XXL Nutrition

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010

Jupp oma is de baas. ik had zelf ook al stiekem aan cbb gedacht, maar oma dacht aan iets anders :P

wahaha :D Dan zal ik maar eens beginnen met een zwaar crash dieet :D

vandaag en morgen ben ik in antwerpen woensdag ben ik er wel beetje rond een uurtje of 1 maar van af januari ben ik langer op de sport school tot een uurtje of 8 weet niet hoelaat je normaal gaat?

door wie laat jij je eigenlijk begeleiden?

Dan zie ik je rond januari wel in the gym. :) Maareh aangezien je in de top 3 stond afgelopen jaar, mag je dan nogmaals aan een C wedstrijd deelnemen?

Qua voeding en posing Jolanda, qua overig iemand anders (bekende wedstrijdatleet).

Topictitel aangepast, 't is 04/04, niet 10/04. :)

Hoi Leon,

Het gaat lekker hiero, eindelijk weer ff normaal eten:D
Alhoewel ik nog vrij schoon eet, ben ik al blij dat ik veel khy mag eten.
NK ben ik nog niet over uit, wil eigenlijk ook ff de tijd nemen om massa te bouwen. Misschien ga ik wel voor de EK / WK 2010;)
Who knows....

jah khy zijn altijd lekker deze 3 weken geniet ik er nog ff van ik ga 4 jan op dieet at hier voor ook schoon maar veel :D

jah de nk jah mis is het verstanding niet te doen om te bouwen maar zou wel gezellig zijn. wat is je gewicht nu trouwens?

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Dan zie ik je rond januari wel in the gym. :) Maareh aangezien je in de top 3 stond afgelopen jaar, mag je dan nogmaals aan een C wedstrijd deelnemen?

Qua voeding en posing Jolanda, qua overig iemand anders (bekende wedstrijdatleet).

nee ik doe niet mee aan de c wedstrijd doe mee aan de nk maar ik ga er wel van uit dat je door de voor selectie komt toch je wil de nk wel halen toch:D

Zit nu rond de 95kilo.
Ben al sinds oktober clean (tjaa die wk he, moet je clean voor zijn, terwijl de russen voor mijn neus tijdens het eten het een en ander naar binnen slikken:d)
Over een paar weken weer flink bouwen.

nou dat is niet verkeerd 95 kilo ben benieuwd maar ga je de nk doen? of sla je hem over? je bent natuurlijk al een tijdje onderweg met je dieet enzo alles

De NK zowiezo NIET, dus het podium is voor jouw :D

Ah zaterdag de 10e dus, dacht zondag de 11e.

Naja, zal er ook maar eens aan moeten geloven. Doe mee met de classic klasse. ;)

Traininsfoto van eventjes geleden: http://bodyofwork.hyves.nl/album/13521271/Ik_H/wMChXcHl/fotos/758349446/0/uqzH/

Zit standaard wel laag in mijn vet, massa aanzetten is lastig, zeker na 2 zware blessures. Maar wil 't gewoon wel eens proberen. :)

Leuk! Alvast heel veel succes dan :)

Wens je veel succes, misschien dat ik zelfs kom kijken

jah dat moeten we dan maar doen he:P haha

maar jij gaat eerst de gp doen?

al wat jongens met plannen om aan de jbc deel te nemen? Denk dat de keuze inmiddels wel gemaakt moet zijn met nog 12 weken te gaan. Of mensen die gaan kijken?

ik ben iig wel te vinden backstage. Ga als coach mee een vriend helpen en de rest van de dag zitten treuren wie met mijn titel vandoor gaat :D

al wat jongens met plannen om aan de jbc deel te nemen? Denk dat de keuze inmiddels wel gemaakt moet zijn met nog 12 weken te gaan. Of mensen die gaan kijken?

ik ben iig wel te vinden backstage. Ga als coach mee een vriend helpen en de rest van de dag zitten treuren wie met mijn titel vandoor gaat :D

Nee man 8 weken dieet is genoeg voor mij :D, wie weet doe ik wel mee :)

ik ben er ieder geval om te kijken en mis backstage is bij mij 1 straat veder altijd leuk om te kijken

Kuki wie doet er mee dan?
Ik zal er ook zijn.

Terug
Naar boven