- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
chandri van f&f. Hij gaat masters pakken en nog gewichtklasses 80 of 90kg.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeiemorge!
Net met mn begeleider afgesproken dat dit hem gaat worden, 1 jan 2010 ga ik voor het eerst m'n wedstrijdvoorbereiding in voor de Juliëtte Bergmann Cup op 10-04-2010 in Mijdrecht
Zijn er al meer mensen die hier aan mee denken te gaan doen?
En weet iemand waar ik meer info kan vinden dan alleen de datum en plek? (zie er nog niets over staan op de Nederlandse IFBB site)
Groeten, David
Hoi Matinezzz 26
De wedstrijd is op 4 april en niet op 10e
Kijk even op de www.nbbf.nl of op de www.thejbcup.nl
Gr Organisator

Jacky
The jbcup word gewoon gehouden in Mijdrecht zoals altijd op 4 april 2010.
En daar hoef je niet aan te twijfelen
www.thejbcup.nl www.nbbf.nl
De Organisator
. Betekent natuurlijk dat je nog heel weinig hoeft te doen om in wedstrijdshape te komen.
.
.@ Mr. J,
Je bent iig lekker op weg, want je was al behoorlijk droog op x-qlusive afgelopen zaterdag en dan heb ik het niet alleen over je humor. Betekent natuurlijk dat je nog heel weinig hoeft te doen om in wedstrijdshape te komen.

Heeft dat feestje niet teveel schade aangebracht bij je? Tot mijn verbazing ben ik naast een % minder vet ook een kilo zwaarder geworden, moet vaker een nachtje door knallen.

Klopt, ben zelfs nog meer aan 't eten. Van 5000 --> 5600/6000kcal /d.
Hehehe, magic feestjes, een kg spiermassa pakken en zakken in de bf. Nog 5 feestjes en je staat op de Olympia kerel.
Hier gelukkig geen schade, water en een handel kipburgers deden de damage control.![]()
.
.
. Heb nog nooit een wedstrijd meegemaakt, dus ben benieuwd om een keer de sfeer te proeven.
Wie heeft het trouwens verzonnen om op zelfde dag twee wedstrijden te organiseren die dan ook nog vrijwel de zelfde naam hebben en de andere ook nog eens op de zelfde lokatie als de ander van vorige jaar wordt gehouden. En die hercules cup ook lekker sociaal weer in middelburg geweldig echt.ja super weer, ten eerste begrijp ik nog steeds geen kont van dit heel verhaal. Wat is de JB cup in godsnaam? Bij welke bond hoort dit? Wie organiseert dit? Vorige jaar was de "Juliette Bergmann Cup" wel in mijdrecht..? Waarom is dat nou weer verandert. De perfecte lokatie? nu spuug ik mijn vers stuk gebakken kip over mijn 24inch breedbeeld scherm. Maastricht?! Hoe lang gaat het nog duren tot die bonden een keer een fatsoenlijk centraal plek gaan kiezen? Laat me raden degene die het organiseert woont er zelf 1km vandaan aaah zo dus leukWie heeft het trouwens verzonnen om op zelfde dag twee wedstrijden te organiseren die dan ook nog vrijwel de zelfde naam hebben en de andere ook nog eens op de zelfde lokatie als de ander van vorige jaar wordt gehouden. En die hercules cup ook lekker sociaal weer in middelburg geweldig echt.
5 thumbs down voor de organisatie
dus ik heb vorige jaar meegedaan met de JB-CUP ipv de Julliette bergmann cup of wat? Op me beker stond toch echt "juliette......cup" Want de JB-cup heeft wel de fotos en poster van de atleten van vorige jaar op zijn website...
die wel door zijn gestroomd naar de hercules vorige jaar en nu niet meer kan? Snap er niets meer van. Nou beweert de ander bond weer dat je via de JB cup niet kan kwalificeren voor de hercules terwijl het op de website van de JB cup wel anders staat.

ja super weer, ten eerste begrijp ik nog steeds geen kont van dit heel verhaal. Wat is de JB cup in godsnaam? Bij welke bond hoort dit? Wie organiseert dit? Vorige jaar was de "Juliette Bergmann Cup" wel in mijdrecht..? Waarom is dat nou weer verandert. De perfecte lokatie? nu spuug ik mijn vers stuk gebakken kip over mijn 24inch breedbeeld scherm. Maastricht?! Hoe lang gaat het nog duren tot die bonden een keer een fatsoenlijk centraal plek gaan kiezen? Laat me raden degene die het organiseert woont er zelf 1km vandaan aaah zo dus leukWie heeft het trouwens verzonnen om op zelfde dag twee wedstrijden te organiseren die dan ook nog vrijwel de zelfde naam hebben en de andere ook nog eens op de zelfde lokatie als de ander van vorige jaar wordt gehouden. En die hercules cup ook lekker sociaal weer in middelburg geweldig echt.
5 thumbs down voor de organisatie
dus ik heb vorige jaar meegedaan met de JB-CUP ipv de Julliette bergmann cup of wat? Op me beker stond toch echt "juliette......cup" Want de JB-cup heeft wel de fotos en poster van de atleten van vorige jaar op zijn website...
die wel door zijn gestroomd naar de hercules vorige jaar en nu niet meer kan? Snap er niets meer van. Nou beweert de ander bond weer dat je via de JB cup niet kan kwalificeren voor de hercules terwijl het op de website van de JB cup wel anders staat.
gewoon goed lezen wat er staat, je hebt gewoon meegedaan aan de jbc, en de jbcup is gewoon een wilde wedstrijd en staat los van jbc, klaar.
Heeft met verkeerd aanvragen te maken waardoor ze iemand in de bond gekickt hebben, of hij is zelf weggegaan kan ook, waardoor er nu een wedstrijd van de bond is, de jbc gewoon, en een wilde wedstrijd die niet van de bond is, de jbcup, lijkt me logisch dat je dan niet naar de hercules mag als je op 4 april mee gaat doen aan de jbcup ipv. jbc.

Ja, jij weet er zo te lezen alles van.
Anyway, 2 man bestuur mag 1) niet een wedstrijd ongeldig verklaren en 2) zelf een wedstrijd uitschrijven.
Mijdrecht is dus officieel en blijft staan.