als een gek aan zodra je goed eet..
hierbij een paar fotos van mijn benen.. deze zijn van gisteren ochtend..
zelf genomen met mijn camera.. kon niet goed aanspannen omdat mijn hand voor me moest houden vor de foto..
@porterhouse het gaat dus goed met me.. en vandag heel anders als vorige week..

benen1.jpg

benen2.jpg

benen3.jpg

benen4.jpg

En...? Hoe is het gegaan Gabi?
Ik heb je vorige week gezien bij de JBC in Maastricht...mooi resultaat!!!.....ik hoorde bij die club uit Assen met al dat gejuich :P Heb trouwens ook nog een paar mooie foto's van jou gemaakt. Had ze al eerder op het forum willen zetten maar heb helaas een hele trage internet verbinding.....zal het vanaav nog eens proberen.

Ik dacht dat ik meer foto's had...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven