Brickmen
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pics maken modda****erDe wedstrijd is morgen en het is behoorlijk dood weer zoals gewoonlijk. Valt me altijd tegen op dbb. Maar goed succes aan iedereen, ik ben morgen iig bij in maastricht als coach. Ben ziek geworden en slaap ook bijzonder slecht de afgelopen dagen en moet morgen ruim 220km heen en weer rijden dus niet gek opkijken als je me met een zuur gezicht ziet zitten![]()
Kuki en Chandri dan, hoorde dat ie niet zo hard was, klopt ? HEb nog geen pics gezien.
Wie weet waar ik pics kan vinden van de wedstrijd? Heb al ff gezocht op i-net maar kan nog niks vinden![]()
nee joh. Ben gewoon heel nieuwsgierig naar pics van o.a. MissH en MrJ.jup. Ik had veel meer van hem verwacht. Wel knetter hard. Maar waar is al dat massa heen man. Viel me een beetje tegen.

Heb trouwens ook nog een paar mooie foto's van jou gemaakt. Had ze al eerder op het forum willen zetten maar heb helaas een hele trage internet verbinding.....zal het vanaav nog eens proberen.