AndroidHealthClinic

Juliëtte Bergmann Cup 04-04-2010

ik doe mee aan junioren , wie nog?

Goeiemorge!

Net met mn begeleider afgesproken dat dit hem gaat worden, 1 jan 2010 ga ik voor het eerst m'n wedstrijdvoorbereiding in voor de Juliëtte Bergmann Cup op 10-04-2010 in Mijdrecht :rolleyes:

Zijn er al meer mensen die hier aan mee denken te gaan doen?
En weet iemand waar ik meer info kan vinden dan alleen de datum en plek? (zie er nog niets over staan op de Nederlandse IFBB site)

Groeten, David

Succes man, ik zie je daar zo wel, sta je met alex op het podium.

even opletten de link is van de JBcup en niet van de JBCcup;want die word volgens mij gehouden in Maastricht http://www.ifbb.nl/

Per 28 januari 2010 is de officiële site van de IFBB in Nederland IFBB.NL.

De Juliette Bergmann Cup is de eerste wedstrijd van het jaar en een NBBF wedstrijd. Deze wordt gehouden op 4 april in de MECC te Maastricht. Gekozen is voor deze locatie om een ieder kennis te laten maken met de perfecte locatie waar de IFBB/EBFF EK heren in mei gehouden zal worden.

De wedstrijd onder de naam JB Cup moet niet verwaart worden met de officiële NBBF C wedstrijd de Juliette Bergmann Cup dat op dezelfde datum gehouden wordt, deze is een niet erkende NBBF/IFBB wedstrijd. Atleten die lid van de NBBF zijn en aan de niet erkende NBBF wedstrijd deelnemen zullen niet geschorst worden maar kunnen niet doorstromen naar de B wedstrijd Hercules op 11 april in Middelburg. Daarentegen zullen alle officials die deelnemen en of meewerken aan een niet erkende NBBF wedstrijd volgens het reglement geschorst worden.

JB-Poster2010 (small)2.JPG

JB Cup brief 2.JPG

Jacky

The jbcup word gewoon gehouden in Mijdrecht zoals altijd op 4 april 2010.

En daar hoef je niet aan te twijfelen

www.thejbcup.nl www.nbbf.nl

De Organisator

tja ik dacht toch echt dat dit topic over de JBC-cup ging en niet over de JB-cup en die word in Maastricht gehouden zoals Hedwig het ook al gepost heeft .......
zijn gewoon twee verschillende wedstrijden dus zoals ik het zie ben je in feite reclame aan het maken voor een andere wedstrijd ....

en ik weet er het fijne niet van en dat hoef ik ook niet te weten alleen zou ik dat nooit zo gepland hebben .

Laatst bewerkt:
wat een gezeik zeg.

Een wedstrijd plannen op de zelfde dag met dezelfde naam
ja daar wordt echt iedereen beter van.

wie verzint er zo iets.

Natuurlijk is het belachelijk om de wedstrijden een week na elkaar te houden.
De deelnemers zouden er wel eens beter van worden..............
lekker mekaar zieken .....dan wordt geschorst als je meedoet of jureert of weet ik wat

echt een voor uitgang dit

Jammerlijk gedoe ja.

Naja, ik focus mijzelf iig op 04/04 en als er een wedstrijd in Mijdrecht is sta ik daar gewoon. Ga niet naar het uiteinde v/d wereld rijden. ;)

@ Mr. J,

Je bent iig lekker op weg, want je was al behoorlijk droog op x-qlusive afgelopen zaterdag en dan heb ik het niet alleen over je humor:cool:. Betekent natuurlijk dat je nog heel weinig hoeft te doen om in wedstrijdshape te komen.

Heeft dat feestje niet teveel schade aangebracht bij je? Tot mijn verbazing ben ik naast een % minder vet ook een kilo zwaarder geworden, moet vaker een nachtje door knallen ;).

@ David,

Succes man, lijkt me wel leuk om te komen kijken hoe je eerste wedstrijd gaat. O, pm je begeleider even want begin nu wel nieuwsgierig te worden haha;).

Laatst bewerkt:
@ Mr. J,

Je bent iig lekker op weg, want je was al behoorlijk droog op x-qlusive afgelopen zaterdag en dan heb ik het niet alleen over je humor:cool:. Betekent natuurlijk dat je nog heel weinig hoeft te doen om in wedstrijdshape te komen.

Klopt, ben zelfs nog meer aan 't eten. Van 5000 --> 5600/6000kcal /d. :D

Heeft dat feestje niet teveel schade aangebracht bij je? Tot mijn verbazing ben ik naast een % minder vet ook een kilo zwaarder geworden, moet vaker een nachtje door knallen ;).

Hehehe, magic feestjes, een kg spiermassa pakken en zakken in de bf. Nog 5 feestjes en je staat op de Olympia kerel. ;)

Hier gelukkig geen schade, water en een handel kipburgers deden de damage control. :p

Klopt, ben zelfs nog meer aan 't eten. Van 5000 --> 5600/6000kcal /d. :D

Hehehe, magic feestjes, een kg spiermassa pakken en zakken in de bf. Nog 5 feestjes en je staat op de Olympia kerel. ;)

Hier gelukkig geen schade, water en een handel kipburgers deden de damage control. :p

Ja kan ook niet anders dan dat je meer moet gaan eten, behalve het depleten en laden was je nu al droog genoeg om mee te draaien.

Magic feestjes en Wonder ... haha :tanden:.

Hadden ze ook kipburgers dan? En ik maar aan de broodjes dobberman... Waren trouwens ook niet vies met een hoop mayo:D.

Maar ontopic; succes en misschien kom ik kijken op de JBC of je er nog wat van gebakken hebt :cool:. Heb nog nooit een wedstrijd meegemaakt, dus ben benieuwd om een keer de sfeer te proeven.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hierbij belangrijk nieuws mij toegezonden door Liona Bergman.
Gezien de vele vragen van de atleten en de betrokkenen..onduidelijkheid omtrent de wedstrijd 4 April a.s...hierbij jullie antwoord...

Nieuws van NBBF voorzitter Juliette Bergmann & IFBB General secretarie Bill Thierney.

Per 28 januari 2010 is de officiële site van de IFBB in Nederland IFBB.NL. www.ifbb.nl

De Juliette Bergmann Cup is de eerste wedstrijd van het jaar en een NBBF wedstrijd. Deze wordt gehouden op 4 april in de MECC te Maastricht.
Gekozen is voor deze locatie om een ieder kennis te laten maken met de perfecte locatie waar de IFBB/EBFF EK heren in mei gehouden zal worden.

DE EK die in Mei dit jaar gepland staat gaat dus gewoon door!!!!!!!!

De wedstrijd onder de naam JB Cup te Mijdrecht moet niet verward worden met de officiële NBBF C wedstrijd, de Juliette Bergmann Cup te Maastricht, dat op dezelfde datum gehouden wordt.
De JB Cup te MIJDRECHT is een NIET erkende NBBF/IFBB wedstrijd.

Atleten die lid van de NBBF zijn en aan de niet erkende NBBF wedstrijd deelnemen zullen niet geschorst worden, maar kunnen niet doorstromen naar de B wedstrijd Hercules op 11 april in Middelburg.

Daarentegen zullen alle officials die deelnemen en of meewerken aan een niet erkende NBBF wedstrijd volgens het reglement geschorst worden.

Hopende jullie voldoende geinformeerd te hebben.

Liona Bergmann
Dutch Bodybuilding Promotions
Secretary NBBF
NBBF Headjudge
IFBB Int-& Pro-Judge

ja super weer, ten eerste begrijp ik nog steeds geen kont van dit heel verhaal. Wat is de JB cup in godsnaam? Bij welke bond hoort dit? Wie organiseert dit? Vorige jaar was de "Juliette Bergmann Cup" wel in mijdrecht..? Waarom is dat nou weer verandert. De perfecte lokatie? nu spuug ik mijn vers stuk gebakken kip over mijn 24inch breedbeeld scherm. Maastricht?! Hoe lang gaat het nog duren tot die bonden een keer een fatsoenlijk centraal plek gaan kiezen? Laat me raden degene die het organiseert woont er zelf 1km vandaan aaah zo dus leuk :) Wie heeft het trouwens verzonnen om op zelfde dag twee wedstrijden te organiseren die dan ook nog vrijwel de zelfde naam hebben en de andere ook nog eens op de zelfde lokatie als de ander van vorige jaar wordt gehouden. En die hercules cup ook lekker sociaal weer in middelburg geweldig echt.

5 thumbs down voor de organisatie :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

dus ik heb vorige jaar meegedaan met de JB-CUP ipv de Julliette bergmann cup of wat? Op me beker stond toch echt "juliette......cup" Want de JB-cup heeft wel de fotos en poster van de atleten van vorige jaar op zijn website...
die wel door zijn gestroomd naar de hercules vorige jaar en nu niet meer kan? Snap er niets meer van. Nou beweert de ander bond weer dat je via de JB cup niet kan kwalificeren voor de hercules terwijl het op de website van de JB cup wel anders staat.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja super weer, ten eerste begrijp ik nog steeds geen kont van dit heel verhaal. Wat is de JB cup in godsnaam? Bij welke bond hoort dit? Wie organiseert dit? Vorige jaar was de "Juliette Bergmann Cup" wel in mijdrecht..? Waarom is dat nou weer verandert. De perfecte lokatie? nu spuug ik mijn vers stuk gebakken kip over mijn 24inch breedbeeld scherm. Maastricht?! Hoe lang gaat het nog duren tot die bonden een keer een fatsoenlijk centraal plek gaan kiezen? Laat me raden degene die het organiseert woont er zelf 1km vandaan aaah zo dus leuk :) Wie heeft het trouwens verzonnen om op zelfde dag twee wedstrijden te organiseren die dan ook nog vrijwel de zelfde naam hebben en de andere ook nog eens op de zelfde lokatie als de ander van vorige jaar wordt gehouden. En die hercules cup ook lekker sociaal weer in middelburg geweldig echt.

5 thumbs down voor de organisatie :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

dus ik heb vorige jaar meegedaan met de JB-CUP ipv de Julliette bergmann cup of wat? Op me beker stond toch echt "juliette......cup" Want de JB-cup heeft wel de fotos en poster van de atleten van vorige jaar op zijn website...
die wel door zijn gestroomd naar de hercules vorige jaar en nu niet meer kan? Snap er niets meer van. Nou beweert de ander bond weer dat je via de JB cup niet kan kwalificeren voor de hercules terwijl het op de website van de JB cup wel anders staat.

Je weet toch nog wel of je je vorig jaar ingeschreven hebt bij de NBBF? Zo niet heb je idd mee gedaan aan de JB cup ipv de juilliette bergmann cup ;)

gewoon goed lezen wat er staat, je hebt gewoon meegedaan aan de jbc, en de jbcup is gewoon een wilde wedstrijd en staat los van jbc, klaar.
Heeft met verkeerd aanvragen te maken waardoor ze iemand in de bond gekickt hebben, of hij is zelf weggegaan kan ook, waardoor er nu een wedstrijd van de bond is, de jbc gewoon, en een wilde wedstrijd die niet van de bond is, de jbcup, lijkt me logisch dat je dan niet naar de hercules mag als je op 4 april mee gaat doen aan de jbcup ipv. jbc.

gewoon goed lezen wat er staat, je hebt gewoon meegedaan aan de jbc, en de jbcup is gewoon een wilde wedstrijd en staat los van jbc, klaar.
Heeft met verkeerd aanvragen te maken waardoor ze iemand in de bond gekickt hebben, of hij is zelf weggegaan kan ook, waardoor er nu een wedstrijd van de bond is, de jbc gewoon, en een wilde wedstrijd die niet van de bond is, de jbcup, lijkt me logisch dat je dan niet naar de hercules mag als je op 4 april mee gaat doen aan de jbcup ipv. jbc.

Ja, jij weet er zo te lezen alles van. :o

Anyway, 2 man bestuur mag 1) niet een wedstrijd ongeldig verklaren en 2) zelf een wedstrijd uitschrijven.

Mijdrecht is dus officieel en blijft staan.

Terug
Naar boven