Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jupp oma is de baas. ik had zelf ook al stiekem aan cbb gedacht, maar oma dacht aan iets anders![]()

vandaag en morgen ben ik in antwerpen woensdag ben ik er wel beetje rond een uurtje of 1 maar van af januari ben ik langer op de sport school tot een uurtje of 8 weet niet hoelaat je normaal gaat?
door wie laat jij je eigenlijk begeleiden?
Maareh aangezien je in de top 3 stond afgelopen jaar, mag je dan nogmaals aan een C wedstrijd deelnemen?Hoi Leon,
Het gaat lekker hiero, eindelijk weer ff normaal eten
Alhoewel ik nog vrij schoon eet, ben ik al blij dat ik veel khy mag eten.
NK ben ik nog niet over uit, wil eigenlijk ook ff de tijd nemen om massa te bouwen. Misschien ga ik wel voor de EK / WK 2010
Who knows....

Dan zie ik je rond januari wel in the gym.Maareh aangezien je in de top 3 stond afgelopen jaar, mag je dan nogmaals aan een C wedstrijd deelnemen?
Qua voeding en posing Jolanda, qua overig iemand anders (bekende wedstrijdatleet).

Ah zaterdag de 10e dus, dacht zondag de 11e.
Naja, zal er ook maar eens aan moeten geloven. Doe mee met de classic klasse.![]()
Traininsfoto van eventjes geleden: http://bodyofwork.hyves.nl/album/13521271/Ik_H/wMChXcHl/fotos/758349446/0/uqzH/
Zit standaard wel laag in mijn vet, massa aanzetten is lastig, zeker na 2 zware blessures. Maar wil 't gewoon wel eens proberen.![]()

Traininsfoto van eventjes geleden: http://bodyofwork.hyves.nl/album/13521271/Ik_H/wMChXcHl/fotos/758349446/0/uqzH/
Zit standaard wel laag in mijn vet, massa aanzetten is lastig, zeker na 2 zware blessures. Maar wil 't gewoon wel eens proberen.![]()
dit is echt zwaar klote jij doet niet mee wesley doet niet mee pff dat is echt jammer

al wat jongens met plannen om aan de jbc deel te nemen? Denk dat de keuze inmiddels wel gemaakt moet zijn met nog 12 weken te gaan. Of mensen die gaan kijken?
ik ben iig wel te vinden backstage. Ga als coach mee een vriend helpen en de rest van de dag zitten treuren wie met mijn titel vandoor gaat![]()
, wie weet doe ik wel mee 
Nee man 8 weken dieet is genoeg voor mij, wie weet doe ik wel mee
![]()